כוכבי "גולסטאר" יגיעו למשחק של הפועל חדרה

כוכבי גולסטאר (מתוך גולסטאר באדיבות HOT. צילום: אוהד רומנו) כוכבי גולסטאר (מתוך גולסטאר באדיבות HOT. צילום: אוהד רומנו)
דורון מירן, לירן שטראובר וג'ובאני רוסו יגיעו מחר (ו') למשחק של הפועל חדרה מול הפועל באקה אל גרבייה על מנת לשעשע את הקהל החדרתי לפני המשחק הביתי הראשון של הקבוצה

חגיגה גדולה צפויה להיות מחר במשחק הבית הראשון של הפועל חדרה/גבעת אולגה מול הפועל באקה אל גרבייה. ראשי חדרה שמחו לשמוע הבוקר כי המשחק ייערך מחר במגרש העירוני, ובהנהלה מתכוונים לעשות חגיגה לאוהדים הרבים שצפויים להגיע למשחק.

גולת הכותרת של החגיגה תהיה הגעתם של כוכבי 'גולסטאר' שיגיעו בעקבות בקשתו של יו"ר חדרה אורן גולן. הזמר דורון מירן יגיע וישיר מספר שירים לקהל המקומי, השוער לירן שטראובר יחלק כדורים חתומים לילדי מחלקת הנוער והקשר ג'ובאני רוסו מתכוון להפתיע בפעילויות מיוחדות הן על כר הדשא והן ביציע.

גולן התייחס לנושא ואמר: "אני שמח שלירן שטראובר שהוא חבר אישי נענה לבקשה שלי ועזר לי להביא לכאן את כוכבי 'גולסטאר'. כפי שהבטחתי בתחילת העונה, הקהל החדרתי שיגיע למשחקים יהנה לא רק מתצוגות כדורגל כמו בשבוע שעבר מול קריית אתא אלא גם מההפתעות שאנחנו מתכננים לפני ובמהלך המחצית. חדרה אדומה והעיקר שננצח".

 

תגובות

+ הוסף תגובה
2
אימפריה
(ניסים דמשיאן: 08:48 09-10-2015)
כל הכבוד נראה שחדרה חוזרת להיות אימפריה אינשלה
3
כנסו בבקשה
(אוהד שאיכפת לו: 11:37 09-10-2015)
זה לא הוגן אורן מין הראוי שעושים איחוד אים אולגה אז צריך להגיד ניצבע את המיגרש עים הקהל בכחול ואדום וגם בקיר של האפסנאות במיגרש חצי כחול חצי אדום על מנת לקרב את אנשי אולגה כי הרבה קהל זה כוח ושיהיה בהצלחה
4
עדיף למות לחוד, מאשר לחיות באיחוד!!!
(רוני סויסה: 18:12 09-10-2015)
גאון מי שהמציא את המשפט החכם הזה.
5
גולסטאר בחדרה
(שמעון: 15:41 19-10-2015)
אני שמעון אזולאי משחק בעפול חדרה של הילדים ופגשתי את גולסטאר

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?