המערב(י) הפרוע: ״רוצה להתקדם דרך כרמיאל״

אהוד מערבי (קובי פורטל) אהוד מערבי (קובי פורטל)
קשרה של כרמיאל/צפת, אהוד מערבי, ששיחק בקרית שמונה והפועל עפולה, יפתח עונה נוספת במועדון מליגה א׳ ובטוח שיחזור לרמות הגבוהות: ״עם עבודה קשה הכל אפשרי״

לא מעט שחקנים חוששים לעשות את המעבר לליגה א׳. אנחנו נתקלים בהמון מצבים בהם שחקנים מסויימים שכבר טעמו את הרמות הגבוהות נאלצים לרדת לליגות הנמוכות כדי לקבל הרבה יותר דקות משחק. החשש נובע מכמה סיבות (מגרשים רעועים, רמה נמוכה ומשכורת לא כזאת גבוהה) אך יש כאלה שחושבים אחרת, אפשר לומר חושבים נכון, אחד מהם הוא קשרה של מ.ס כרמיאל/צפת, אהוד מערבי.

הקשר האחורי, שיחגוג יום הולדת 23 בחודש הבא, גדל במחלקת הנוער של קרית שמונה והיה אחד השחקנים המובילים במועדון. כשהגיע הרגע לעלות לבוגרים השתלב מערבי עם סגל השחקנים אך לא קיבל יותר מדי הזדמנויות להוכיח את עצמו והחליט לעבור להפועל עפולה מהליגה הלאומית אליה הגיע בינואר. מערבי שיחק במדיה שיחק 10 משחקים ולא התאקלם כמו שצריך בקבוצה של ירון הוכנבוים.

הקשר עמד בפני דילמה לא פשוטה כלל. מצד אחד רצה מערבי לשחק וכמה שיותר, מצד שני המעבר לליגות הנמוכות שהיה על הפרק שם אותו במצב בעייתי. בסופו של דבר החליט מערבי לחתום בכרמיאל/צפת ואחרי העונה שעברה אפשר לומר שהיה אחד הברגים המרכזיים בסגל ואחד מהשחקנים הבולטים במסע ההישרדות של הקבוצה בליגה א׳.

רגע לפני שהוא פותח עונה נוספת במועדון מליגה א׳, הקשר בטוח כי דווקא דרך כרמיאל/צפת הוא יחזור למקום הראוי לו: ״יש לא מעט אנשים שהרימו גבה שירדתי לליגה א׳ אבל אני בטוח שדווקא דרך כרמיאל אני יכול לחזור לרמות הגבוהות״ אמר מערבי והוסיף: ״יש פה אנשים מדהימים שעוזרים ורוצים שתתקדם ואני בטוח שזה יקרה, עם עבודה קשה הכל אפשרי״.

״דווקא דרך כרמיאל אני יכול לחזור לרמות הגבוהות״. מערבי (קובי פורטל)
לקראת סיום העונה שעברה מערבי כבש 3 שערים סופר חשובים שעזרו לקבוצתו להשאר בליגה, אך הפעם הוא בטוח שזה יראה שונה: ״אנחנו לא רוצים להגיע למצב כמו בשנה שעברה, אנחנו חייבים להציג את היכולת שהצגנו במחזורים האחרונים ובטוח שאם זה יקרה אנחנו נצליח להתברג בצמרת״ אמר מערבי.

הקשר סיכם את דבריו: ״אני מאוד מקווה שאני אציג יכולת טובה העונה, זו שנה קריטית עבורי ואני אעשה הכל כדי לעזור לקבוצה ולהתקדם באופן אישי. שיהיה לנו בהצלחה״.

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
כוכב כדורגל ! ! !
(אחד שמכיר : 12:13 29-08-2015)
מקומו בליגת העל והוא יגיע לשם , עיניין של זמן !!!!! תן בראש ישניצל מערבייייייי

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?