שבע בום: נס ציונה רמסה את הוד השרון

הרשקוביץ ולוי. מנהיגים את נס ציונה (תומר רוט) הרשקוביץ ולוי. מנהיגים את נס ציונה (תומר רוט)
אף אחד לא ציפה לתוצאה כזו בנס ציונה כאשר החניכים של אוהד בוזגלו רמסו את הוד השרון בתוצאה 0:7. סער לוי בלט בשורות הכתומים עם שלושער ובישול. בוזגלו: "אנחנו חתומים על אחת התוצאות היפות בליגה"

נס ציונה השיגה היום (ו') ניצחון גדול על הפועל הוד השרון, ונשארה בלתי מנוצחת בבית מתחילת העונה. לפני תחילת המשחק היה נראה שמצפה לנו משחק צמוד שככל הנראה יוכרע על ידי שער לאחד הצדדים אך מדקות הפתיחה של המשחק נס ציונה הראתה לכולם שההפסד בשבוע שעבר היה מקרי לחלוטין.

בהוד השרון הגיעו גם הם למשחק לאחר הפסד בשבוע שעבר אך הקבוצה הכישרונית מהשרון לא הצליחה להתחבר על המגרש ולמרות ניסיונות של הקבוצה לכבוש שערים, היא יצאה מהמשחק בידיים ריקות.

השופט, ג'בארי נאסד, הוציא את המשחק לעיני 150 צופים באיטצדיון נס ציונה.

שריקת הפתיחה (תומר רוט)
לאחר שריקת הפתיחה, אוהדי נס ציונה לא חיכו יותר מידי זמן עד שהגיע השער הראשון. בדקה השלישית מסירת עומק נהדרת לעבר סהר לוי מצאה אותו מול שוער הוד השרון שהכשיל אותו ברחבה. סער לוי ניגש לעבר הכדור, ובעט פנימה. 0:1 לנס ציונה.

סהר לוי. התחיל בחגיגה (תומר רוט)
לאחר השער המשחק התאזן מעט והתנהל בעיקר המרכז המגרש. בדקה ה-26, נס ציונה מכפילה את היתרון. יוסי פליקר מקבל כדור מדוייק מטל בן שיטרית, ומול וולובלסקי פילקר לא מתבלבל וכובש, 0:2 נס ציונה.

עשר דקות עוברות, ודניאל תרועה הוכשל ברחבה על ידי הגנת הוד השרון. סער לוי ניגש לבעיטה ושלח את הכדור לרשת, 0:3 לנס ציונה, צמד לסהר לוי.

מופע האימים של הוד השרון נמשך לאחר דקותיים עוד פנדל נשרק לזכות נס ציונה לאחר נגיעת יד בתוך הרחבה. הפעם סהר לוי מוותר לניר שרון, והאחרון בעט את הכדור פנימה. 0:4 לנס ציונה, וזו גם תוצאת המחצית.

ניר שרון. שער ראשון בליגה (תומר רוט)
המחצית השנייה נפתחה בצורה יותר שקולה כאשר הוד השרון התעוררו מעט וניסו לתקוף עם עדן נחמני, יניב לוזון ודניאל אברהם אך ללא הצלחה, הניסיונות של החניכים של ויינשטיין הלכו החוצה או שמצאו את עמית שמש בשער.

בדקה ה-62, יותם פנסו מנסה את מזלו מרחוק אך הכדור פוגע בהגנת הוד השרון, סהר לוי השתלט על הכדור החוזר ומפינת הרחבה השמאלית סובב כדור יוצא מן הכלל לחיבוריי השער. 0:5 מדהים לנס ציונה, שלושער ללוי.

סער לוי חוגג עוד שער נפלא (תומר רוט)
בדקה ה-71 כדור חופשי כשלושים וחמישה מטרים מהשער, שי ביטון המחליף הרים את הכדור לתוך הרחבה וניסים אסייג נגח פנימה, 0:6. לאחר השער השישי הוד השרון ניסו לכבוש שער ניחומים אך ללא הצלחה, כאשר ניסיונות של יניב לוזון ודניאל אברהם לא מצאו את הרשת.

