והרי התחזית: ליגה א' צפון 2015/16

מוכנים? בקרוב היא חוזרת מוכנים? בקרוב היא חוזרת
לאחר הגרלת המשחקים לעונת 2015/16 וכשעונת המלפפונים עדיין בעיצומה, הגיע הזמן לנסות ולנחש מי הקבוצה שתעלה ליגה? מי המועמדות לירידה? ומי צפויה להיות הפתעת העונה?

התגעגעתם? עוד רגע היא חוזרת. קבוצות ליגה א' צפון כבר רואים באופק את משחק הגביע הראשון שיערך ב-18-19/09 כשרוב הקבוצות עדיין מחפשות להתחזק כדי לסגור את הסגל באופן סופי.

זה לא סוד שהקיץ האחרון היה מאוד פעיל במחוז הצפוני כשמירב הפעולות התנקזו בעיקר לשתי קבוצות- קרית אתא ועירוני נשר. יחד עם זאת, אנחנו צפויים לקבל את אחת העונות היותר מסקרנות שידעה הליגה הזאת בשנים האחרונות, למה? ההסברים מוצגים לפניכם.

עירוני קרית אתא
"המבוגר האחראי": תומר אסולין.
בכמה מילים: אחת המועמדות העיקריות לעלות ליגה. בקיץ האחרון החליפה כמעט את כל שחקני הסגל של הקבוצה עם רכש מאסיבי ונוצץ. אסולין הגיע הקיץ במטרה ברורה- להעפיל לליגה הלאומית בסיום העונה.
שחקנים בולטים: עומרי אלון, גבע ברקאי, שחר סימן טוב, מתן נחמני, ג'וני טננבאום, אורן עידו, שגיא סבג, טרס שולוקובסקי, עידן ג'ררד.
תחזית: 1-2. זה שבקרית אתא לא ממהרים לצאת בהצהרות לא אומר שהמטרות שלהן הן לא חד משמעיות. הקבוצה רוצה לעלות לליגה הלאומית, פחות מזה יחשב לכישלון.

שחר סימן טוב, גבע ברקאי ותומר אסולין. יחייכו גם בסוף העונה? (קובי פורטל)
עירוני נשר
"המבוגר האחראי": אלדד שביט.
בכמה מילים: היריבה הברורה של קרית אתא בכרטיס לליגה השנייה. בדומה לשכנתה מהקריות, גם בנשר עשו לא מעט שינויים בקיץ האחרון וגם הסגל שלה עבר מהפך. אלדד שביט לא הגיע סתם להעביר עוד עונה בקבוצה מליגה א' בזה אתם יכולים להיות בטוחים.
שחקנים בולטים: מאור סיסו, בן בן שושן, קווין רינשטיין, שלו ברוור, ערן סספורטס, אלמוג אוחיון, דיא לבאבידי, פאדי זיאדה, שלומי בן עשור, דניאל ברק, יוני אוחיון.
תחזית: 1-2. אין פה ספק שנשר בנתה קבוצה איכותית ביותר שתלחם עד סוף העונה כדי להשיג את הכרטיס לליגה הלאומית.

מאור סיסו (קובי פורטל)
הפועל בית שאן
"המבוגר האחראי": חיים לוי.
בכמה מילים: אחרי הסיבוב השני המדהים שעשתה בעונה שעברה הקבוצה החלה בהכנות כשהבעיות הכלכליות שוב מרחפות מעל המועדון. למרות זאת, כמו שזה נראה עכשיו בבית שאן נבנית קבוצה אטרקטיבית במיוחד עם מספר שחקנים שיכולים להביא את המועדון הזה למקום אליו הוא שייך, כי הקהל שלהם הוכיח כבר מספר פעמים שהוא שייך לליגת העל, עכשיו תורם של השחקנים.
שחקנים בולטים: גיל אופק, שניר שטרית, אדיר דיין, מוטי אוחיון, עדי שלג, עדי אלישע, תום דן, תומר שריקי.
תחזית: פלייאוף עליון. הצוות המקצועי, ההנהלה ובמיוחד האוהדים לא יקבלו פחות מזה. אגב, ברור שאם בית שאן לא תסיים בפלייאוף העליון זה יחשב לכישלון מוחץ, 1-5.

