להיות או לחדול

מכבי קרית מלאכי יכולה לסגור את סיפור ההישרדות שלושה מחזורים לסיום כשתארח למשחק חייה בליגה א' דרום את עמישב פ"ת שמצידה צריכה רק ניצחון בשביל לשרוד .שרון רפאל , קפטן קרית מלאכי : " זהו גמר גביע , אם ננצח נישאר , אם נפסיד נרד ". אוהד בוזגלו מאמן עמישב :"מאמין שהבחורים שלי יעשו את העבודה"

" משחק החיים " , כך ניתן לתאר את המשחק שיערך ביום שבת בין מכבי קרית מלאכי לבין יריבתה לתחתית עמישב פ"ת .
כל אחת מהקבוצות מחפשת נקודות אם זאת קרית מלאכי שרוצה לסיים את סיפור ההישרדות ולהתחיל להתכונן לשנה הבאה , או עמישב פ"ת שמגלה אופי בשבועות האחרונים ונאבקת חזק על הזכות להישאר בליגה , אבל הכדור הוא עגול , ורק אחת מהן ( או אולי גם שתיהן , אבל קשה להאמין ) תזכה להימנות על סגלה של הליגה ה – 3  בישראלבעונה הבאה .

ביום שבת יפגשו חניכיו של מוריס ז'אנו פנים ישנות ומי שהיה עד לא מזמן חברם לקבוצה , טום גלברט , השוער המחונן שמצליח לתרום ביכולתו את התנופה האדירה של עמישב שסומנה עוד באמצע העונה כיורדת הבטוחה .

טום גלברט , שוער עמישב פ"ת : " בסך הכל הגעתי לעמישב מקרית מלאכי , וזה מרגש לפגוש את החברים שלי שוב , אבל הראש שלי נמצא כעת במאבק ההישרדות של עמישב , ואני אתן הכל בשביל שננצח באשקלון . בעמישב כעת יש לי חבר'ה מדהימים ושחקנים מעולים , אנחנו מסוגלים ורוצים לנצח את קרית מלאכי , ואני מאמין שאנחנו נישאר בליגה "
אבל אין ספק כי החיזוק המשמעותי של עמישב הגיע דווקא מעמדת המאמן , אוהד בוזגלו .
בוזגלו מאמן צעיר ומצליח שהצליח לסחוף את עירוני אריאל מליגה ג' לעונה יפה שנקטעה רק בדקה ה – 90 בה פיספסו את העלייה , התחיל את העונה באורנית גם היא בליגה ג' , אבל ההצעה הקוסמת שקראה לו לעזור לעמישב גרמה לו לעזוב את ליגה ג' לעבר הליגה השלישית .
כעת , ינסה בוזגלו לנצח בקרב המוחות את עמיתו למקצוע מוריס ז'אנו .
אוהד בוזגלו , מאמן עמישב פ"ת : " התקופה היפה שאנחנו עוברים בחודש האחרון שהיה במיוחד להיות או לחדול עבורנו , והמומנטום שאנחנו יצרנו לעצמנו נותן לנו תחושת ביטחון חזקה לקראת המשחק בשבת ,אני יודע שלא יהיה לנו קל בקרית מלאכי שהיא קבוצה מצויינת וחזקה אבל החדרתי לשחקנים שלי במהלך כל השבוע כי הניצחון מול נתיבות זהו רק פתח ללקיחת הנקודות גם בקרית מלאכי ואני מאמין שהבחורים שלי יעשו את העבודה . אני חייב לציין ולומר תודה לקרית מלאכי על כך שזכיתי לקבל את השוער שלי טום שהוא שוער מצויין ופנטסטי , ואני מאמין שהוא עוד יגיע רחוק "

 

אוהד בוזגלו מאמן עמישב (מימין) מול מוריס ז'אנו מקרית מלאכי ,מי ינצח בקרב המוחות (צילום:רועי אסרף)


מנגד במכבי קרית מלאכי עושים הכל בשביל לסיים את הסיפור כבר בשבת .
באמצע השבוע אירחה קרית מלאכי את מכבי יבנה למשחק אימון בכנות , והצליחה להשיג תוצאה נהדרת מול יבנה אשר ממוקמת במרכז הטבלה , וניצחה 2-1 כשאת אחד השערים כובש חנן אלקיים שלא פגש רשת כבר כמעט חודשיים , ובקרית מלאכי מקווים כי השער של אלקיים פתח לו את חוש ההבקעהמחדש , וכי הם בטוחים שהוא עוד יתרום להם רבות .

