עוד לפני משחק הליגה הראשון: מאור ג׳נח והפועל איכסל נפרדו

כבר לא חלק מאיכסל. ג׳נח (וואסים מוואסי) כבר לא חלק מאיכסל. ג׳נח (וואסים מוואסי)
החלוץ שרק השנה הגיע לעולה החדשה לליגה א', החליט לעזוב את המועדון מסיבות אישיות. חלאיילה: ״עצוב לנו מאוד שמאור עוזב הוא שחקן נהדר עם אישיות נהדרת״. הפועל בית שאן כבר הביעה עניין אך כרגע לא ברור מתי ג׳נח יחלים

החלוץ בן ה-31 הגיע הקיץ לאיכסל מקרית אתא על מנת לחזק משמעותית את הסגל של העולה החדשה, במטרה לבסס את הקבוצה במקום טוב בליגה א' צפון.

כזכור, במשחק הגביע ביום שישי האחרון מול האקסית, קרית אתא, נפצע החלוץ בדקה ה-25 בשריר הירך האחורי ונאלץ לסיים את המשחק בשלב מוקדם. היום (א׳) נערכה שיחה בין שני הצדדים ובה הוחלט פרידה.

מאור ג׳נח התייחס לאירועים האחרונים ואמר: ״אימן חאליילה הוא כמו אח גדול בשבילי, הפרידה הייתה ברוח טובה, יש שם שחקנים מדהימים ומוכשרים היה לי כיף מאוד. היה לי קשה עם הנסיעות ושילוב העבודה של העסק שלי הפרטי, אין שום מניע נסתר או סכסוך. הפציעה שלי היא מקרה שולי ואין קשר בינה לבין העזיבה שלי״.

על העתיד הוסיף: ״אין לי כוונת פרישה רק המילה הזאת גורמת לי לחשוש. יש לי הצעות ממספר קבוצות רוצה קצת זמן לעצמי לחשוב קצת עם עצמי אקח לי שבוע שבועיים לחזור לעניינים אני לא אוהב להישאר פצוע. בנוסף אחשוב איפה נוח וטוב לי ויותר מתאים לי לשחק קרבה לבית ולמשפחה. אני מודה לאיימן לשחקנים ולהנהלה שנתנו לי את ההזדמנות והתמיכה ומאחל בהצלחה לאיכסל״.

מאמן הקבוצה אימן חאליילה הגיב על הפרידה הלא צפויה ואמר: "ג׳נח עזב את הקבוצה מסיבות אישיות, הפציעות מיררו לו את החיים, הוא לוקח זמן לעצמו גם כדי להחלים מהפציעה. הוא הגיע להבנה עם ראשי הקבוצה הוא בחור טוב עצוב לנו מאוד שמאור עוזב הוא שחקן נהדר עם אישיות נהדרת, בכל קבוצה שהיה חותם היה מחזק אותה. הפציעות האלה גמרו אותו. אני מאחל לו המון הצלחה והמון בריאות".

 

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?