דניאל הבר חתם ברמת השרון

הבר (במרכז) יחד עם סוכנו אדם קידן ויו הבר (במרכז) יחד עם סוכנו אדם קידן ויו"ר רמת השרון ליאור סילוק
רמת השרון מתחזקת ולפני זמן קצר החתימה בשורותיה את חלוצה של מכבי חיפה בעבר שמצטרף למגן בית"ר ת״א/רמלה אשתקד אטו פרסלי שגם הוא חתם בשורות המועדון

עירוני רמת השרון החלה במסע הרכש שלה לעונה הקרובה ולאחר שהחתימה לעונה נוספת את יוסי שבחון ושלום אדרי, הגיע תורו של חלוץ מכבי חיפה בעבר, דניאל הבר שסיכם לפני זמן קצר במועדון.

החלוץ היהודי-קנדי בן ה-23 התאמן עד אתמול במדיה של הפועל עכו מליגת העל אך כשהאחרונה החליטה שלא להחתימו, קפצו ברמת השרון על המציאה והוא יאייש את עמדת החלוץ המרכזי בקבוצה.

בנוסף, חתם ברמת השרון המגן אטו פרסלי ששיחק אשתקד בבית"ר תל אביב רמלה והיה אחד ממצטייני העונה בליגה הלאומית. פרסלי משתתף כעת באליפות אפריקה עד גיל 23 ויגיע לארץ רק בסוף השבוע הבא.

ברמת השרון טרם סיימו את נושא הרכש כשקשרה של מכבי יפו בעונה שחלפה, ניקו אלסק צפוי לסכם בימים הקרובים וגם שחקן כנף זר שאמור להגיע לישראל בשבוע הבא.

ליאור זדה, מאמן רמת השרון, הגיב על החתימה של השניים: ״אני שמח על ההחתמה של שניהם. מדובר שני שחקנים רעבים עם פוטנציאל ולמעשה הם ממשיכים את הדרך שלנו שזה שילוב של שחקנים צעירים שיוכלו להתקדם, הם מתאימים לרוח של המועדון. אני מקווה שעוד שחקן כנף יחתום בקרוב ויסגור לנו את הסגל״.

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
אחלה שחקן שיהיה בהצלחה
(אוהד רמה׳ש : 19:40 22-07-2015)
2
החתמה טובה
(גל : 19:41 22-07-2015)
שחקן מצויין גולר אמיתי החתמה טובה לרמהש
3
אל תוותר על גילקרוב הוא מתאים בול
(חלק מהקבוצה: 21:22 22-07-2015)
4
אטו? פרסלי?
(רמלה: 19:23 23-07-2015)
שייך לבית"ר רמלה. הסוכן שלו ושל דידייה מתחיל לזייף

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?