כפר מנדא מחצה את אחי עכו, מוחמד טהא כבש רביעייה

טהא עם רביעייה (איימן זערורה) טהא עם רביעייה (איימן זערורה)
משחק מצוין קיבלנו במחזור הראשון של ליגה ב׳ צפון א׳ בין כפר מנדא לאחי עכו לאחר שהמארחים הביסו 1:5 תחת הנהגתו של מוחמד טהא המצוין שרשם רביעייה מדהימה

המחזור הראשון בליגות ב׳ יצא לדרך ובשבת קיבלנו סיפתח במחוז צפון א׳ כאשר כפר מנדא הביסה את אחי עכו 1:5. סיפור המשחק היה שייך ללא ספק לחלוץ מוחמד טהא שכבש רביעייה אדירה.

"ברוך השם ניצחנו אני מאוד מבסוט זה לא פעם ראשונה שכבשתי רביעייה פתיחה כזו היא ממש עושה טוב לקבוצה ולי מקווה שנמשיך ככה" אמר טהא לאחר המשחק.

רמי אבו עילה, מאמן הקבוצה, שהגיע השנה למנדא במטרה להשאיר את המועדון ליגה לאחר שבשנה שעברה השאיר את יפיע בליגה ב' במחוז המקביל סיכם את הניצחון: "התחלנן ברגל ימין היה משחק טוב המטרות שלנו הן להשאר בליגה בכבוד. אני כמאמן הציפיות שלי יותר גבוהות אנחנו בתקופה של ההכנות עבדנו קשה שיחקנו בטקטיקה שונה ממה שרגילים בדרך כלל במנדא. היום שמתי את טהא כחלוץ מרכזי והוא נתן לי את התפוקה שרציתי אני מאוד מרוצה ממנו".

שחקני כפר מנדא (איימן זערורה)
על המשחק עצמו הוסיף: "המחצית הראשונה היתה טובה במחצית שניה בגלל שעת המשחק ומזג האוויר היה קשה וחם מאוד המשחק התנהל יותר ברגוע".


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
החתמה משמעותית
2
אולטראס כנא
(מוקי: 18:32 05-10-2015)
כמעט התעלפתי כשסיפרת על ההחתמה מדובר בשחקן ששיחק בקושי 200 דקות בכפר כנא לא בתכשיט. החזרת חסין עזאם הינו צעד גדול
3
אחי תרדו ליגה אינשאלה
(עבדלגני: 21:49 05-10-2015)
יש לכם יור קוראים לו אדהם והוא גם הסגן של ראש העיר בעכו מיתנהג בושה לכל השחקנים והמאמנים מקלל לא מגיע לו להיות ביכלל בכדורגל הוא מגעיל וצריך רק להפסיד כל השנה אינשאלה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?