יש החלטה: אין משחקים בשבת עד נובמבר

יכול להיות מרוצה. שחקנה של עפולה, גיא דיין (עדי מלול) יכול להיות מרוצה. שחקנה של עפולה, גיא דיין (עדי מלול)
השופטת גילצר-כץ נותרה איתנה בדעתה וקבעה כי לא היו משחקים ביום המנוחה לפחות עד נובמבר. דיון נוסף יתקיים בעוד כחודשיים

הישג לכדורגלני הליגה הלאומית: המשחקים לא ייערכו בימי שבת בחודשיים הקרובים. שופטת בית הדין לעבודה, ד"ר אריאלה גילצר-כץ, שההחלטה המקורית שלה קבעה כי המשחקים לא יתקיימו בשבת בשני המחזורים הראשונים, הייתה זו שקיבלה גם את ההחלטה הזו.

גילצר-כץ קיבלה היום (חמישי) את הצהרת מנהלת ליגת העל, שלא תקיים משחקים בתחום השבת והחג ולמעשה יישמר הסטטוס קוו שהיה קיים בשנים האחרונות בליגה הלאומית. לאור ההצהרה שהוגשה לבית המשפט, הסכימה נציגות השחקנים לדחות את הדיון שהיה קבוע ל-7 בספטמבר.

עם זאת, ההחלטה הזו אינה סופית. ב-1 בנובמבר ייערך דיון מחודש בנושא, כאשר שוב גילצר-כץ תקיים אותו.

מהמנהלת נמסר: "כהמשך לבקשתנו לקבלת היתר, ולהתחייבותנו לפיה לא יקוימו משחקים כל שהם עד להסדרת אותו היתר, הודענו לבית הדין כי אין טעם בהמשך הדיון בבקשה שהוגשה ע"י ארגון השחקנים". כזכור, במנהלת פועלים לקבלת היתר עבודה בשבת, מה שהיה חסר עד כה ואיפשר לארגון השחקנים לפנות לערכאות המשפטיות.

היום דיבר ח"כ אביגדור ליברמן בתכנית הרדיו "חמש באוויר" והתייחס לנושא. "אם לא תיפול הממשלה, לא נראה כדורגל בשבת", הדגיש יו"ר ישראל ביתנו. "אני כבר לא מדבר על כל החסויות והשלכות הכלכליות. המצב רק מחמיר. יש פה השלכות לאורך ולרוחב ואף אחד לא מתייחס ואף אחד לא מטפל בזה. אבל כנראה שעד שעשרות אלפי אנשים לא יבואו למשרדי ראש הממשלה להפגין, לא יהיה שינוי. החוק שלנו מבוסס על תקדימים. כאן ב-48 כן שיחקו. ולכן אני לא פוסל לגמרי את הסיכוי שימצאו את הפשרה הסבירה. אבל אם לא, זה רק להפגין ולהחליף את הממשלה".

 

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?