בנודיס: "אם לא אדע להשתלט על הכוכבים אז אין לי מקום כמאמן"

מאמן שעריים. ארז בנודיס (שקד מורג) מאמן שעריים. ארז בנודיס (שקד מורג)
המאמן התייחס למעבר המפתיע של אבי מלכה בראיון ל-"שישי ושערים". בנודיס: "ניר שלום פנה אליי בחמישי אם ארצה את אבי מלכה ונתתי אור ירוק". אבי דנן: "לא ידעתי על המעבר לפני המשחק מול טבריה, אך לא אמנע ממלכה להתקדם"

איזה שבוע עבר על מכבי שעריים. בתחילת השבוע התבשרנו על כך שקפטן הפועל תל-אביב, שי אבוטבול, עבר לקבוצה ובסיום השבוע קיבלנו בשורה מפתיעה נוספת.: אבי מלכה מלכה, מהחלוצים הבכירים בליגה א' צפון בשנים האחרונות, מצטרף לפרויקט של אלדד פרי.

מעברו של מלכה עורר הדים רבים כשהטענות הן על מחטף מצד שעריים כשהחלוץ עוד הספיק לשחק אתמול (ו') במדי אסי גלבוע מול עירוני טבריה. מי שיוביל את חבורת הכוכבים שנבנתה ברחובות הוא המאמן ארז בנודיס, שהתייחס למעבר בראיון ל"שישי ושערים".

"אבי מלכה בחמש שנים האחרונות כבש מעל מאה שערים. ביום חמישי ניר שלום שאל אותי אם ארצה את אבי מלכה בקבוצה והיום (ו') הוא הודיע לי שההעברה כבר נסגרה. כל הכבוד לאלדד פרי וניר שלום על המאמצים שלהם". המאמן התייחס לסוללת הכוכבים עימה יצטרך להתמודד ביניהם סלים טועמה, שי אבוטבול, גל אלקנתי ומיכאל קירטבה: "אדע להתמודד עימם. אם אני לא אדע להשתלט על השמות האלה אז אין לי מקום כמאמן". בנוסף התבטא בנוגע לסגל הרחב שעומד לרשותו: "אנחנו לא משחקים נגד קונוסים. זו ליגה חזקה ולכן יש צורך בסגל כזה". בנודיס המרוצה שפע מחמאות לשי אבוטבול וסלים טועמה: "רואים שהם ליגה אחרת לפי איך שהם מתאמנים ברצינות ומתכוננים לאימונים. פשוט חוויה".

הצד הפחות מרוצה מעסקת אבי מלכה הוא של אבי דנן, מאמן אסי גלבוע, שקיבל בהבנה את הצעד של החלוץ. "לא ידעתי לפני המשחק מול טבריה שיש מגעים עם שעריים. אבל לא אכריח שחקן להיות אצלי. אני לא אמנע מאף שחקן להתקדם. ברגע שהוא קיבל את האישור מההנהלה אז מבחינתי אני מסכים למעבר. הציעו לו סכומים שאנו לא יכולים לעמוד בהם", תיאר את השתלשלות האירועים.

דנן דוחה את הטענות על חוסר ספורטיביות מצד החלוץ כשאמר: "מלכה זה שחקן שמזיז הכול הצידה ובא לעבוד. הוא מסוג השחקנים שבא למשחק במאה אחוזים וכך גם היה". בסיום המאמן אישר שהקבוצה תצרף חלוץ בהמשך.

מאמן גלבוע. דנן (קובי פורטל)



 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
מעכשיו כולם נגד שעריים
(ליגה א דרום : 08:34 18-10-2015)
2
לארז
(יוסי שעריים: 08:36 18-10-2015)
סומכים עליך . והשחקנים לא צריכים לכעוס עליך אים אתה מוציא אחד ומכניס במקומו . זה קורה בכל קבוצה עים סגל כזה
3
ארז אתה בחור טוב ומנומס , אך מאמן מצליח צריך גם לדעת לצעוק ולדרבן ולדחוף את השחקנים כאשר הקצב יורד והשחקנים עייפים בעיקר במחצית השנייה וזו הייתה הבעייה מול יפו וכ״ס שלא הגבת והשתוללת אלא היית אפטי , שחק התקפי ובלי פחד
4
אבי מעשה שלא יעשה כסף זה לא הכל
(בני אילת בדם: 10:14 18-10-2015)
6
מה זה יאזור
(הבורר: 11:54 18-10-2015)
לליגה אלף דרום שעריים יעלו בהליכה
7
מעניין
(מזרחי: 11:58 18-10-2015)
מה מחפש אבי מדהלה בשעריים הוא נשבע שלא יבוא יותר גם שמחה גד ואבישי כברה מגיעים פתאום לסיר הבשר מחפשי כסף זולים
8
אבי מדהלה
(מוכר קבוצות: 12:13 18-10-2015)
רצה למכור אותנו ללוד למה הוא בא פתאום למשחקים בגלל הכסף שעריים תזהרו
9
תרשמו את השם המלא שלכם במקום ללכלך כמו אנשים מסכנים .... אם אתם גברים ללכלך נראה כמה גברים אתם בשביל להגיד שמות
10
איזה שטויות אתם מדברים
(שערוקי ותיק: 20:26 18-10-2015)
הייתם מתים שאחד כמו אבי מדהלה ינהל את הקבוצה. לא בטח אתם חושבים שאביחי קירט ואביחי לוי או מוטי נדב מנהלים את הקבוצה טוב , חבורת בדרנים חחחחחחחח
11
חיים
(בנדה : 01:20 20-10-2015)
אנ מפה אני שולח תמונה אבי מלכה יעבור לשעריים ראז אם אבי לא ישתלב שם אחרי משחק שתיים אתה הולך הבית יש בטחון עלייך פרי אני יעשה איתך עסקה אם לא הולך לאבי מלכה אתה זורק את ארז לבית אם לא אני רוצה ממך מתאיים אלף שקל

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?