תהיה קבוצה טובה. הפועל בית שאן (קובי פורטל)
הפועל הרצליה
"המבוגר האחראי": נועם שוהם.
בכמה מילים: עונה נוספת בפתח והפועל הרצליה תנסה להתמודד, שוב, על הכרטיס לליגה הלאומית ולפחות תקווה ליישם את המטרות. בשנה שחלפה התמודדה הקבוצה יחד עם נשר וקטמון אך נשרה מהמירוץ לקראת הסוף. במועדון החליטו למנות את שוהם לתפקיד בתקווה שהוא יצליח לשנות את הסטטיסטיקה של השנים האחרונות.
שחקנים בולטים: עידו לוי, קובי חסן, רגב וולק, עוז יפרח, חן ראובן, בר אלסברי.
תחזית: בהפועל הרצליה נבנה סגל חזק שללא ספקי ירוץ חזק בצמרת וכן גם יתמודד על הכרטיס לליגה הלאומית, אך בהתחשב לסטטיסטיקה של השנים האחרונות יהיה מאוד קשה להרצליה להתמודד עם היריבות, 1-5.

קובי חסן. חיזוק משמעותי להרצליה (קובי רוזן)
עירוני טבריה
"המבוגר האחראי": מוריס אוזן.
בכמה מילים: המועדון שירד מהליגה הלאומית הצהיר לא פעם ולא פעמיים כי הוא מעוניין לחזור עוד העונה לליגה השנייה. המאמן שעלה את הקבוצה חזר לקדנציה נוספת במטרה לעמוד ביעד. כמובן שזה הולך להיות הרבה יותר קשה מפעם קודמת.
שחקנים בולטים: חיים זיסקינד, בר איבגי, שלומי ברז'יק, כפיר בן דוד, ליאור לינדר, שלום עקיבא, שלומי מראד.
תחזית: טבריה היא קבוצה נוספת שנכנסת למאבק על הכרטיס הבודד לליגה הלאומית. אין ספק שהקבוצה של מוריס אוזן תדבר חזק בצמרת ונראה שזה יגמר בפלייאוף עליון, 1-5.

שלומי ברז'יק ונועם איבגי (רון כהן)
הפועל באקה אל גרבייה
"המבוגר האחראי": צחי אילוז.
בכמה מילים: הקבוצה שעלתה העונה לליגה א' מכוונת גבוה. אילוז מנסה לבנות סגל שיתמודד בצמרת הגבוהה בשאיפה להתברג במקומות 1-5. המשימה הולכת להיות קשה במיוחד.
שחקנים בולטים: אריאל טליאס, סלים עמאש, עדן נחמני, גל גניש, שגיא גידיץ', מתן בראשי.
תחזית: התחרות על מקום בפלייאוף הולכת להיות צמודה מאוד. באקה היא בהחלט קבוצה שתנסה לסיים במקומות 1-5, אך כרגע יש קבוצות איכותיות יותר ממנה והיא לא תסיים בפלייאוף העליון, 6-10.

צחי אילוז (משמאל). ינסה לשחזר את ההצלחה בבאקה (שלומי גבאי)
הפועל מגדל העמק
"המבוגר האחראי": רפי בוסקילה.
בכמה מילים: לאחר שעזב בעונה שעברה לעירוני טבריה המאמן המקומי חוזר לקדנציה חמישית במועדון שאותו העלה לליגה א'. העונה זה לא הולך להיות דומה לשנים קודמות, סגל הקבוצה עדיין לא סגור ובמגדל העמק עדיין מחפשים מספר שחקנים בעמדות מפתח כאשר השוק לא כזה מזהיר.
שחקנים בולטים: מג'די חלאיילה, לידור כהן, אמיר אלעלי, אדיר דנין, עידן בלסטרה, אביב כהן.
תחזית: אחרי 3 שנים רצופות בהן סיימה מגדל העמק בפלייאוף העליון, העונה זה כנראה לא יקרה. סגל הקבוצה לא חזק מספיק בשביל להלחם מול היריבות, ומגדל העמק תסיים באמצע הטבלה, 6-10.

חזר הביתה. בוסקילה (קובי פורטל)
סקציה מעלות/תרשיחא
"המבוגר האחראי": טל בניה.
בכמה מילים: המאמן חוזר לקווים לאחר שנה של העדרות בה עסק בעיקר בהקמת בית ספר לכדורגל. לפי הקיץ שעבר על המועדון נראה כי הקבוצה ממעלות תהיה ההפתעה הנעימה של העונה. עם מספר שחקנים משמעותיים בעמדות מפתח בשילוב של שחקנים שהיו חלק מהקבוצה בעונה שעברה, בניה יוכל לסיים במקום גבוה בסוף העונה.
שחקנים בולטים: בן ויצמן, תומר ברוקס, גיא רפאלי, עמי גילברט, בר כהן, אילן טל.
תחזית: זה ישמע מוזר אם נגיד פלייאוף עליון אבל מעלות היא אחת מהקבוצות שבהחלט תפריע ותנסה להתגנב לפלייאוף, תחזית שבהחלט יכולה להתקיים במציאות. במידה ולא תצליח להיות בפלייאוף היא בהחלט תסיים במקום שקרוב, 6-10.

