מורשה רוצה נקודות ראשונות על חשבון הכח

טיאר (אלירן ברנשטיין) טיאר (אלירן ברנשטיין)
הפועל מורשה והכח רמת גן יפגשו בשישי הקרוב במסגרת המחזור השלישי. מורשה תחפש שער ראשון וניצחון ראשון מול היורדת הטרייה. פטרושקה: "אני מאוד אופטימי לגבי יום שישי"

המחזור השלישי בליגה א' דרום יפגיש ביום שישי הקרוב בין הפועל מורשה להכח רמת גן, זהו מפגש ראשון העונה בין שתי הקבוצות שגם מחפשות ניצחון ראשון בליגה.

הסגולים מגיעים לאחר תיקו 1:1 מול בית"ר כפר סבא, ונראה כי חניכיו של צחי טיאר מתחילים להתחבר והאופטימיות לגבי המשך העונה גדלה. צחי טיאר יחסר את השחקן המצוין, אסף מדר, וזאת לאחר שהורחק במשחק האחרון מול כפר סבא.

שוער הכח, דניאל מחלוף, התייחס לפתיחת העונה: "אנחנו קבוצה שמתחברת לאט לאט, היו לנו שני משחקים לא קלים שהיינו צריכים לנצח, אני לא דואג לגבי המשחק הבא ובכלל לשאר העונה. יש לנו שחקנים טובים ונדע להתחבר, זה עניין של זמן, אנחנו קבוצה חדשה לגמרי שמתגבשת עם הזמן. זה רק מחזור שני ואנחנו לא נבהלים, יש אווירה טובה בקבוצה והרבה מחויבות".

על היריבה הוסיף השוער: "אנחנו מתכוננים לכל משחק ורוצים לנצח, לא חשוב אם זה מול מורשה. אנחנו נותנים להם את כל הכבוד שיש, מי אנחנו שנזלזל בכל קבוצה בליגה, ברור לנו שאם נזלזל נחטוף".

מורשה מגיעה לאחר הפסד ליגה מול מרמורק כאשר המשחק היה שקול יחסית. הקבוצה שממוקמת במקום האחרון עם אפס נקודות, מקווים להמשיך במגמת השיפור ולעמוד במטרה שהציבו בתחילת עונה בדמות הישארות בליגה.

קשר מורשה, טל פטרושקה, אמר לקראת המשחק: "אני חושב שהיה שיפור גדול ביכולת שלנו נגד מרמורק, עמדנו איתם כשווים ולא נפלנו מהם. חטפנו גול מאוד שטותי ופספסנו הזדמנות לשער בטוח כך שחזרנו הביתה עם המחמאות. השבוע מקווים שיהיה טוב, אנחנו משחקים בבית אבל גם הכח לא ניצחו השנה בליגה, אמנם אנחנו נחשבים כקבוצה חסרת ניסיון ועל הנייר לא כל כך טובים, אבל אני חושב שיש לנו סיכוי מול כל קבוצה בליגה. המטרה של הקבוצה זה להישאר בליגה ואני מאמין שאנחנו מסוגלים לעשות את זה, יש חומר שחקנים ראוי למטרה הזו".

פטרושקה חוגג בזמנים שהיה תחת טיאר (אמיר שיבי)
כמו כן, פטרושקה התייחס לסיכויים של מורשה לשרוד בליגה: "באימונים הראשונים חשבתי שנרד ליגה בהליכה, אבל לאט לאט ראיתי את חומר השחקנים שאמנם בלי ניסיון אבל מוכשרים. אין הרבה הבדלים בין הקבוצות, אנחנו לא קבוצה טובה כרגע אבל במרמורק היינו יותר טובים, אמנם הפסדנו אבל זה נותן דרייב ופוש להמשיך את העונה, אני מאוד אופטימי לגבי יום שישי".


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
האמפריה בסגול
(סגול כהה: 16:31 08-10-2015)
הגיע הזמן לניצחון הראשון. יש להכח סגל לא פחות טוב מאף קבוצת צמרת! צחי טיאר-רק ניצחון!
2
מאיר הדדי תתפטר יא נחש
(הגרעין הקשה: 00:03 09-10-2015)

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?