הסוגייה נפתרה: ג׳וני טננבאום והפועל עפולה הגיעו לפשרה

יכול לצאת מחויך. טננבאום (קובי פורטל) יכול לצאת מחויך. טננבאום (קובי פורטל)
אחרי תקופה ארוכה של דיונים ממושכים יכול הקפטן לשעבר של עפולה לחייך לאחר שהבוררות בינו לבין עפולה הסתיימה. כעת יתרכז בחזרה למגרשים במדי קרית אתא

ג'וני טננבאום, שחקנה לשעבר של הפועל עפולה, סיכם השבוע תקופה בת 5 שנים לאחר שירד מליגת העל לליגה א' והחל את הרומן עם הקבוצה מבירת העמק, במהלכו התמנה לקפטן, עלה עם הקבוצה לליגה הלאומית והפך ליקיר האוהדים.

כזכור, במהלך חודש דצמבר 2014 הודיעה הפועל עפולה לקפטן הוותיק כי הוא אינו נמצא עוד בתוכניות המקצועיות של המאמן ולפיכך משוחרר מהקבוצה. המגן סירב לעבור לקבוצות אשר הוצעו לו מליגה א' ודרש כי חוזהו יכובד עד לסוף השנה וכן לזו שאחריה. משהתנגדה הקבוצה לעמוד בחוזה הגיש השחקן, באמצעות בא כוחו עו"ד דרור חייק, המתמחה בייצוג ספורטאים, והגיש 2 תביעות – האחת לבית הדין האזורי לעבודה בגין זכויותיו כעובד והשנייה למוסד לבוררות של ההתאחדות לכדורגל עקב הפרת חוזהו.

לפני מספר ימים הסתיים הליך הבוררות בפשרה במסגרתה נקבע כי הקבוצה תשלם לשחקן את הסכום של 65,800 שקלים, תחתום באופן מיידי על שחרורו לכל קבוצה בה יחפוץ ובמקביל תמשיך להתנהל התביעה הנוספת בבית הדין לעבודה. מדובר בהישג מרשים ויוצא דופן של השחקן ועורך דינו מכל הבחינות. עוד יכול השחקן לזקוף לזכותו את העובדה כי תביעתו השנייה תמשיך להתנהל ודרישת עפולה להצהרה על היעדר תביעות לא התקבלה, וכן את שחרורו ללא תמורה, מה שאיפשר לו לחתום מיידית בקרית אתא ובכך "להציל" את שנת המשחקים הקרובה.

עורך דינו של השחקן, דרור חייק מעפולה אמר: "התביעה הזו היא תוצאה של משחקי אגו וכבוד בלבד. לקחו סמל שירד לליגה א' מליגת העל כדי לשחק בשורותיה, ושלחו אותו להתאמן לבד ובהמשך זרקו אותו הביתה אחרי שלא הסכים לעבור לבית שאן, פוטר מעבודתו כמאמן ילדים בעיריית עפולה ובמקביל לא קיבל שכר. לכל אורך הדרך טענתי כי התנהלות זו אינה חוקית וכי בסופו של דבר תחוייב הקבוצה לשלם לשחקן את מלוא התמורה המגיעה לו עפ"י החוזה וכך אכן היה".

עו״ד דרור חייק


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
הפועל עפולה
(איזבל : 08:23 24-08-2015)
תומר דני וששי לכו הביתה אתם כישלון חרוץ גם בניהול וגם בהתנהגות נושא גוני אכלתם אותה וגם בנושא איציק נאש תואכלו אותה צריך לדעת לכבד הסכמים לכו הביתה לפני שיהיה מאוחר עפולה בידיים שלכם זה מתקון לפירוק

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?