בית״ר נהריה מציגה: שני שלבים בגביע בלי אף משחק רשמי

שחקני נהריה (מיכה פישנזון) שחקני נהריה (מיכה פישנזון)
סינדרלה בדרך? הקבוצה מליגה ב׳ הצליחה להעפיל שני שלבים במפעל גביע המדינה מבלי שהיא משחקת משחק רשמי אחד. הסיבה- יריבותיה הודיעו כי הן לא מתכוונות להופיע למשחק. עמרן בריק חזר לקבוצה

היורדת הטרייה מליגה א׳ צפון בעונה החולפת, בית״ר נהריה, תמשיך במסע שלה גביע המדינה למרות שעדיין לא שיחקה בפועל אף משחק רשמי.

לפני שבועיים אמורה היתה הקבוצה לארח למשחק גביע ראשון את כפר סמיע, אך המשחק בוטל בעקבות בעיות ביטוח של שחקני סמיע, ובעקבות כך נהריה נהנתה מניצחון טכני.

בשישי, נהריה הייתה אמורה לארח את כאוכב ושוב המשחק בוטל ונהריה עלתה שלב נוסף בגביע דרך ניצחון טכני. חוסר התארגנות של כאוכב גרם לכך שהקבוצה הודיעה לראשי התאחדות שהיא לא תופיע למשחק והקבוצה תעמוד לדין על ידי התאחדות לכדורגל.

יושב ראש בית״ר נהריה, ניסים אלפסי, התייחס לפארסה של דחיית המשחקים ואמר: ״בהתאחדות צריכים לנקוט יד קשה כנגד קבוצות שמבטלים משחקים מכל סיבה שהיא. התאחדות נותנת את הזכות לקבוצות לא להירשם מראש למפעל הגביע, חבל שדברים כאלה קורים בספורט זה נראה לא רציני וחובבני ופוגע בקבוצות שכן עושות את הכנות הדרושות למשחק״.

בנושא המקצועי בביתר נהריה עדיין שוקדים ומחפשים שחקנים לחיזוק לסגל הקבוצה. נהריה החתימה לפני שבועיים את השוער גבריאל כהן שהיה בעונה החולפת במעלות ואת המגן בן ביטון. בנוסף לשניים גם עמרן בריק חזר לקבוצה לאחר שפתח את העונה בצור שלום.

עמרן בריק במעמד החתימה (הנהלת הקבוצה)



 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
טסי אתה בושה לעיר נהריה
(סמי נהריה: 09:58 22-09-2015)
2
אלפסי אתה בושה לעיר
(תושב נהריה: 13:35 22-09-2015)

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?