חשיפה: אייל עמר לא יאמן בחדרה ב-10 השנים הקרובות

סעיף חסר תקדים בהסכם האיחוד. אייל עמר (עודד חסין) סעיף חסר תקדים בהסכם האיחוד. אייל עמר (עודד חסין)
בלעדי: אילן אטלי יקבל פיצוי. אסי גומה, אבירן תורג'מן ועידו דוידוב מגבעת אולגה צורפו לקבוצה המאוחדת. ציון כחלון וקובי לוי מגבעת אולגה עוגנו בהסכם כבעלי תפקיד

הקבוצה המאוחדת, הפועל חדרה גבעת אולגה, יצאה היום (ה') בבוקר לדרכה החדשה בדרך לליגה הלאומית בשנים הקרובות על פי חזונו של ראש העירייה, צביקה גנדלמן, שהיה הפטרון לכל מהלכי האיחוד בין הקבוצות בעיר.

צחוק הגורל- הפועל חדרה שהורידה אשתקד ליגה את אסי גלבוע היא גם הקבוצה שכבר במהלך הפגרה החזירה את המועדון מהתענך לליגה א' וזאת בעקבות התפרקותה של הבוקר של מ.ס גבעת אולגה.

אחד מהסעיפים המדהימים של ההסכם כפי שנחשף כאן לראשונה, הינו הסעיף הבא- מאמן הכדורגל, אייל עמר, לא יוכל לאמן בקבוצה העירונית המאחודת ב-10 השנים הקרובות, כך סוכם בין הבעלים של הפועל חדרה, אורן גולן, לבין הבעלים היוצא של גבעת אולגה, מאור פחימה.

במהלך השנה האחרונה נקלעו עמר וגבעת אולגה לסכסוך משפטי לרבות תביעות הדדיות שהוגשו על ידי שני הצדדים. עם תחילתו של המו"מ דרשו בגבעת אולגה שסעיף זה יוכנס לאחד מהסעיפים הראשונים בהסכם האיחוד. אורן גולן: "בגבעת אולגה התעקשו על הסעיף המדובר ומובן שמבחינתי לא על נושא כזה אני אפוצץ את המו"מ".

דרישה ואולטימטום מצד גבעת אולגה. אייל עמר (שלומי גבאי)
בעברו, הספיק עמר לאמן גם בהפועל חדרה וגם בגבעת אולגה והוא נחשב למאמן מקומי בכיר ששמו תמיד צץ ועולה בקבוצות המקומיות של העיר חדרה.

בגבעת אולגה אמרו הבוקר: "מדובר היה בדרישה חד משמעית מבחינתנו. אין לנו בעיה לראות את עמר ממשיך ועובד בבית הספר לכדורגל של הקבוצה המאוחדת ועבורנו אף מדובר ברצון שלנו לראות אותו מושפל, אבל ב-10 השנים הקרובות הוא לא יוכל לדרוך כמאמן בקבוצה המאוחדת והמובילה של העיר".

סעיף זה הוא סעיף חסר תקדים בכדורגל הישראלי שלמעשה פוסל מאמן כדורגל מאפשרות לאמן קבוצה בליגות השונות של ההתאחדות לכדורגל.

כבר הבוקר, צורפו מספר שחקנים מגבעת אולגה לקבוצה המאוחדת ובהם אסי גומה, אבירן תורג'מן ושרון דוידוב. אילן אטלי, מאמן גבעת אולגה עד לפני יומיים, ישמע בימים הקרובים מקברניטי הקבוצה המאוחדת, על הצעתם לעניק לו פיצוי בסכום של משכורת חודשית בסך 5,000 שקלים, וזאת לאחר שבאגודה המאוחדת הגיעו למסקנה כי הצעה בדמות אימון של אחת מקבוצות מחלקת הנוער עלולה להשפיל ולפגוע באטלי.

במסגרת ההסכם שוריינו ציון כחלון וקובי לוי כנציגי גבעת אולגה בהנהלה המאוחדת והשניים יקבלו תפקידים . כחלון יעבוד בשכר ויהיה אחראי על שלוחת בית הספר לכדורגל שתפעל בגבעת אולגה, ואילו קובי לוי שנחשב לדמות מקובלת ומוערכת על ידי הצדדים, ישמש כמנהל הקבוצה המאוחדת ויהיה כפוף למנכ"ל המועדון המאוחד, איציק טפירו.

