המבחן של אלדד שביט ועירוני נשר

אלדד שביט (עודד חסין) אלדד שביט (עודד חסין)
לאחר שבשני המחזורים הראשונים סיימה בשתי תוצאות תיקו וללא שער זכות, תארח עירוני נשר לראשונה העונה במגרשה את העולה החדשה/ישנה אסי גלבוע שמגיעה מלאת מוטיבציה לאחר הניצחון על צור שלום. שביט: "זה הזוי שאומרים לחץ כבר במחזור שלישי"

ביום שישי הקרוב, תארח עירוני נשר במגרשה הביתי לראשונה העונה כאשר תפגוש את אסי גלבוע. לאחר שבמחזור הפתיחה נאלצו בנשר לנדוד למגרש חלופי עקב שיפוץ, בקבוצה של אלדד שביט מקווים לחזור למסלול הניצחונות. המפגש מול גלבוע מהווה מבחן חשוב לקבוצה, שכן תוצאה רעה תגביר עוד יותר את סיר הלחץ. במועדון מקווים שבאצטדיון הביתי ובעזרת הקהל, תקבל הקבוצה את הדחיפה.

לאחר התיקו במחזור השני, היו שמועות על אי שקט ולחץ במערכת. מאמן עירוני נשר, אלדד שביט, התייחס לנושא: "אין לחץ, המילה לחץ לא עולה בשום שלב כזה מוקדם, תסתכל על הקבוצות שעלו בעבר ליגה גם הם בהתחלה לא שיחקו הכי טוב שיש. סבלנו מחוסר מזל בשני המשחקים הראשונים, אנחנו עובדים על הדברים, מתקנים אותם באימונים, יש קבוצה נהדרת בנשר פשוט צריך למצוא את הנוסחה הנכונה. סבלנות היא מילת המפתח".

כמו כן, שביט התייחס למשחק בשישי: "כולם כשירים, טוב לחזור לאצטדיון, אסי קבוצה מצוינת ונקווה שהפעם הכל ילך כשורה רואים שהליגה מאוד שיוונית וכל תוצאה אפשרית".

מנגד, לאחר הקיץ שבו ירדה ליגה ולאחר איחוד חדרה/אולגה, חזרה לליגה א' אסי גלבוע ומהלך העניינים בקבוצה נראה הרבה יותר טוב. הקבוצה נראת רגועה אחרי הניצחון בשבוע שעבר על צור שלום, והחלוץ הוותיק, אבי מלכה, עומד נכון לעכשיו על ארבעה שערים בשני מחזורים ומוביל את טבלת הכובשים.

מאמן אסי גלבוע, אבי דנן, התייחס למשחק החשוב בשישי ואמר: "משחק קשה מאוד, נשר טובים בכל עמדה במגרש. נבוא לשחק אטרקטיבי, אני רוצה לנצח את המשחק, כולם כשירים".

אבי דנן (קובי פורטל)
דנן התייחס ליכולת של נשר, ועל ההזדמנות להפתיע: "אני חושב הפוך לגבי נשר, אני חושב שדווקא בגלל התוצאות זו תקופה פחות טובה לתפוס אותה".

דנן הוסיף על פתיחת העונה של קבוצתו: "התכוננו בכלל לליגה ב' ואנחנו בליגה א'. זה לא קל, אני מאושר מהתוצאות שהשגנו, המטרה שלנו היא להישאר בכלל בליגה. השחקנים נותנים את הנשמה והקרבה על המגרש, גם בהנהלה נותנים לנו שקט ובתקציב שיש עושים הכל על מנת שלא יחסר דבר".


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
יאלה נשר
(קובי: 10:35 08-10-2015)
עוד לא אבדה תקוותנו בבית נראה לכולם מי זו נשר האמיתית יאלה נשר ל פ ר ק
2
3
סבלנות
(המיוחד: 11:51 08-10-2015)
יש לנשר את כל הכלים להצליח-הנהלה,מגרש,אוהדים צוות מאמנים ושחקנים.רק בלי פאניקה.פאדי אתה נותן גול בשישי בטוח-יאללה נשר
4
עוד 0:0
(המבין : 12:13 08-10-2015)
נראה שמשחק שלישי שיסתיים בתוצאה ז
6
יאללה דרעי ומלכה תראו להם

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?