חי באתר: "שישי ושערים" הישר מהמגרשים

שחקני עפולה (עדי מלול) שחקני עפולה (עדי מלול)
עפולה רוצה להתאושש מול הפועל ירושלים, בדרום, הכח עמידר ר״ג נגד כפר קאסם, שעריים מול מורשה רמה״ש. בצפון, גלבוע מול טבריה, הרצליה תתארח במעלות. עדכונים ב"שישי ושערים"

הליגה הלאומית ממשיכה לספק משחקים מותחים ודרמות, כשהמחזור השביעי שלה ייצא לדרך מחר (שישי) עם דיווחים חיים מכל המגרשים בתוכנית "שישי ושערים" ברדיו של ערוץ הספורט. לתוכנית ניתן להאזין דרך אתר ערוץ הספורט ובאמצעות האפליקציה.

כבר ב-15:30 תארח הפועל עפולה את הפועל ירושלים. הקבוצה של ניסן יחזקאל, שנבנתה ברעש גדול בקיץ במטרה לעלות ליגה, לא השיגה ניצחון כבר חמישה משחקים ברציפות, ומפלס הלחץ גבוה בבירת העמק. גם האדומים מהבירה לא ניצחו כבר ארבעה משחקים ברציפות ורוצים שלוש נקודות. אם בירושלים עסקינן, אז באצטדיון 'טדי' יתקיים (16:00) מפגש סופר מסקרן בין הפועל קטמון למ.ס אשדוד.

להאזנה לחצו כאן!

חניכיו של לחמן מגיעים למשחק אחרי ניצחון ביתי חשוב על הפועל עפולה ומסתכלים על הליגה ממרומי המקום הראשון. האדומים של אסף נמני כבר עם שלושה הפסדים רצופים וחייבים לעצור את כדור השלג. באותה השעה ייערך מפגש צמרת אמיתי שבו תארח באצטדיון 'המושבה' הפועל פ"ת השנייה את הפועל ראשל"צ השלישית. במשחק נוסף: הפועל רמה"ש - מכבי אחי נצרת.

בליגות הנמוכות ייתקיים המחזור הרביעי. במחוז הצפוני בוטלו ארבעה משחקים בעקבות המצב הבטחוני והמשחקים הרגישים בין הקבוצות היהודיות והערביות הועברו ליום שלישי: הפועל באקה אל גרבייה - הפועל מגדל העמק, הפועל בית שאן - הפועל כפר כנא, הפועל איכסל - הפועל חדרה ואיחוד מג'דל כרום - מכבי צור שלום.

למרות זאת, אלו שכן יתקיימו מביאים איתם עניין רב ואולי אפילו תהפוכות בסופם; הפועל הרצליה תצא (13:30) למשחק חוץ סופר קשה במעלות ותנסה להשיג ניצחון בכורה העונה אחרי שתי תוצאות תיקו והפסד. אם הרצליה לא תנצח במשחק הזה, צפוי המאמן, נועם שוהם, לסיים את תפקידו בקבוצה. עוד מאמן שצפוי לעזוב בתום המחזור אם קבוצתו לא תשיג שלוש נקודות הוא תומר אסולין, מאמן קרית אתא, שתארח בביתה את כרמיאל/צפת. הקבוצה מהקריות כבר עם שני הפסדים רצופים ויכולת לא טובה. במשחקים נוספים: מכבי דלית אל כרמל - עירוני נשר, אסי גלבוע - עירוני טבריה.

ליגה א' דרום: דבר כזה לא היה הרבה שנים במחוז הדרומי. שני שחקנים עם עבר עשיר בליגת העל ששיחקו שם עד לא מזמן נוחתים במכבי שעריים, סלים טועמה ושי אבוטבול, ועשויים לדלג עם הקבוצה מרחובות עד לליגה הלאומית ואולי אפילו מעבר לכך. היום (14:00) תארח הקבוצה של ארז בנודיס באצטדיון נס ציונה את מורשה רמה"ש האחרונה בטבלה. אפשר כבר לחגוג ניצחון?

במשחק מעניין נוסף תארח ב'וינטר' (15:00) הכח עמידר ר"ג המשתפרת את הלהיט של הליגה עד כה, מ.ס כפר קאסם. האורחים כבר במקום השני עם 7 נקודות וללא הפסד, כמו גם הסגולים שעדיין לא נוצחו העונה וניצחון יכול להרים אותם לחלק העליון של הטבלה. עוד לפני, ב-13:30 תנסה מכבי קביליו יפו לעצור את ההתדרדרות של תחילת העונה (שתי תוצאות תיקו והפסד) ולחזור ממשחק החוץ מול בני אילת עם שלוש נקודות. במשחקים נוספים: הפועל בקעת הירדן - בית"ר כפ"ס, הפועל מרמורק - נס ציונה, הפועל הוד השרון - מחנה יהודה, הפועל כפר שלם - שיכון המזרח, מכבי עמישב פ"ת - הפועל אזור.


 

תגובות

+ הוסף תגובה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?