לאומית: עפולה רוצה להתאושש, נצרת עילית מחפשת ניצחון בכורה

עופר טלקר וגיל ברעם. יחייכו גם בסיום המשחק? (מיכאל מלכין) עופר טלקר וגיל ברעם. יחייכו גם בסיום המשחק? (מיכאל מלכין)
משחקי הנעילה של המחזור השישי בליגה הלאומית ישוחקו היום (ב׳). במוקד: מ.ס אשדוד תארח את הפועל עפולה שתנסה להרים את עצמה אחרי ההפסד בשבוע שעבר. נצרת עילית - רמה״ש, הפועל ירושלים - בית״ר ת״א/רמלה

הליגה הלאומית מתחילה לצבור תאוצה, ומי שצוברת תאוצה יחד איתה היא ללא ספק מ.ס אשדוד שהצליחה לנצח בשלושת המשחקים האחרונים. היום (ב׳) תארח הקבוצה את הפועל עפולה שמחפשת את הניצחון שעשוי להוציא אותה לדרך חדשה. נצרת עילית תנסה גם היא לרשום ניצחון בכורה כאשר ״תארח״ בעילוט את רמה״ש.

הפועל נצרת עילית - הפועל ניר רמת השרון
האם הניצחון הראשון של נצרת עילית יגיע סוף סוף במחזור ה-6? שאלה טובה. בנתיים הקבוצה של עופר טלקר היא היחידה שעדיין לא ניצחה בליגה. במחזור האחרון היא רשמה לזכותה תוצאה די טובה כשסיימה בתיקו 1:1 מול הפועל אשקלון במשחק חוץ שעל הנייר הייתה אמורה להיות מובסת בו, לכן אפשר לומר שנצרת עילית מגיעה די מעודדת למפגש מול רמת השרון שגם היא סיימה בתיקו במחזור האחרון מול מכבי הרצליה כשהיא בעשרה שחקנים. למעשה רמה״ש סגרה שלושה משחקים ברצף בהם היא מסיימת בתוצאת תיקו. ליאור זדה יאלץ להסתדר ללא גיא משפתי שהורחק.

מ.ס אשדוד - הפועל עפולה
ללא ספק משחק המחזור. מ.ס אשדוד נמצאת בתקופה מצוינת עבורה. הקבוצה של אייל לחמן ניצחה בשלושת המשחקים האחרונים שלה בליגה, את כולם בתוצאה זהה (1:2), ולמעשה הרצף הזה גרם לחיבור הסגל של הקבוצה. לעומת זאת, הפועל עפולה נמצאת בתקופה רעה מבחינתה. הקבוצה של ניסן יחזקאל הפסידה במחזור האחרון לבית״ר ת״א/רמלה, הפסד שגרם לכינוס ישיבת חירום במועדון מבירת העמק. הצוות המקצועי יחד עם השחקנים יודעים שהמפגש מול אשדוד קריטי עבורם כאשר ניצחון ירים את השחקנים ויוציא אותם לדרך חדשה.

הפועל ירושלים - בית״ר ת״א/רמלה
סוג של מפגש תחתית כבר במחזור השישי. הפועל ירושלים סיימה את שני המשחקים האחרונים שלה בתיקו 1:1 כאשר במחזור האחרון היא יכולה לרשום לעצמה נקודת זכות גדולה לאחר שסחטה נקודה מהפועל רמת גן החזקה. בית״ר ת״א/רמלה מגיעה למפגש הזה מעודדת אחרי שהצליחה להשיג את ניצחון הבכורה שלה במחזור האחרון מול הפועל עפולה. משחק שוויוני מאוד בין שתי קבוצות בעלות מטרות זהות. ניצחון נוסף של האורחים לבטח יעניק רוח גבית להמשך. מנגד, הפועל ירושלים לא יכולה להרשות לעצמה לאבד נקודות במשחק ביתי מול קבוצה שתאבק יחד איתה על ההשארות בליגה.


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
עפולה אתם עגלותתתתתתת
(שששש: 21:57 12-10-2015)
2
משה טפה .די ללכלך
(נפת.לי: 21:58 12-10-2015)

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?