בן ויצמן. החתמה אדירה למעלות (רונן יום טוב)
מכבי דלית אל כרמל
"המבוגר האחראי": אוסמה מריח.
בכמה מילים: מכבי דליה בשנתיים האחרונות היא קבוצה לא ברורה. בכל תחילת עונה המועדון מרכס הכרמל מצהיר כי המטרה היא לעלות ליגה ומפציץ ברכש אך משהו באמצע קורה ואז מתחיל השחרור המאסיבי של השחקנים ומיד לאחר מכן מתרכזים בלהשאר בליגה עם מינימום הוצאות. העונה זה קצת שונה, בדליה החליטו להמשיך את שיתוף הפעולה עם יקנעם ובנו סגל למרכז טבלה בלי הצהרות כאלה ואחרות.
שחקנים בולטים: מוחמד שבאט, חסיב אבו רוקון, נידאל חוג'יראת.
תחזית: עד עכשיו הסגל של מכבי דליה לא מורכב משמות מוכרים, אך הניסיון והידע של בעלי התפקיד במועדון יעשה את שלו. הקבוצה תסיים במרכז טבלה, 6-10.

אוסמה מריח (מימין)
הפועל כפר כנא
"המבוגר האחראי": פאיד חסון.
בכמה מילים: אחרי שדרסה את הליגה בעונה שעברה ועלתה בהפרש של 13 נקודות, מגיעה כפר כנא שוב לליגה א'. במועדון מהמגזר מקווים שלא לחזור לליגה הרביעית במהרה, ודווקא לפי בניית הסגל זה נראה כמו קבוצה שהולכת לרוץ חזק בצמרת.
שחקנים בולטים: שוקי ביראני, טל בויס, ענאן נסרלאדין, אחמד סבע, דודי אלישע.
תחזית: שחקני הרכש יעשו את ההבדל ויהפכו את כפר כנא לאחת מהקבוצות המפתיעות של העונה. יחד עם המאמן המצוין על הקווים אין ספק שנראה קבוצה שמשחקת כדורגל, 6-10.

חיזוק אדיר לקישור של כפר כנא. נסרלאדין (אימן נסר אלדין)
הפועל חדרה
"המבוגר האחראי": מומו ניסטל.
בכמה מילים: בשבוע האחרון הפועל חדרה רשמה סוג של היסטוריה מבחינתה. הקבוצה עברה לידיהם של חברת ניהול שתנסה להביא את הקבוצה למקומות קצת יותר טובים מהשנים האחרונות.
שחקנים בולטים: אילון אלימלך, יעקב אבבה, אמיר טמניו, סהר אזולאי.
תחזית: חדרה התחילה את העונה מאוחר מדי ואין ספק שעכשיו תנסה לחזק את הסגל. יחד עם ההנהלה החדשה היא תפתח גם סוג של דף חדש, תסיים במרכז טבלה ותבטיח את המקום שלה בליגה הרבה יותר מוקדם מהעונה שעברה, 11-16.

אחד השחקנים המוכשרים. אלימלך (שלומי גבאי)
הפועל איכסל
"המבוגר האחראי": איימן חלאיילה.
בכמה מילים: הקבוצה שעלתה דרך משחקי הפלייאוף רוצה בראש ובראשונה לבסס את מעמדה בליגה א' ולהבטיח את ההשארות בליגה כמה שיותר מהר. בהתחשב שיש לה מתחרות שלא נופלות ממנה, המשימה של איכסל הופכת למסובכת עוד יותר.
שחקנים בולטים: רבאח רבאח, מאור ג'נח, ניסן רביבו, מחמוד חג'יר.
תחזית: במידה והפועל איכסל תצליח להכשיר את המגרש הביתי שלה היא תהפוך לאחת הקבוצות הביתיות ביותר בליגה. ללא ספק המועדון מהמגזר יצטרך לעשות הכל כדי לשחק במגרש הביתי, זה מה שיכול לעשות את ההבדל בין ליגה א' לליגה ב'. 11-16.

חלוצה של איכסל. מאור ג'נח (וואסים מוואסי)
מ.ס גבעת אולגה
"המבוגר האחראי": אילן אטלי.
בכמה מילים: למרות האכזבה בסיום העונה שעברה אולגה עדיין נחשבת להפתעת הליגה, אך העונה זה נראה אחרת. צחי אילוז עזב לבאקה אל גרבייה ובמקומו מונה אילן אטלי, המועדון התחיל את ההכנות בצורה צולעת, ונראה שהגבעה הולכת לעונה קשה במיוחד שתלווה במאבקי הישרדות.
שחקנים בולטים: אסי גומה, אבירן תורג'מן.
תחזית: לא מעט שחקנים עזבו ורק בשבועות האחרונים החלו בגבעת אולגה להגביר קצב בכל הקשור לבניית הסגל. על מנת להבטיח את ההישארות אטלי יהיה חייב לחזק את הקבוצה בעמדות מפתח, 11-16.

