רוצות גביע: מי תעלה לשלב הבא?

שחקני אחי נצרת חוגגים (לירון מולדובן) שחקני אחי נצרת חוגגים (לירון מולדובן)
הליגה הלאומית יצאה השבוע לפגרת גביע הטוטו והיום (ו׳) ישוחק המחזור ה-3 במפעל. רמה״ש הבטיחה את מקומה בשלב הבא, אחי נצרת עם רגל וחצי ברבע

שני מחזורים כבר שוחקו בליגה הלאומית והשבוע יצאו הקבוצות לפגרת גביע הטוטו. המחזור השלישי והאחרון יצא לדרך היום (ו׳) עם ארבעה משחקים וינעל ביום שני הקרוב.

מכבי הרצליה - הפועל נצרת עילית
כרגע נמצאת הרצליה במקום השלישי עם מאזן של 3 נקודות אך הפרש שערים שעומד על 0. מעליה ממוקמת עפולה עם מאזן נקודות זהה אך עם יתרון של הפרש שערים (3+). כדי לעלות לשלב הבא צריכה הרצליה לנצח את נצרת עילית בתקווה שהפועל עפולה תסיים בתיקו או תפסיד לאחי נצרת. במידה והרצליה ועפולה ינצחו חיים שאבו יצטרך נס והרבה שערים כדי להעפיל. הפועל נצרת עילית עם 2 הפסדים מתוך 2 משחקים וכי אמור כבר איבדה כל סיכוי לעלות לשלב הבא.

הפועל עפולה - מכבי אחי נצרת
משחק מאוד מסקרן בין שתי הנציגות הצפוניות שמרשימות עד כה בליגה. ג׳ימי טורק רוצה להשאר עם מאזן מושלם גם במסגרת גביע הטוטו לאחר שגם בליגה הוא עם 2 ניצחונות מתוך 2 משחקים. אחי נצרת ממוקמת במקום הראשון בבית עם מאזן של 6 נקודות ולמעשה היא כבר עם רגל וחצי בשלב הבא אלא אם כן יקרה משהו בלתי צפוי. עפולה תלויה בתוצאה של המשחק בין מכבי הרצליה לנצרת עילית אך ניצחון יעניק לה את הכרטיס לשלב הבא.

הפועל רמת גן - הפועל ראשון לציון
ראשון לציון סיימה את דרכה במפעל לאחר שהפסידה ב-2 המשחקים במסגרת הגביע. הפועל רמת גן לעומת זאת עדיין יכולה להעפיל וכדי לעשות זאת היא צריכה לנצח את הכתומים מעיר היין בהפרש של 3 שערים ומעלה לקוות שהפועל פתח תקווה תפסיד לרמה״ש. נראה קצת תסריט הזוי אך כבר נוכחנו לדעת שבליגה הלאומית הכל יכול להיות.

הפועל פתח תקווה - הפועל ניר רמת השרון
רמת השרון כבר הבטיחה את מקומה בשלב הבא. עבור המלאבסים תספיק תוצאת תיקו כדי לקבל את הכרטיס לרבע הגמר אך נראה שבפ״ת לא ירצו לאכזב את האוהדים וישחקו כדי לנצח את המפגש במיוחד כשלהפועל רמת גן עדיין קיים סיכוי תיאורתי להעפיל על חשבונם לשלב הבא.


 

תגובות

+ הוסף תגובה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?