הקהל של קרית אתא נטש את המגרש בהפגנתיות חצי שעה לסיום

שחקני חדרה חוגגים (אנטולי רובינסקי) שחקני חדרה חוגגים (אנטולי רובינסקי)
אחד מהסרטים המפורסמים הוא "אני יודע מה עשית בקיץ האחרון". לגבי תומר אסולין כלל לא ברור מה הבחור עשה. בכל אופן, משחק הבכורה של קבוצתו העונה נראה רע וזאת בלשון המעטה. הפועל חדרה ניצחה 0:3

הבל החן ושקר היופי בקרית אתא. אמנם לקבוצה יש 3 נקודות בטבלה אבל זאת כזכור בגלל שקברניטי הפועל איכסל שכחו כנראה שהם בליגה א' ולא הגיעו בשבוע שעבר לתדרוך משטרתי וכתוצאה מכך קרית אתא רשמה ניצחון טכני של 0:3.

יתכן כי מדובר באופוריה או במנוחה על זרי הדפנה כתוצאה מהניצחון הטכני, אבל אם נהיה רציניים קרית אתא במשחק הבכורה שלה אכזבה וקרסה. הפועל חדרה שתקציבה פחות משליש מתקציבה של קרית אתא, טיילה בדרך לניצחון קליל 0:3.

הקהל של קרית אתא מחה בהפגניות ונטש את המגרש חצי שעה לסיום המשחק. קהל? לנוכח ההשקעה הכלכלית האדירה בקרית אתא, השמות הנוצצים והכותרות במהלך הקיץ, אוהדי הקבוצה יצאו מהבתים ונתנו קרדיט למערכת המקצועית החדשה בראשותו של המאמן, תומר אסולין. לא בטוח שהם יחזרו גם במשחקים הבאים.

ההרכב שהעלה אסולין שייך לסוג הסרטים הקומיים והדימיוניים. בהרכב לא שיחק אף חלוץ טבעי ולראייה במחצית השנייה שנכנסו לשחק חלוצים טבעיים, קרית אתא הצליחה לסכן את השער של חדרה, אבל כשעולים לשחק מפוחד קשה מאוד לשנות דיסקט לשחקנים בהמשך.

שחקני קרית אתא (אנטולי רובינסקי)
להסתמך על שחר סימן טוב שלא עושה תנועה בלי כדור ומבקש לקבל את הכדור לרגל כשאף אחד לא עושה תנועה זאת תסמונת לבינוניות. לתומר אסולין יש הרבה חומר למחשבה לקראת המשחקים הבאים.

מנגד, הפועל חדרה המתחדשת עם מומו ניסטל כמאמן בשנתו הראשונה בליגה א', הגיעה עם תכנית משחק ברורה במיוחד בכל האמור להנעת כדור צעירה ונמרצת מול הקבוצה הכבדה, המסורבלת והזקנה של קרית אתא. מעל לכולם בלטו במשחק אבי קרמר ואמיר טמניו באחד מהמשחקים היותר טובים שלהם בשנים האחרונות. גם הבלם, יעקב אבבה, ממשיך להיות מניה בטוחה. אסי גומה הוא כוכב כדורגל וטוב שיעקב סולומון השיל מהטוסיק שלו שני קילוגרמים מיותרים.

קרמר (אנטולי רובינסקי)
בשורה התחתונה, ניסטל, עשה בית ספר לתומר אסולין. מעבר לקבוצה הצעירה והנמרצת ולאחד מהניצחונות הגדולים של הפועל חדרה בשנים האחרונות, בחדרה יכולים לרשום לעצמם כנקודת זכות את העובדה ש-180 דקות היא לא ספגה שער.

כתב "דאבל פס", מיכאל וייסרמן, הרחיב על מהלך המשחק: בדקות הראשונות של המשחק הופתעו שחקני חדרה כיוון שכר הדשא היה רטוב במיוחד, ונתן הרגשה כאילו מבול כבד ירד במקום רגע לפני השריקה.

בדקות הראשונות, נתנו שחקני חדרה מעט כבוד למארחים מאתא וכבר בדקה העשירית כמעט שילמו על כך כאשר קפטן קרית אתא, שחר סימן טוב, בעט בעיטה חופשית מ-18 מטרים, הכדור הלך לקרן.

