הררי: ״יש התרגשות גדולה״, חלבי: ״משחק חוץ קשה מאוד״

הררי (משמאל) וחלבי הררי (משמאל) וחלבי
בית״ר כפר סבא והפועל מרמורק, שתי הקבוצות שהצליחו לנצח בגביע המדינה, יפגשו מחר (ו׳) לאחד המשחקים המרכזיים במחזור הראשון של ליגה א׳ דרום

אחרי לא מעט הכנות וציפיות, ליגה א׳ תצא מחר (ו׳) לדרך באופן רשמי עם מחזור פתיחה חגיגי במיוחד. אחד המשחקים המרכזיים במסגרת המחזור הראשון יתקיים באצטדיון לויטה בין בית״ר כפר סבא להפועל מרמורק.

בשבוע שעבר, שתי הקבוצות הצליחו להפעיל לשלב הבא בגביע המדינה לאחר ניצחונות על הפועל מורשה רמת השרון ובקעת הירדן. כעת, בשני המועדונים מקווים להמשיך את הפתיחה המוצלחת ולרשום ניצחון גם במחזור הפתיחה.

״אנחנו קבוצה שבונה את עצמה עם הרבה שחקנים צעירים וכל ניצחון חשוב לביטחון ולהמשך הדרך שלנו כקבוצה״ אמר שחקנה של הפועל מרמורק, מאור חלבי, הוסיף: ״כרגע אנחנו בונים את עצמנו, עבדנו קשה מאוד בחודשיים האחרונים ועכשיו מתחילה הליגה, שלומי הכין אותנו למשחק כמו שצריך, זה משחק קשה מאוד כמו כל המשחקים בליגה״.

מהעבר השני, שחקנה של בית״ר כפר סבא, רועי הררי, התייחס גם הוא למפגש הצפוי ואמר: ״אין הכנות מיוחדת, מתארגנים כמו לכל משחק. עופר יודע להכין אותנו מצוין לפני כל משחק. מעבר לכך זה מחזור ראשון ויש התרגשות והתלהבות לפתוח כבר את העונה, שמח שהמשחק בלויטה״.

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
שדרוג אדיר לקבוצה!!!
(אביהו: 16:53 24-09-2015)
הררי היה יכול לשחק במכבי פ"ת אבל לא מתאים לו לעלות מהספסל הוא ביתרי בדם
2
הררי - אחד המגינים הנדירים
(איציק הגדול: 17:21 24-09-2015)
יאללה ביתר חיים טובים בכפר בהצלחה מחר !! הררי סומכים עליך ואוהבים אותך!!
3
חבל על ההסעה
(חנן: 22:00 24-09-2015)
גם ככה כפס מנחוסים
4
שחקן נשמה הלוואי והיה לנו מגן כזה
(גילי מרמורקי: 00:33 25-09-2015)
5
נקמנו על ההפסד בפליאוף
(א.ג: 20:59 25-09-2015)
יאללה אימפריה באדום

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?