דרישה נוספת מצד אנשי מ.ס "עדי" גבעת אולגה שהתפרקה, הייתה הסבת שמו של המגרש בהפועל שיקרא על שמו של עדי אביטן ז"ל ששמו הונצח עד לא מכבר בגבעת אולגה. רעיון נוסף שהועלה ואושר על ידי אורן (הנכס) גולן, הבעלים של הקבוצה המאוחדת, היה משחק הנצחה לזכרו של איציק סימיאן ז"ל, מגדולי אוהדי גבעת אולגה. גולן כבר פנה ליו"ר מכבי נתניה, דורון אוסידון, על מנת לתאם את המועד לקיום משחק ההנצחה.

בקבוצה המאוחדת החליטו לוותר על האפשרות לצרף את השוער, איתי כהן, שהיה חתום עד לפני יומיים בגבעת אולגה. יחד עם זאת, לבלם רז קדושים, תינתן האפשרות לחזור מפציעה אותה הוא סוחב ולנסות ולהרשים את מומו ניסטל, מאמן הקבוצה המאוחדת של חדרה שהחל מהבוקר הסבה את שמה בהתאחדות להפועל חדרה/גבעת אולגה.

אייל עמר מסר בתגובה: "הנושא לא חדש לי. עודכנתי במהלך המו"מ על ידי אנשי הפועל חדרה על כך שמאור פחימה מטיל וטו על עניין האיחוד בגלל הסעיף הזה. אמרתי להם שאין לי בעיה שיחתמו על הסעיף ועיקר שהאיחוד לא יתפוצץ בגללי. בנוסף, לאמן את הקבוצה הבוגרת בחדרה זה לא בפסגת שאיפותיי המקצועיות. היחיד שהתעקש על סעיף זה הוא מאור פחימה. חוץ ממנו זה לא עניין איש. אני לא מופתע כי מי שמוכר שכונה שלמה וקבוצה לתפארת עם מאות אוהדים וילדים שרצו אחרי הקבוצה לכל מגרש צריך להסתכל קודם על עצמו".

עמר הוסיף: "נתקלתי בימים האחרונים בעשרות אוהדים שבוכים על פירוקה של גבעת אולגה ואי אפשר לעבוד עליהם עם סיסמאות מה עוד שכל זה עבור כסף לכיס פרטי. עבדתי באולגה 4 שנים, העלתי את הקבוצה מליגה ג' לליג א' וזאת כשהתחלנו מאפס. הקבוצה הזאת נמצאת בליגה א' בזכותי והגיעה לאן שהגיעה רק בזכותי ובזכות השחקנים. אני ורועי אביטן, היו"ר הקודם, עבדנו 4 שנים ביחד בשיתוף פעולה מצוין וללא ויכוח אחד עד שהגיע מאור פחימה לקבוצה. כשהוא הגיע ידעתי שזה עניין של זמן עד שהקבוצה תתפרק ועובדה שמה שציפיתי קרה השבוע. מקצועית, עשיתי דבר אחד או שניים כמאמן וכולם יודעים זאת, ולפי כך הסעיף הזה כלל לא מדאיג אותי. מבחינתי כשחקן שגדל באולגה והעלה בזמנו את הקבוצה ולאחר מכן גם בתור מאמן שבנה מועדון לתפארת אלו ימים עצובים מאוד וכתם שחור. אני מאמין שתושבי גבעת אולגה לא ישכחו ולא יסלחו למי שפירק את המועדון".