אחד השחקנים המשמעותיים של אולגה. גומה (שלומי גבאי)
מכבי צור שלום
"המבוגר האחראי": קובי דנינו.
בכמה מילים: אחרי מסע ההישרדות של העונה שעברה, בצור שלום החליטו בצדק להמשיך עם דנינו על הקווים לעונה נוספת. העונה נבנה משהו אחר בצור שלום עם צירוף של מספר שחקנים משמעותיים שיכולים לעשות את ההבדל מהסגל של העונה שעברה.
שחקנים בולטים: קובי שריקי, שרון לוי, מידן שטיינברג, עמראן בריק.
תחזית: הקבוצה נמצאת ממש על התפר בין מקומות 11-16 ל-6-10, אז אם היא תסיים בסופו של דבר במקומות הגבוהים נקווה שתסלחו לנו, 11-16.

יעד מפתיע. קובי שריקי (קובי פורטל)
מ.ס כרמיאל/צפת
"המבוגר האחראי": איציק בוזורגי.
בכמה מילים: את העונה האחרונה ירצו בכרמיאל לשכוח מהר מאוד. לאחר שהבטיחו את ההישארות רק במחזורים של סיום העונה ולא מעט בלאגן על הקווים, בכרמיאל מקווים לעונה טובה יותר. בוזורגי מונה למאמן הקבוצה יחד עם אילן סויסה שישמש כמנג'ר ואף ישחק מדי פעם.
שחקנים בולטים: בשאר דאהר, אהוד מערבי, דוד אמזלג, סהר דהן.
תחזית: כרמיאל עדיין עם סגל בין החלשים בליגה. הצוות המקצועי יודע שעליו לחזק את הקבוצה כדי לא לקבל שידור חוזר של העונה שעברה, כרגע היא מועמדת נוספת לרדת ליגה. 11-16.

חוזר לקווים. בוזורגי (קובי פורטל)
איחוד בני מג'דל כרום
"המבוגר האחראי": יוסף זרקאווי.
בכמה מילים: כשחשבנו שמקרה אום אל פאחם של השנתיים האחרונות לא יחזור על עצמו אנחנו חוששים לבשר כי קיים מצב שהוא קרוב להכות בשנית. המועדון שעשה התקדמות אדירה ב-6 השנים האחרונות איבד את אחד האנשים הכי חשובים בספורט, סמיר מנאע, שהחליט לעזוב לאחר שלא קיבל תמיכה כלכלית מהמועצה. האם יש לנו כבר יורדת ראשונה?
שחקנים בולטים: כרגע אין.
תחזית: אם לא יתעוררו בהקדם במג'דל כרום זה יהיה מאוחר מדי. המועדון מראה את כל הסימנים לירידת ליגה עוד לפני שהעונה התחילה וכמה חבל, 11-16.

אום אל פאחם 2? שחקני מג'דל כרום (שלומי גבאי)


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
בהצלחה
(היידה מכבי דליה יקנעם: 17:01 23-08-2015)
בהצלחה לקבוצה לשחקנים להנהלה לאוהדים סומכים עליכם
3
אוהד מגדל כנס
(שמש הטברייני: 18:57 23-08-2015)
כול עוד שהליצן מאמן שלכם לא תהיה שום הפתעה שקבוצתכם תהיה בתחתית אפילו אם זהבי יגיע אליכם
4
יאללה טבריה אהבת חיי
7
עולים ליגה
(zizo: 16:08 24-08-2015)
תזכרו טוב .קבוצה מהמגזר תהיה בין המובילות שתתחרה על העליה
8
לא עוד תחתית!!! ועוד תשמעו עליהם.
(מכבי צור שלום: 03:23 25-08-2015)
העונה במכבי צור שלום יש שחקנים לא מוכרים צעירים ומצויינים שידברו חזק בדמותם של מידן שטיינברג , אוראל אוחיון ועדן יניב שיעשו פריצה העונה תעקבו!! (מידע מכתב ספורט חזק בליגות הנמוכות)
9
יאללה אתא
(עומר: 18:51 25-08-2015)
10
עירוני נשר
(ביתרי בדם: 16:59 26-08-2015)
בהצלחה עירוני נשר ללאומית אוהבים אתכם

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?