ויסאם רבאח ואכרם שריח חתמו באחי נצרת

שריח במעמד החתימה שריח במעמד החתימה
קבוצתו של ג׳ימי טורק חיזקה את החלק האחורי והחתימה את שני השחקנים הצעירים. רבאח בן ה-23 היה חלק מהסגל של רעננה בעונה שעברה אך לא זכה לאף הזדמנות. שריח בן ה-22 היה אחד השחקנים הבולטים בסגל של לוד בעונה שחלפה

אחי נצרת, יחד עם מאמנה החדש ג׳ימי טורק, ממשיכה בבניית הסגל לקראת העונה הקרובה ואמש (א׳) החתימה את מגן שמאלי ובלם.

ויסאם רבאח בן ה-23, היה בעונה שעברה חלק מהסגל של הפועל רעננה מליגת העל אך לא קיבל הזדמנות לשחק. לאחר שקיבל את ההצעה מאחי נצרת, החליט האחרון לעבור במטרה לקבל דקות משחק ולצבור ניסיון.

שחקן נוסף שהצטרף הוא בלמה בן ה-22 של מכבי חיפה, אכרם שריח. בעונה שעברה שיחק שריח במדי בני לוד מהליגה הלאומית, והיה אחד מהשחקנים הבולטים בסגל הקבוצה. למרות גילו הצעיר, קיבל הבלם הזדמנות בקבוצה מהליגה השנייה ושותף במדי לוד ב-35 משחקים.

כרטיסו של השחקן שייך למכבי חיפה, אך גם העונה החליטו במועדון הירוק להשאיל את האחרון שיקבל דקות משחק ויצבור ניסיון. הבלם הסביר את המעבר מלוד לאחי נצרת ואמר: "החוזה שלי בלוד נגמר ולמרות שקיבלתי הצעה להאריך החלטתי דווקא לחתום באחי נצרת, אחרי מספר שיחות שלי עם ג׳ימי התרשמתי וקיבלתי את ההחלטה".

שריח התייחס לאפשרות שלו להשתלב בעתיד במכבי חיפה ואמר: "אני מאמין ובטוח שזה יקרה. בתקופה הזאת אני מחפש לשחק כמה שיותר דקות ולהיות שחקן מוביל ולא רק בסגל".

 

תגובות

+ הוסף תגובה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?