לא מאפשרים למצב הביטחוני להשפיע: הכח פוגשת את כפר קאסם למשחק צמרת

סירוטקין סירוטקין
שתי הקבוצות מגיעות למפגש במצב רוח מצוין. סירוטקין: "לא מרגישים את המתיחות הביטחונית. בכפר קאסם מתרכזים רק בכדורגל ולא בפוליטיקה". אור גירו יערוך בכורה בהכח. טיאר: "אנחנו קבוצה לא פחות טובה מהם. צריכים לנצח את המשחק"

בצל האיום על קיום המשחקים המעורבים בגזרה הצפונית, המשחקים בליגה א' דרום מול קבוצות מהמגזר מתקיימים כסדרם. אחד מהם הוא משחק הצמרת בין הכח עמידר רמת גן למועדון ספורט כפר קאסם שיערך בווינטר.

"אנחנו לא מרגישים את המתיחות הביטחונית. יש חיבור וכבוד אצלנו בין ערבים ליהודים. כשאני בא לכפר קאסם באופן אישי אני לא מרגיש הבדל", תיאר המאמן, חיים סירוטקין, את התחושות בכפר קאסם בשבוע החולף. לגבי סוגיית האבטחה במשחק, המאמן יודע שהאוהדים יכולים להיות רגועים: "אין שום חשש למשחק מול הכח ר"ג. הקהל של כפר קאסם מתרכז רק בכדורגל. אני בטוח שלא תהיה לרגע התלהטות או התלקחות".

לאחר הניצחון בשבוע שעבר על הפועל מרמורק (3:2) שהעלה את כפר קאסם למקום השני, מצב הרוח בקבוצה מצוין. "אנחנו מאוד מרוצים אבל לא התרוממנו מהקרקע. עדיין המטרות שלנו הן לטווח הארוך והכי חשוב זה לקדם את השחקנים הצעירים. אנחנו בונים מעכשיו לשנים הקרובות וזה תמיד עומד לנגד עינינו. כפר קאסם צריכה להיות קבוצה בכירה וקבוצה שיכבדו אותה ושתרתיע כל קבוצה שתשחק מולה וזה מה שיהיה. כמו שבניתי בכפר סבא, עכשיו אני רוצה שבכפר קאסם", הצהיר המאמן.

כפר קאסם מגיעה למשחק בהרכב מלא מלבד הבלם דור אלקבץ שנפצע בקרסול ויעדר מהמשחק. המשחק הקרוב ייצור מאצ' אפ על הקווים בין שני מאמנים מנוסים בליגה א' דרום כשסירוטקין יעמוד על הקווים מול צחי טיאר. "יש לנו הרבה כבוד לקבוצה היריבה. צחי טיאר מאמן בצורה מאוד יסודית ואני בטוח שהוא מכיר אותנו והכין את הקבוצה שלו בצורה מושלמת. מצפה לנו משחק מאוד קשה", מסביר סירוטקין. אולם למרות זאת המאמן לא מנמיך ציפיות: "באים לנצח כל משחק. יש לנו חלק התקפי מהקטלניים בליגה".

מן העבר השני נמצאת הכוח עמידר רמת גן של המאמן, צחי טיאר, שצברה חמש נקודות בשלושת המחזורים הראשונים. גם הסגולים מרוכזים רק בכדורגל ולא מאפשרים למצב הביטחוני להשפיע עליהם. "אין התעסקות במצב הפוליטי. התחושות לא נעימות בתקופה הזאת אבל משתדלים להתעסק בכדורגל ובאימון ולבד ואין חשש מהמשחק הזה במובן הזה", מסביר המאמן צחי טיאר.

בהמשך התפנה המאמן להתייחס מקצועית למשחק: "אנחנו באים מהמשחק הקודם שהיינו הקבוצה היוזמת דומיננטיים ועכשיו זה משחק שונה מול קבוצה הרבה יוזמת והרבה יותר התקפית. אבל אנחנו קבוצה לא פחות טובה מהם. אנחנו צריכים לנצח".

הסגולים יגיעו למשחק בהרכב מלא כשחלוץ הרכש, אור גירו, יערוך את הבכורה שלו בהתקפה והקשר אסף מדר יחזור מהרחקה. טיאר מצהיר שעדיין הקבוצה צפויה להתחזק: "אנחנו תוך כדי תנועה. הסגל עוד לא סגור. מחפשים שחקנים למרכז השדה ולהגנה כדי שיוסיפו בגרות למשחק שלנו".

לגבי השאיפות של הקבוצה העונה, טיאר אינו מנמיך ציפיות: "בכל קבוצה שהייתי בליגה א' שאפתי להתמודד בצמרת. אנחנו רוצים להיות הכי למעלה שאפשר ולתת פייט עד הסוף. אנחנו צריכים להיות טובים. אנחנו הכוח רמת גן, הקבוצה עם השם הכי גדול בליגה א', אין הרבה קבוצות בליגה א' עם אליפות ועם אצטדיון ועם רזומה של ליגה לאומית וזה מחייב אותנו".

צחי טיאר (לירן דורף)


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
כול הכבוד
(טארק סרסור: 13:57 15-10-2015)
צרכייב לדעת ולבין שאין דרך אחרת לא לתת לדבריים או למצב לשביע על הכול צריך לדעת אךך לחייות ביחד כי כולם חיים ביחד אין דרך אחרת וגם לא צריך לכלול את כולם אם משהוא עושה דבר רע אז לא צריך לשפוט שכולם רעים. גם משני הצדדדיים די באמת די כי כבר נמאס ושיהיה
2
ושיהיה חייים יפים שקטיים לכולל הערבים והיהודים ויד ביד לשתיק כול מי שמנסה לחממם ייותר
3
לא לתת לטרור להרוס לנו את הספורט
(אזורי בנשמה: 14:12 15-10-2015)
חייבים להמשיך הלאה
5
כפר קאסם זה רק ספורט אין פוליטיקה.
(אוהד כפר קאסם: 15:43 15-10-2015)
6
הכח השולט
(סגול כהה: 15:49 15-10-2015)
כל פעם אני מופתע לטובה מצחי טיאר יותר ויותר! צחי- תמשיך בשנוי לטובה שלך ותוכיח שאתה והכח זה שידוך להרבה זמן!
7
האמת? צחי הפתעת
(הכח: 20:27 15-10-2015)
רק ניצחון מחר
8
אנחנו שעטנז של שלוש קבוצות...

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?