שרון רפאל , קפטן מכבי קרית מלאכי : " אני יכול להשוות את המשחק בשבת למשחק גמר המונדיאל , כי בשביל קרית מלאכי ליגה א' , זה הלחם והחמאה ולמשחק הזה יש שני צדדים : מצד אחד אנחנו יכולים להישאר בליגה אם ננצח , וחס וחלילה אם נפסיד אנחנו יכולים גם לרדת ליגה , אפילו לא למבחנים , אנחנו נעלה לטרוף את המגרש כבר מהדקה הראשונה , ולא נעשה חיים קלים לעמישב "

 

מוריס ז'אנו , מאמן מכבי קרית מלאכי : " אנחנו מגיעים למשחק סופר קשה מול קבוצה סופר קשה ומאומנת היטב  ומה שבטוח קל לא יהיה לנו , אבל אנחנו צריכים את הנקודות ואנחנו מקווים לקחת אותם בשבת ולסגור את הסיפור "


מי שאולי הכי רוצה שתיגמר כבר העונה הוא יו"ר קרית מלאכי שי סבן , שהשנה הזאת הוגדרה עבורו כשנת מבחן כיו"ר צעיר וחסר נסיון בניהול קבוצת כדורגל וישנם רבים שמחכים למעידתו ,  סבן נחוש להצליח ולהוכיח לכולם כי השנה הוא קיבל קבוצה שלא יכלה להתקיים בתנאים הנוכחיים בהיעדר מגרש ביתי ומתקן אימונים ראוי , תקציב נמוך בהרבה משנים קודמות וגם קבוצת הנוער של המועדון כבר לא כתמול שלשום ,  סבן נאלץ להתמודד עם כל הבעיות כשהוא נתמך ע"י ראש העיר מוטי מלכה שעושה רבות עבור הקבוצה (מה שלא עשו קודמיו בתפקיד)וגם בעזרתו האדיבה של הממונה על הספורט בעיריית קרית מלאכי יוסי סולימני .
מי שעוד עושה רבות למען הקבוצה הוא המנהל המסור אברהם ג'מו שהוא יד ימינו של סבן עצמו ותורם מזמנו הפנוי ומכספו האישי למען הישארותה של קרית מלאכי בליגה .

שי סבן , יו"ר קרית מלאכי : " אנחנו מגיעים למשחק בשיא הדריכות והמוכנות ,נעשה הכל למען ההישארות ובעז"ה ננצח ביום שבת ונסגור את הסיפור אחרי העונה הקשה שעברנו . אני מאמין בבחורים שלי שיעשו הכל על מנת שננצח , ואני קורא לכל הקהל להגיע ולעודד ,אתם חשובים מאוד ביחד איתכם נצליח "

לנו לא נותר אלא לקרוא לכל האוהדים להגיע למגרש באשקלון ביום שבת בשעה 16:00 ולעודד את קבוצתם .
 



תגובות

+ הוסף תגובה
1
בסוף בייתר כפייס תרד ליגה .
(אחד שמופתע. קרייתי גתי .: 12:52 22-04-2010)
2
יפה לעמישב שעדיין נלחמים
(חדרתי: 14:04 22-04-2010)
כל העונה הייתה יורדת בטוחה כבר ו3 מחזורים לסוף יש עוד סיכוי.
3
מ-ל-ח-מ-ה!
(יאאלללההה עמישבבבבבב: 14:12 22-04-2010)
התיקו עם השקמה והתיקו עם הרצליה,הניצחון בנחלת והניצחון על נתיבות מביאים אותנו למשחק הישרדות בליגה א,נ-י-צ-ח-ו-ן!!!
4
בהצלחה לקריית מלאכי .
(אחד שמופתע. קרייתי גתי .: 16:30 22-04-2010)
אתם מביאים המון כבוד לצומת קסטינה . ומוריס הוא מאמן נהדר . אני זוכר איך הוא אימן אותנו בעבר . מקווים שתצליחו להישאר בהליגה . בליגה . מצומת פלוגות. קריית גת וקריית מלאכי,ומ.ס הם אחים שלנו .
5
קריית מלאכי יותר טובה
(אוהד כדורגל: 16:48 22-04-2010)
לא משנה מי ינצח העיקר שנראה משחק טוב
6
יאללה מלאכיי חיים ניצחון
(אלמוג: 17:22 22-04-2010)
אוו אווו הקריה לא תרד
7
בוזגלו
(מקומי: 18:25 22-04-2010)
מסכן אוהד בוזגלו שיש לו שחקנים סמרטוטים שכאלה והנהלה של ליגה ז..... הוא הוציא את המירב ממה שאפשר היה להוציא אבל לא יעזור שנה הבאה עמישב בליגה ב ואוהד בליגה לאומית.....
8
קרית מלאכי עדיף שתרדו ליגה ..........
(זה משנה....: 21:12 22-04-2010)
9
חשוב שקריית מלאכי ישארו בליגה
(אוהד כדורגל: 21:15 22-04-2010)
שי סבן כל הכבוד לך תמשיך בעבודת קודש שאתה עושה
10
מלאכי מנצח 2:1
(אוהד כדורגל: 21:17 22-04-2010)
11
אם לא ננצח לא מגיע לנו להשאר בליגה
(אוהד עמישב: 21:18 22-04-2010)
המשחק הזה זה להיות או לחדול
12
ל9
(מלאכי תרד: 02:16 23-04-2010)
איכס אין סגנון בעט ורוץ תחזירו את חיים עטון

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?