ניצחון קליל לכפר קאסם, אלעד כהן עם צמד

שחקני כפר קאסם. ניצחון קליל לקבוצה (מוחמד סרסור) שחקני כפר קאסם. ניצחון קליל לקבוצה (מוחמד סרסור)
אוהדי כפר קאסם שהגיעו לאיצטדיון הוד השרון נאלצו לעמוד ביציעים תחת החום הכבד כדי לראות את קבוצתם. למרבה שמחתם, ולמרות חוסר במקומות ישיבה ניצחו כפר קאסם 1:3 והציגו משחק טוב. אלעד כהן כבש צמד

הוד השרון הגיעו למשחק לאחר שהביסו 2:5 את מורשה ופתחו את המשחק בסערה, רוב ההתמודדות התנהלה במרכז המגרש והקבוצות התקשו להגיע למצבים שסיכנו את שער היריבה.

בדקה ה-10 קפטן כפר קאסם, סאמח מרעב, ניסה את מזלו עם בעיטה מעשרים מטרים אך ללא ההצלחה. בדקה ה-11 הזדמנות טובה מנגד, עדן נחמני נגח מתוך הרחבה אך החלוץ החמיץ את המסגרת במעט.

ההזדמנות נוספת לכפר קאסם בדקה ה-34, עלי טאהא מסר כדור מאגף שמאל למוחמד בדיר שמנסה שבעט לעבר השער אך להכדור פגע בשחקן הגנה של הוד השרון ויצא לקרן.

מחצית ראשונה חלשה בהוד השרון (מוחמד סרסור)
בתוך תוספת הזמן של המחצית, אחמד סרסור וסר כדור לסאמח מרעב שהסיט את הכדר לרחבה, הכדור הגיע לאלעד כהן שסובב את הכדור לחיבור של השער. 0:1 לכפר קאסם, שער נהדר לאלעד כהן.

את מחצית השנייה התחילה הוד השרון במומנטום חיובי, אך מהר מאד הקבוצה נרגעה וחזרה ליכולת הפושרת שהציגה.

בדקה ה-60 קפטן הוד השרון, יניב לוזון, הרים כדור לרחבה ואוריאן יעקב שנכנס כמחליף נגח משלושה מטרים אל השער אך הכדור חלף ליד הקורה הימנית. בדקה ה-63 סאמח מרעב קיבל כדור מדוייק ורץ לכיוון השער, שוער הוד השרון יצא והכשיל את מרעב, פנדל לטובת כפר קאסם.

עומר הלוי שנכנס למשחק בדקה ה-55 לאחר שהגיע מההלוויה של סבו ניגש לבעוט, הלוי בעט את הכדור ונעץ אותו בפינה השמאלית אך השופט החליט על בעיטה חוזרת. בפעם השנייה הלוי בעט בנחישות למרכז השער, 0:2 לכפר קאסם. עומר הלוי הקדיש את השער לסבו.

מרעב. משחק טוב של החלוץ (מוחמד סרסור)
בדקה ה-79 הזדמנות להוד השרון, דודי הלל בעט חזק מ-25 מטרים אך גם הפעם הכדור הלך החוצה. מנגד, מוחמד בדיר קיבל כדור ברחבה, בעט לעבר השער וזיעזע את המשקוף של הוד השרון.

בדקה ה-83 יצאה הוד השרון להתקפה מסודרת, אדיר בונקר הכניס כדור רוחב לדניאל אברהם שבעט לשער אך השוער הדף. על הריבאונד התסער עדן נחמני ומחמישה מטרים בעט לחיבורים ונתן להוד השרון סיבה להיות אופטימיים, 1:2.

בדקה ה-86 גיא אבן מסר לסאמח מרעב שהכניס את הכדור לצדה הימני של הרחבה, אלעד כהן שהיה במקום כבש בקלילות והשלים צמד, 1:3 לכפר קאסם ששמרה על התוצאה עד לסיום.

שליטה אבסלוטית של כפר קאסם במשחק (מוחמד סרסור)
כובש השער השני, עומר הלוי, התייחס למאורעות האחרונים בסיום המשחק: "לא פשוט אחרי יומיים קשים ובשורות רעות להגיע לשחק ולעזור לקבוצה, אני שמח על העזרה שלי גם בשער, לא פשוט להכניס שני פנדלים אני מקדיש את הגול לסבא שלי. יש לי מחוייבות למקצוע זו הפרנסה והעתיד שלי ואלה החיים, צריך להמשיך הלאה, החוכמה היא להמשיך".

שחקנה המצטיין של כפר קאסם, אלעד כהן, אמר בסיום: "ההרגשה מצויינת שהקבוצה ניצחה וזה יפה לכבוש שערים, אני שמח שיצאנו מפה עם כל הנקודות ועם כל הקהל הגדול הזה שהגיע עד לפה, כיף לשמח אותו. יש הרבה לחץ בתחילת העונה ורואים הססנות אצל השחקנים, עם הניצחונות והנקודות תבוא גם היכולת היותר טובה".

כהן. משחק מצויין (מוחמד סרסור)
המאמן המפסיד, רוני ויינשטיין, התייחס למשחק: "מלבד הדקות הפתיחה של החצי הראשון והשני לא הופענו למשחק, בכדורגל לא משחקים עשר דקות והם ניצלו את זה, הם באו נחושים יותר כל הכבוד להם. אנחנו מכוונים עכשיו לנס ציונה וזה מה שיש לנו בראש, לתקן את ההשפלה שהייתה פה, שבוע שעבר המשחק לא היה שקול כי אנחנו יותר טובים ממורשה, היום היינו מול קבוצה חזקה ולגיטימית בליגה א' ולא עמדנו בזה".


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
למאמן הוד השרון
(אוהד מהכפר: 08:04 04-10-2015)
יש לכם קבוצה מצויינת . תמשיכו לשחק ככה אתם תנצחו הרבה משחקים . זה נכון שכפר קאסם חזקים אין עוד הרבה קבוצות כמו כפר קאסם בהצלחה בהמשך
2
שוהם חזרה
(אלון: 17:40 04-10-2015)
תחזירו את שוהם
3
חג שמח
(שחר: 17:51 04-10-2015)
חג שמח לסאמח מרעב . תמשיכו ככה אל תוותרו. משחק המפתח שלכם נגד שערים ואם תעברו אותו בשלום אתם בדרך הנכונה והבטוחחה ללאומית . סירוטקין אל תשכח לחזק את הקבוצה בכול העמדות כולל שוער...חג שמח שחר.
4
לסרוטקין
(שחר : 17:54 04-10-2015)
חיים , אל תחזור על הטעויות מכפר סבא,יש לך קבוצה מעולה עוד כמה שחקני חיזוק ברמה של הרכב ראשון בדיוק כמו שהצעתי לך בשנה שעברה כולל שוער מחליף ברמה טובה. יאללה אחי בהצלחה.חג שמח.
5
מתאים לי שוהם חוזר
(ל 2: 21:34 04-10-2015)
6
סרוטקין
(בדיר: 19:05 05-10-2015)
רק שלא יברח באמצע העונה אלוף בזה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?