אחרי הפארסה של המחזור: עמישב גברה על בקעת הירדן

דורון ממן. קבוצתו הצליחה לנצח דורון ממן. קבוצתו הצליחה לנצח
המשחק בין עמישב פתח תקווה לבקעת הירדן כמעט ולא התקיים לאחר שהמשטרה לא אישרה את המגרש. למזלם של הקבוצות והאוהדים, ראש העיר התערב ובסופו של יום זו הייתה עמישב שהשאירה את הנקודות בבית

טרם המשחק של מכבי עמישב פתח תקווה מול הפועל בקעת הירדן, קיבלנו יממה מלאת אירועים כאשר המשחק כמעט ונדחה בגלל המצב במגרש. רק לאחר התערבות ראש עיריית פתח תקווה המשחק התקיים, והסתיים בניצחון מפתיע של הקבוצה הצעירה של דורון ממן.

האירועים התחילו ביום חמישי האחרון כאשר ראשי עמישב קיבלו הודעה כי המגרש מאושר והמשחק יתקיים כמתוכנן, אך בשעות הבוקר של שישי הגיעה הודעה חדשה ממשטרת ישראל שהמגרש אינו תקין וראשי המועדון צריכים לחפש פתרון חלופי.

גם כאשר שתי הקבוצות וצוות השיפוט הגיעו למתחם, המשטרה לא אישרה לשחק בו. יו"ר עמישב, אבי שטרית, ניסה למצוא פיתרון ואף עירב את ראש עיריית פתח תקווה. האחרון, פנה לנציגי המשטרה בעיר ורבע שעה לפני תחילת המשחק אושר המגרש באופן סופי.

בנוסף, שופטי המשחק קיבלו אישור מההתאחדות לכדורגל לדחות את שעת המשחק בחצי שעה, וזאת בכדי לאפשר לקבוצות להתכונן כראוי לשריקת הפתיחה. למרות זאת, נראה שהאישור המחודש של המשטרה לא הגיע למנהל האצטדיון שחשב כי המשחק נדחה, ונעל את שערי המגרש.

נתן את האישור לדחייה. אבי לוי
במועדון לא לקחו סיכון, ופרצו את המנעולים בכדי לתת לשחקנים ולשופטים להגיע בזמן. ראוי לציין, כי אנשי בקעת הירדן קיבלו את העניין ברוח ספורטיבית ולא השתמשו באירועים כתירוץ להפסד.

אחרי שהכל הסתדר, היה גם כדורגל על כר הדשא. החבורה הצעירה של דורון ממן אירחה את הקבוצה המעניינת והמושקעת של בקעת הירדן. המחצית הראשונה הייתה שקולה כאשר הקבוצות לא הגיעו ליותר מדי מצבים משמעותיים.

המחצית השנייה נפתחה בשליטה של המקומיים, ובדקה ה-54 כדור קרן מצוין הגיע לראשו של הבלם דוד ציקיאשווילי שבעט נהדר וכניע את השוער. 0:1 לעמישב פתח תקווה.

שחקני עמישב יכלו להגדיל את התוצאה בהמשך המחצית אך לא מצאו את השער. מנגד, גם בבקעת הירדן הגיעו להזדמנויות טובות אך לא הצליחו להשוות. 0:1 לעמישב בסיום, ניצחון חשוב למקומיים והרבה חומר למחשבה לבקעת הירדן, העולה הטרייה מליגה ב'.

מאמן עמישב, דורון ממן, אמר בסיום: "בהתחשב שלא ידענו עד הרגע האחרון אם יתקיים המשחק עשינו תוצאה מצוינת מול קבוצה שבוודאות תהיה בחלק העליון. החצי הראשון היה שקול, בחצי השני השחקנים הצעירים השתחררו יותר והתחלנו לסכן יותר את השער שלהם. לאחר שהבקענו יכולנו להגדיל את התוצאה מספר פעמים אבל חוסר הניסיון של השחקנים הצעירים מנע מהם להגדיל את התוצאה. אם להיות כנה, הבקעה הגיעו לשני מצבים מצוינים אבל החטיאו בזכות יכולת מצוינת של השוער. בסך הכל אחרי שבנינו קבוצה חדשה לגמרי בזמן מאוד קצר, ואי אפשר לבקש יותר מזה. אני מאמין שככל שנצבור יותר נקודות אז הילדים יצברו ביטחון ממשחק למשחק ויהיו יותר משוחררים. עכשיו אנחנו עם הפנים לשיכון המזרח למשחק מאוד קשה".


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
כל הכבוד לבקעת הירדן
(דן - פתח תקוה: 20:16 26-09-2015)
ספורטאים אמיתיים
2
בושה
(רני: 00:32 27-09-2015)
מה שהיה שם זה בושה קבוצה של שתי מליון שקל נגד אוסף של שחקנים באלף שקל
3
לך לישון על האף עם גיא מזרחי ואוהדרון נטו בלוף
4
(עמישב פתח תקווה: 03:02 27-09-2015)
כל הכבוד, המון בהצלחה ותמיד עם הפנים קדימה למשחק הבא
5
החלוץ הסוס אלכס פורחננקו חייב לשחק הוא עושה בלגן ברחבה מושך אליו שני שחקנים ללא ספק כוח אדיר להתקפה לתשומת ליבך מאמן בקעת הירדן תתעורר כבר
6
העיר פתאום גורם לאישור המגרש. משהו פה לא נשמע כ"כ טוב, בלשון המעטה....

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?