המילה האחרונה של נס ציונה הגיעה בתוך תוספת הזמן. שי ביטון הוביל כדור ממחצית מהגרש ומסר לסהר לוי על סף הרחבה, לוי המצויין השאיר את הכדור לאסייג שמתוך הרחבה קבע את תוצאת הסיום. 0:7 לנס ציונה, שלושער ובישול ללוי וצמד לאסייג.

אסייג. נכנס כמחליף וכבש צמד (תומר רוט)
חשוב לציין שלמרות התוצאה הוד השרון שמרה על משחק ספורטיבי לכל אורך הדרך ולא נגררה למשחק אגרסיבי. כמו כן, צוות השיפוט היה מצויין והשופט הראשי ניהל את המשחק בשקט ובאחריות.

שחקני הוד השרון. למשחק כזה הם לא ציפו (תומר רוט)
בסיום, התייחס אוהד בוגזלו למשחק המצוין של קבוצתו: "קודם כל אני אגיד שאני לא זוכר תוצאה כזו מול קבוצה טובה כמו הוד השרון, מבחינת התוצאה זו תוצאה חד פעמית. מחצית ראשונה לא פתחנו טוב וגם אמרתי לשחקנים במחצית שלמרות ה0:4 אנחנו לא משחקים טוב. במחצית השנייה החברה הראו רעב ואנחנו חתומים על אחת התוצאות היפות בליגה ולמרות ההפסד אני בטוח שהוד השרון תתמודד על הפלייאוף העליון".

בוזגלו. יכול להיות מרוצה (תומר רוט)
בוזגלו גם הוסיף על התצוגה של סהר לוי: "סהר לוי הפנדליסט שלנו והוא הראה מנהיגות בכך שהוא ויתר לניר שרון בבעיטה. סהר הוא שחקן קלאצ' ואחד השחקנים הטובים בליגה. היום גם הראנו שאנחנו קבוצה מאומנת טקטית וקבוצתית".

כמו כן, התייחס המאמן למשחק הבא נגד מרמורק: "אחרי ניצחון כזה זה טובה שאנחנו יוצאים למשחק חוץ מול קבוצה חזקה, מרמורק הם קבוצה טקטית מאומנת וצעירה. אני חושב שנבוא מוכנים, נשים את הדברים בצד ונעשה את המקסימום גם שם".

השחקן המצטיין של המשחק, סהר לוי, אמר בסיום: "לא חשבנו שנגיע לתוצאה הזו, התחלנו את המשחק טוב ומשם דברים התגלגלו ועם המומנטום כבשנו הרבה, אני שמח שניצחנו ואני בא כל משחק במטרה להצליח ולעזור לקבוצה".

מנגד, מאמן הפועל הוד השרון, רונן ויינשטיין, לא היה מעוניין להגיב על הפסד קבוצתו בסיום המשחק.

ויינשטיין מתוסכל (תומר רוט)


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
הצגה!!!
(ליגה א: 21:38 09-10-2015)
2
קבלן
(יוסי : 21:48 09-10-2015)
קבלן ירידות וינשטיין ירד עם 4 קבוצות ליגה. נכשל
3
הוד השרון
(אורן: 07:46 10-10-2015)
תתבישו קבוצה פח מאמן חלש שלא מחזיק מעמד בשום מקום
4
מוריד קבוצות סידרתי. רק שנה שעברה הוריד את הכוח. את נס ציונה הוריד לפני 3 שנים. את דלית אל כרמל לפני שנתיים.
5
שוהם ויפה שעה אחת קודם
(גיא: 13:35 10-10-2015)
6
בלמים חלשים מגן ימני שמאלי בדיחה אין משחק התקפה עומדים באמצע המגרש ומעבירים את הכדור ימינה ושמאלה. בשביל זה לא צריך מאמן גם בלי מאמן בכלל זה היה נראה אותו דבר בושה וחרפה
8
להעיף את לוזון שממריד
(הוד השרון : 16:54 10-10-2015)
9
ביטון כישרון
(ניר: 17:16 11-10-2015)
שיחקתי עם שי בנוער של ראשון..אחלה שחקן..בהצלחה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?