בסטייל: מחנה יהודה הביסה את שיכון המזרח

מייקל סממה (בכתום). כבש את הראשון למחנה (אלון יהודיוף) מייקל סממה (בכתום). כבש את הראשון למחנה (אלון יהודיוף)
מחנה יהודה התאוששה מהתבוסה לנס ציונה בגביע והביסה 0:3 את שיכון המזרח, שעדיין נראית לא טוב ומצפה לחיזוק. מייקל סממה, דור סנקר ודרור דגו כבשו. אלירן מגול החמיץ פנדל

בשבוע שעבר גם שיכון המזרח וגם מחנה יהודה חטפו רביעיות בגביע, שיכון באזור ומחנה בנס ציונה. למחזור הראשון התייצבו שתי הקבוצות בתקווה לפתוח את העונה בצורה הכי טובה שאפשר ולהתאושש מאירועי השבוע שעבר.
בשיכון משוועים לחיזוק באופן מיידי. גיא קלמנטה סגר בקבוצה ויצטרף כנראה בשבוע הבא ובנוסף, גם עידן שדה, לשעבר מ.ס. אשדוד, הפועל אשקלון והכח ר"ג, צפוי לנחות בקבוצה בקרוב. לקבוצה גם חזר השבוע השוער, עומרי בן דוד, שלמרות משחק טוב שלו, לא יכול היה למנוע את ההפסד. גם השחקנים החדשים, רווה אייזנקוט וזיו אוסון, שיחקו לראשונה בקבוצה.

מנגד, מחנה הופיעה בהרכב מעט חסר. סולי צמח, בשנה שעברה בשיכון, פצוע ועדיין מחכה לבכורה שלו בקבוצתו החדשה וגם החלוץ, ננו ועקנין, פצוע כבר מאמצע העונה שעברה וצפוי לחזור רק לקראת אמצע העונה הנוכחית. אלירן מגול, שלא נכלל בסגל למשחק הגביע בשבוע שעבר, שיחק הפעם 90 דקות והחמיץ פנדל, אך גם במחנה יודעים שברגע שהגול הראשון יגיע, הלחץ ישתחרר.

מחנה שלטה כמעט מן הפתיחה. השחקנים של שרון מרציאנו פשוט היו בדרגה אחת מעל השחקנים של פרדי צרפתי ועשו כמעט כל מה שרצו על המגרש. בדקה ה-17, במצב הראשון הממשי במשחק, נכבש השער הראשון. בן דוד הרחיק לא טוב, הכדור הגיע בסופו של דבר למייקל סממה שפרץ לרחבה ובעט פנימה, 0:1 למחנה יהודה.

הספתח. הכדור של סממה ברשת (אלון יהודיוף)
שיכון ניסתה אבל בעיטה מרחוק של נאדר אלעתאיקה מצאה את הידיים הבטוחות של גל אנגלשטיין. בדקה ה-31 הגיע השני. דור סנקר שלח כדור אדיר מ-25 מטרים שלעומרי בן דוד לא נותר אלא רק להסתכל איך הוא ננעץ ברשת העליונה, 0:2 למחנה יהודה.

לא היה לו סיכוי. בן דוד צופה איך הכדור של סנקר פוגש את הרשת (אלון יהודיוף)
דקה חלפה וכדור חופשי של בן סוומון מצא את בן דוד במקום. מחנה המשיכה לשלוט ובדקה ה-40 דור מוסקוביץ' כבר הכניע את בן דוד, אבל השופט, שלו ששון, שרק לנבדל והשאיר את מוסקוביץ' מתוסכל. 0:2 למחנה בהפסקה.

במחצית ביקש צרפתי משחקניו לתת את הכל ולכבוש שער מהיר. בפועל, הקבוצה שלו כמעט ספגה את השלישי בדקה ה-48. מוסקוביץ' הוכשל ברחבה ע"י נדב עמר ואלירן מגול ניגש לבעוט את כדור העונשין מ-11 מטרים, אך הבעיטה שלו הייתה כל כך חלשה שבן דוד זינק וקלט את הכדור.