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
עמר
(עמר: 18:30 10-09-2015)
2
עמר
(עמר: 18:31 10-09-2015)
אייל עמר מגיע לך! אמן לא תאמן יותר בחיים בגללך פרשתי מכדורגל הגלגל מסתובב
3
יש אלוהים בשמים....
4
אייל מאמן טוב
(מאמן : 18:39 10-09-2015)
אייל מגיע לך לאמן קבוצה גדולה מה שתרמת לאולגה אתה קוסם , קובי , ציון , מאור,אורן , צריחים מאמנים טובים לעיר חדרה אפשר להוריד את הסעיף המגעיל ,מאמן אחר עם קשרים מאמן רק בליגת העל אייל לקח את אולגה בליגה ג'
5
מ.ס "עדי" זה על שמו של עדי כוהן ז"ל
(מכבי חיפה: 18:55 10-09-2015)
בבקשה לתקן את זה תודה ובהצלחה לקבוצה המאוחדת הגיע הזמן שלעיר חדרה שגבעת אולגה זה חלק מהעיר שיהיה לה קבוצה בליגה בחירה שיהיה בהצלחה!!!!!!!
6
אייל עמר מאמן מצויין עוקב אחריו
(מגדל העמק: 19:39 10-09-2015)
7
מאור פחימה לא נישכח ולא ניסלח
(אוהדיי אולגה: 19:27 10-09-2015)
9
הייתם צריכים לקרוא רחוב על שמו באולגה על זה שבזכותו הגעתם לאן שהגעתם
12
מאור פחימה שנוא אולגה
(אולגה: 23:36 10-09-2015)
13
14
בכל קבוצה אחרת אם מאמן היה עושה את מה שאייל עשה בשביל אולגה היו עושים פסל בדמותא של המאמן במרכז העיר אבל אולגה ידועים כפויי טובה ולא יודעים להעריך מאמן שהביא אותם להישגים ושימח כל כך הרבה אנשים חבל שהזיכרון שלכם קצר ושכחתם להיכן אייל הביא אותכם
15
אנחנו שומעים על קבוצות בליגה ג שמיתפרקות נדיר שקבוצה בליגה א מיתפרקת ועוד קבוצה שהוקמה ממש ליפניי כמה שנים ועשתה דרל יפה עד שהגיעו לליגה א תמוהה מאוד נראה לי שצריך ליבדוק מה מיסתתר אחריי זה אחרת אין הסבר לכך מוזררררר
16
מאור הפכת לבן אדם הכי שנוא באולגה
(תושב אולגה: 07:36 11-09-2015)
17
כנסו
(מכיר טוב: 07:59 11-09-2015)
מאמן פוזאי מאמן שמוכן לחמם שחקני ספסל שעה ולא להכניס אותם לשחק בכלל הורס צעירים הרסתה עצמך במו ידיך שנה טובה
18
ראש העיר המכהן בחדרה מר גנדלמן החליט שחדרה זו עיר קטנה מאוד בשביל שתי קבוצות ואז החליט לתמוך בקבוצה אחת לכן רצה לעשות איחוד. באולגה כמובן לא הסכימו והשיגו ספונסר גדול שהיה מוכן להזרים הרבה כסף בלי תמיכת העירייה אבל גם זה לא היה לרוחו של גנדלמן
20
בוז אחד גדול
(אולגאי בנשמה: 21:42 11-09-2015)
בחלום הכי מפחיד שלי לא חלמתי על איחוד ]עדיין לא מאמין שבת שלום ושנה טובה אולגה
21
תמיד
(אייל כרמיאל: 19:35 12-09-2015)
היה כיף לארח את גבעת אולגה אצלנו בכרמיאל. אוהדים נהדרים. יודעים לעודד ולתמוך בקבוצה. . הנהלה מסודרת ומאורגנת. שחקנים שפשוט כיף לראות על המגרש. לי בתור כרמיאלי גבעת אולגה תחסר מאוד. ואני בטוח שגם לליגה כולה
22
רודף בצע לעעעעד
(דלייה : 06:52 16-09-2015)
אתה אלוף בלהגיד אני ואני ואני עובדה אתה בלי קבוצההההה עזבת את אולגה בשביל כמה שקלים יותר בדלייה אייל אתה חולה כסף ובתור שחקן אצלך גם אף שחקן לא אוהב לשחק אצלך חוץ מלצעוק כלווווום בהצלחה בבוררות הבאה מעניין איזה קבוצה אחרי דלייה וחדרה אולגה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?