ככל שחלפו הדקות נכנסו שחקני חדרה למשחק, והחלו לצאת להתקפות מסוכנות בזכות שלישיית חוד הכוללת את איתן יואש, אסי גומה ואמיר טמניו. השלושה, עשו עבודה נהדרת מול גבע ברקאי ושחף הלמן.

היה נראה כי המחצית הראשונה תסתיים ללא שערים אך אז יצאה חדרה להתקפה, אילון אלימלך העביר כדור נהדר למגן אבי קרמר שהקפיץ נהדר לאסי גומה שקבע 0:1 לחדרה.

אסי גומה חוגג את השער הראשון (אנטולי רובינסקי)
בתחילת המחצית השנייה ביצע תומר אסולין שני חילופים, מועמר קראקרה ושחר בלילטי ירדו לספסל ובמקומם עלו למגרש מתן נחמני ועידן גראד. השניים, לא הצליחו להכניס מחץ בהתקפה ולמרות שקרית אתא שלטה, הקבוצה לא סיכנה את שערו של נמרוד כהן.

בדקה ה-73 יצאה חדרה לתקפה, אלימלך הניף את הרגל מ-18 מטרים ובבעיטה מדויקת הכפיל את התוצאה, 0:2 לחדרה. שבע דקות עוברות ושוב חדרה עולה על לוח התוצאות, התקפה מתוזמנת של הקבוצה כאשר בסופה המחליף יוני שגיב נגח שמשלושה מטרים קבע את תוצאת המשחק. 0:3, בסיום ניצחון גדול לחדרה וכישלון גדול לקרית אתא.

אילון אלימלך עם השני (אנטולי רובינסקי)
הקפטן קרית אתא, שחר סימן טוב, כינס את השחקנים מיד לאחר השריקה ואמר לחבריו: "בואו נתעודד, יש לנו הנהלה נהדרת שדואגת לנו ואנחנו עוד נחזור לעצמנו".

מהעבר השני, מומו ניסטל, אמר בסיום: "הגענו כאנדרדוג למשחק, קרית אתא סומנה כאחת המועמדות הודאיות להיאבק על המקום הראשון אך כבר מהדקה הראשונה היה ברור כי את הנקודות היא תחפש במשחקים האחרים. פתחנו את המשחק עם הרבה מאוד התלהבות, נחישות ומאבק על כל כדור. שאפו גדול לכולם על משחק גדול ומי שרוצה להינות מכדורגל, כדאי לו להגיע למשחקי חדרה. הפנים לשבוע הבא למשחק מול באקה ול'נקמה ספורטיבית' על ההדחה מגביע המדינה".

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
תתפטר ויפה שעה אחת קודם, ערבבן שקרן
(לתומר אסולין הקשקשן: 14:36 03-10-2015)
4
תומר זה גדול עלייך תתפטר אתה חלש מאוד
(תומר אסולין בלי אשיות חלש: 14:42 03-10-2015)
6
חבל על הכסף קבוצה בלוף גדול שחקנים זקנים
(קרית אתא בלוף גדול: 14:44 03-10-2015)
8
מה הסוד של אסולין שקבוצות לוקחות אותו???
(מופתע מקרית אתא: 15:00 03-10-2015)
9
למאמן שקיים בזכות יחסי ציבור
(קרייתי: 16:04 03-10-2015)
אסולין אתה בושה למקצוע !! ניצחה אותנו קבוצה שהייתה צריכה להתפרק בקיץ ושרדה בזכות איחוד רבע שעה לפני שהליגה מתחילה..בושות לך ולמי שהחתים אותך !!!!
10
לקריית אתא יש קהל?
(עפולאי : 16:04 03-10-2015)
11
אתם בושה איך החתמתם מאמן טירון חסר כבוד
(להנהלת קרית אתא ולרוני דורה: 16:36 03-10-2015)
14
אמתי לכם
(נהרייני: 19:38 03-10-2015)
אמרתי לכם לפניי פתיחת הליגה .לפניי שמחתימים שחקנים מחתימים מאמן .עדיין אין לכם מאמן.
15
16
אסולין תתפטר כבר
(אני מקרית אתא: 23:50 03-10-2015)
הקבוצה נראתה כאילו הם נפגשו פעם ראשונה הם לא מחוברים ואיך אתה רוצה לנצח כשאתה עולה בלי חלוץ בקושי בעיטה אחת לשער במחצית הראשונה
17

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?