בן דוד עוצר את הפנדל של מגול (אלון יהודיוף)
שיכון ניסתה ליזום אך כדור חופשי של רווה אייזנקוט חלף מטר מעל שערו של אנגלשטיין. דרור דגו נכנס בשורות מחנה במקומו של מוסקוביץ' שנפגע וכבר בנגיעה הראשונה שלו בכדור שלח עומק למגול שבעט ברשלנות החוצה. דקה חלפה ומגול הגיע לאחד על אחד מול בן דוד, אך שוב ידו של השוער האורח הייתה על העליונה.

ינסה לכבוש בשבוע הבא. אלירן מגול (אלון יהודיוף)
בדקה ה-70 סממה יכל להשלים צמד, אך בעט מקרוב למשקוף. שמונה דקות אח"כ קרן של מחנה הגיע לראש של אורן שלום המחליף שנהדף ע"י בן דוד לקרן נוספת. הקרן הוגבהה שוב לראשו של שלום שנגח בעוצמה רק למשקוף ושיכון ניצלה.

מחנה שלטה. המשקוף של סממה (אלון יהודיוף)ושל שלום (אלון יהודיוף)
שבע דקות לסיום מחנה חתמה את התוצאה. סממה העביר רוחב מימין, מגול המשיך את הכדור לרוחב השער ודרור דגו דחק מקרוב פנימה, 0:3 למחנה בסיום.

בסוף נכנס עוד אחד. דגו (מוסתר) סוגר עניין (אלון יהודיוף)
שרון מרציאנו, מאמן מחנה, לא יצא מגדרו לנוכח הניצחון המשכנע ואמר: "נכון שהתוצאה משקרת, אבל גם השוער שלהם הצטיין. אני חושב שהקהל שהגיע לכאן נהנה מכדורגל יפה".

מנגד, פרדי צרפתי היה מעט מאוכזב אבל אופטימי: "הם עשו שלוש משלוש. אנחנו לא היינו מבריקים והם היו יותר יעילים. אני מאמין שעם חיזוק שיגיע בזמן הקרוב ניראה יותר טוב".

שפט: שלו ששון, בעזרת הקוונים עדן בן סימון ואושרי כהן, לעיניי כ-150 צופים במחנה יהודה.

מחנה יהודה: אנגלשטיין, שרעבי, אלברמן, ספיר, אלבגלי, חתוכה, סנקר, בן סולומון, סממה, מוסקוביץ' ומגול.

שיכון המזרח: בן דוד, שלמה, אוסון, עמר, אייזנקוט, אלעתאיקה, סטאר, פוניה, פיטוסי, חורי, קריטי.


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
פשוט בזיון
(שיכוניה: 04:04 27-09-2015)
כאוהד ממש אין מה לראות מהשיכון וחבל צריך להתחזק איך לא רואים את זה ההנהלה משפחת בוריה תתעוררו
3
כל המרעילים להיכנס פנימה
(המחנה: 07:56 27-09-2015)
לא להרעיל בהפסדים ולא צריך תגובות בנצחונות
4
רוצים לראות המשכיות.
(מחנאי: 12:10 27-09-2015)
5
ברכות לעונה מוצלחת.
(יו"ר חוג אוהדי ה"מחנה".: 12:50 27-09-2015)
אין יותר מתוק מלפתוח עונה בניצחון ,למאמן ולשחקנים עשיתם בצורה קלילה אני מאחל לכם ולאוהדים עונה מוצלחת חג שמח לכם וכמובן למערכת דאבל פס.
6
יאללה המחנה
(המחנה: 16:05 27-09-2015)
מקווים להמשכיות בשבוע הבא במשחק החוץ באזור. מגול, אזור זה לא שיכון המזרח, נא להגיע ללא זלזול ויהירות.
7
לפרדי צרפתי
(אוהד כדורגל: 08:55 28-09-2015)
או שהייתה במשחק אחר או שאתה מאמן הזויי.התוצאה משקרת השיכון היו צריכים לקבל חמש אושש אז אתה מדבר על שלוש משלוש כנראה מהשמש קיבלתה הזייות.

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?