מגדל העמק: אמיר אלעלי נפצע וייעדר לתקופה ממושכת

אמיר אלעלי. מכה למגדל העמק (עדי מלול) אמיר אלעלי. מכה למגדל העמק (עדי מלול)
החלוץ מתח את השריר האחורי במשחק מול מעלות ולאחר האבחנה המקצועית התברר כי ייעדר למשך 4-6 שבועות. קרית אתא מחפשת ניצחון אחרי תקופה ארוכה שלא ניצחה את מגדל העמק. מתן נחמני צפוי לפתוח

הפתעת הליגה עד כה היא ללא ספק הפועל מגדל העמק. לאחר שני מחזורים ממוקמת הקבוצה של רפי בוסקילה במקום הראשון עם מאזן מושלם של שני ניצחונות.

במחזור האחרון הצליחה מגדל העמק לחזור עם 3 הנקודות מאחד המגרשים היותר קשים בליגה כשהתארחה במעלות מול הקבוצה המתחדשת של טל בניה. יחד עם זאת, הקבוצה ספגה מכה קשה כאשר התברר כי החלוץ, אמיר אלעלי, נפצע וייעדר לזמן ממושך מהמגרשים.

עבור מגדל העמק העדרותו של אלעלי יכולה לפגוע בקבוצה מאחר ובוסקילה ייצטרך למצוא את השחקן שיאייש לו את תפקיד חלוץ השפיץ, ונכון לעכשיו אין אחד כזה בסגל הקבוצה. מי שצפוי לתפוס את מקומו במשחק הקרוב הוא לידור כהן ששיחק עד כה באגף, כאשר קיימת האפשרות שגם אביב כהן יוכל להחליף את אלעלי.

עבור קרית אתא המפגש מול מגדל העמק הוא הרבה מעבר למשחק רגיל. בשנים האחרונות מתקשה קרית אתא לנצח את המפגשים מול מגדל העמק כאשר אשתקד ניצחה מגדל העמק בכל המפגשים (שני ניצחונות בליגה ואחד בגביע). יחד עם זאת, בקרית אתא מקווים שלא לאבד נקודות אחרי התצוגה מול הפועל חדרה בשבוע שעבר.

יפתח עם נחמני? אסולין (קובי פורטל)
מי שצפוי לחזור ולקבל את חולצת ההרכב הוא החלוץ, מתן נחמני. לא מעט ביקורות הופנו כלפי תומר אסולין שלא עלה עם נחמני ב-11 מול חדרה, ובשישי הקרוב נראה כי החלוץ שהגיע מהפועל עפולה יפתח בחוד.

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
ילא מיגדל לולותר
(שלום מימגדל העמק : 10:47 09-10-2015)
2
מיגדל אימפרייה כנס שמש מטבריה
(שמש ממגדל העמק : 12:28 09-10-2015)
טבריה קבוצה פח

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?