גולן: ״השלמנו את כל הליכי האיחוד עם גבעת אולגה״

אורן גולן (שלומי גבאי) אורן גולן (שלומי גבאי)
הבעלים החדש של הפועל חדרה מדבר בגילוי לב על השבוע הקשה שעבר בדרך להשלמת הליכי האיחוד עם גבעת אולגה. ״הדלת בעתיד תהיה פתוחה בפני אילן אטלי״

הבעלים החדש של הפועל חדרה, אורן גולן, עמד השבוע במרכזה של סערה רגשית. גולן, דמות אהובה ואהודה, עסק בימים האחרונים בהשלמת הליך האיחוד עם גבעת אולגה, לרבות בסאגת המאמן, אילן אטלי, שהיה חתום כמאמן בגבעת אולגה עד לאיחוד המדובר.

גולן: ״הצעתי לאטלי לאמן את הקבוצה ביחד עם מומו ניסטל. אילן העמיד מספר תנאים להעסקתו כמאמן ראשי בקבוצה אבל בזמן הנתון הזה היה לנו קשה להעביר את אותם תנאים. לפי כך, נפרדנו ברוח טובה וסיכמנו על פיצוי הולם של 25,000 שקלים״.

הבעלים הוסיף: ״הדלת בעתיד תהיה פתוחה בפני אילן אטלי. כחלק מהשלמת הליך האיחוד התקשנו להגיע להבנות כספיות עם השחקנים, איתי כהן, דורון דריי ומאור אושרי, שהיו חתומים באולגה, ולכן הם קיבלו פיצוי כספי. מדובר בשחקנים מוכשרים וראויים שגם הדלת לגביהם תהיה פתוחה בעתיד באגודה שלנו״.

 

תגובות

+ הוסף תגובה
2
האימפריה עוד תחזור
(אוהד אולגה: 14:30 01-10-2015)
3
ריסוק אולגה
(חיים הגמד מאולגה : 16:07 01-10-2015)
על הדם של אולגה בנו קבוצה בינונית...הרסו לנו את החיים השנה לאן נלך ? כל החיים שלנו זה אולגה קמים בבוקר אולגה בצהרים אולגה בליילה אולגה.... לא נורא שנה אחת ובשנה הבאה איש העסקים ביטון לוקח אותנו בלזרה לליגות הגבוהות ...סגור חיים הגמד אולטראס
4
הגיע הזמן להיות הוגנים ובעיקר הגונים אחרת זה יהיה עוד מועדוו מועדון מגעיל.
5
מאור פחימה פיצץ אתמול את האימון
(שחקן בקבוצה: 22:47 01-10-2015)
7
מחיקת אולגה בשלבים התחילה
(אולגה לנצח: 16:26 02-10-2015)
שימו לב - בתקשורת בחלק מהעיתונים השם של אולגה נמחק ... . לחלק מאנשי חדרה החיוך מתחיל לגדול ..... בקרוב השלב הבא ....
8
כנסו בבקשה
(אוהד שאכפת לו: 03:01 03-10-2015)
אולגה הולכת לקום מחדש כקבוצת שמנוהלת על סמך אוהדים זה מה שמיסתמן שנה הבאה
9
מילה טובה
(כרמל יחזקאל: 17:51 04-10-2015)
לקברניטי קבוצת הפועל מגדל העמק ולשחקניה ישר כח וכל הכבוד על פתיחה מדהימה. מאחל לכם עונה מוצלחת ביותר ומי יודע השמים הם הגבול... בהצלחה.
10
ממליץ להוסיף את הלחן הידוע.. אנשי השכונה הנאיביים אכלו אותה שוב ( כל חמש שנים בערך מקבלים בראש ושוכחים ). אז קדימה , אם לא שמתם לב קוראים לקבוצה הפועל חדרה . ואתם, יכולים להתחיל את המסע מחדש.. חחחח.. ( אכלו לי,שתו לי, מכרו אותי בחינם... )

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?