כבשו את הסגנות

כשהאוזניים מוטות לעבר המשחק בכאבול בין הפועל המקומית להפועל שפרעם עלתה בני מג'אר למשחק הנוח על הנייר מול אלפא צפת. המארחים חסרי העניין בליגה והכושר הגופני לא ויתרו, הוליכו 0:1 אך בסופו של נגמר האוויר ומג'אר חזרה הביתה עם 3 נקודות יקרות כשהבונוס היה חזרה למקום השני לאחר ששפרעם ניצחה את כאבול.

הקרב על המקום השני בגליל עליון ועל הזכות להשתתף במשחק הכרעה נמשך. לפני שבועיים איבדה אותו בני מג'אר לבני כאבול שניצחה אותה במפגש הישיר בין השתיים, היום (שבת) עלתה מג'אר למשחק עם צפת כשהאוזניים והראש בכאבול שם ציפו ששפרעם תעשה את העבודה עבורה ותנצח את אותה בני כאבול.
צפת, שלא מתאמנת בכלל ובקושי מצליחה באחרונה לגייס 11 שחקנים נתקלה שוב בקשיים לאחר שאחד מכרטיסי השחקן שלה הלכו לאיבוד. למודי ניסיון, ויתר המאמן מצפתי אפרים דהן על "עיגול פינות", הצליח לגייס את נחום שמש שעלה לשחק עם חום ופתח עם הרכב של 11 שחקנים.

 

מאמן צפת, אפרים דהן. הפעם לא עיגל פינות. (צילום: מאיר ינקו, חדש בגליל)


כצפוי, השליטה של האורחים הייתה ללא עוררין וכבר בדקה ה-10 פרץ עלי חליל על הקו, שלח כדור רוחב והיית'אם שיני שהגיח מאחור בעט פנימה. הקוון נראה רץ לקו האמצע אולם השופט החליט לפסול את השער בטענת נבדל תמוהה. מג'אר המשיכה לשלוט ובדקה ה-15 קיבל עלי חליל כדור כשהוא חופשי ברחבה אולם מקרוב הפציץ את המשקוף.
מג'אר המשיכה ללחוץ אך יכולת טובה של אבי לוי, שוער צפת מנעה ממנה לעלות ליתרון מוצדק. בדקה ה-38 בניגוד לנעשה על המגרש עלתה צפת ליתרון. באחת הפעמים הבודדות בה יצאה הקבוצה למתפרצת, נשלח כדור רוחב, שוער מג'אר כינען טראבשה השמיט ושמוליק אביגדור דחק מטווח אפס פנימה, 0:1 מפתיע לצפת. הלחץ של ספסל מג'אר גבר במיוחד לאחר שהתקבלוה הידיעה כי שפרעם מוליכה בכאבול. עד למחצית המשיך הלחץ של מג'אר אך שחקניה לא הצליחו לכבוש והמחצית הסתיימה ביתרון שביר של צפת.

 

הספסל של מג'אר במתח. קיבלו את הידיעה כי שפרעם ביתרון (צילום: מאיר ינקו, חדש בגליל)


פתיחת המחצית השנייה הייתה שוב בשליטה מוחלטת של מג'אר כשצפת המשיכה במגננה. מזג האוויר החם החל להשפיע בעיקר על הצפתים שלא מתאמנים בכלל ובכל כמה דקות נשכב אחד מהם על הדשא כשהוא נזקק לטיפול.
בדקה ה-67 שברה מג'אר את הקרח. חוני סופר שחזר לצפת לאחר היעדרות ארוכה טעה בהרחקת הכדור שהגיע לוואליד איברהים וזה חדר לתוך הרחבה ומול אבי לוי גלגל את הכדור לרשת, 1:1.
שבע דקות מאוחר יותר השלימה מג'אר את המהפך. פיראס שיני הגביה קרן, אבי לוי יצא לא טוב ותפס אוויר והיית'אם שיני בעט מ-10 מטר פנימה, 1:2 למג'אר.
בדקה ה-80 יכלה הייתה צפת לעשות את הבלתי ייאמן ולהשוות. סופר שעלה לעזרת ההתקפה נגח כדור שהוגבה אליו ע"י אביגדור וסחט עצירה נפלאה מטראבשה.

 

בילאל שיני. האורחים עשו חגיגה ספונטנית במגרש (צילום" מאיר ינקו, חדש בגליל)


בדקות האחרונות ביצע מאמן מג'אר חילופים הגנתיים על מנת לגונן על היתרון וב-4 הדקות של תוספת הזמן גייסו הצפתים את כוחותיהם האחרונים וניסו להשוות אולם הגנת מג'אר עצרה אותם עוד לפני שהגיעו לרחבה ושמרה על הניצחון היקר.
עם היוודע התוצאה הסופית בכאבול עשו האורחים חגיגה ספונטנית קטנה במגרש ואילו שחקני צפת מנגד התעסקו בהטחת אשמות זה בזה על השערים שהקבוצה ספגה. הגדיל אייל בניזרי שצעק כי המשחק הזה צריך ללכת לחקירה בויצמן יער.
 

אבי לוי (בירוק) בא לברך את אנשי מג'אר. הציל את צפת במחצית הראשונה. (צילום: מאיר ינקו, חדש בגליל)



תגובות

+ הוסף תגובה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?