בדקות הסיום: גבעת זאב הפתיעה את מודיעין

שחקני גבעת זאב שחקני גבעת זאב
המשחק המסקרן ביותר של הסיבוב הראשון בגביע המדינה נערך במודיעין שם הודחה בדקות הסיום הקבוצה המקומית ממפעל הגביע לאחר שהובילה פעמיים. שגיא ישראלי כבש דקתיים לסיום

ליגה ב' דרום ב' סומנה העונה כאחת הליגות המעניינות ביותר כאשר לא מעט קבוצות צפויות להילחם על חמשת המקומות הראשונים.

שתיים מהן נפגשו בשישי האחרון למשחק ראשון שנערך במסגרת גביע המדינה. גבעת זאב השאירה את רוב הסגל של העונה שעברה כשהיא מתכוונת להלחם בצמרת הגבוהה, בעוד שעירוני מודיעין שינתה את פניה לחלוטין הן על הקווים והן על כר הדשא.

הפתיחה הייתה שייכת למודיעין, כבר בדקה החמישית התקפה מהירה של המארחים הסתיימה בשער. יוני זכריה קיבל כדור עומק והוריד בנגיעה לכפיר מלול שהגיע מאחור, האחרון בעט ברגל שמאל לפינה הרחוקה ופנימה, 0:1.

כפיר מלול. כובש השער הראשון (לירן דורף)
גבעת זאב לא נבהלה מהשער ואחרי 20 דקות החזירה תשובה משלה. הגנת מודיעין לא הסתדרה עם כדור פשוט ובר פרנקו האורח מצא את עצמו מול השוער, פרנקו בעט בקלילות פנימה, 1:1.

שער השוויון החזיק בדיוק 6 דקות בלבד. יוני זכריה הפעלתן החזיר את היתרון למקומיים אחרי פעולה אישית טובה שלו באגף שמאל לאחר שעבר כמה שחקני הגנה ושלח כדור שנעצר ברשת, 1:2.

בדקה ה-40 נרשמה שוב טעות חמורה בהגנת מודיעין שלא הרחיקה כדור פשוט, ושוב בר פרנקו נשאר לבד והשווה את התוצאה, 2:2 בהפסקה.

פתיחת המחצית השנייה הייתה שייכת מודיעין כאשר שחקניה יכלו לסיים את המשחק אך חוסר ריכוז מוחלט מנע מחניכיו של דניאל רודיטי לנצל את המצבים שאליהם הגיעו. שתי דקות לסיום הגיעה המכה הקשה עבור מודיעין. כדור עומק נהדר של מיקי רנדי מצא את שגיא ישראל לבדו מול השוער ומשם בעט פנימה וניצח את המשחק בדקה קריטית, 2:3 דרמטי לגבעת זאב.

במודיעין לא התרגשו יתר על המידה מהתוצאה וטענו כי זה היה משחק ראשון טיפוסי שבו ניכר חוסר התיאום בין השחקנים, מה גם שהקבוצה חסרה מספר שחקנים שלבטח יעזרו לה בהמשך הדרך. בגבעת זאב אמרו מהצד השני כי הקבוצה העמידה לעצמה מטרה העונה- לנסות ולהעפיל כמה שיותר גבוה גם במפעל גביע המדינה.

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
מיקי רנדי
(מבין : 12:39 06-09-2015)
שחקן כמו מיקי צריך לשחק בליגות הגבוהות איזה שחקן ענק
2
מודיOUT ולא מודיעין
(מישהוא: 15:00 06-09-2015)
3
שחקנים אנמיים בלי יכולת לא מתאמים לליגה ב כגון אמיר ציון הכבד שני הגולים באשמתו הישירה מה עוד שגוי לא מתאים לליגה ב לא עשה כלום כל המשחק מה שמיתבקש מחלוץ השנה פלאוף תחתון בחסות דוד בן שימול הכל יכול במועדון

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?