מוכנים לגביע: שמשון ת"א הביסה את אור יהודה

נראים מצוין. שמשון ת נראים מצוין. שמשון ת"א (אלון יהודיוף)
ארבעה ימים לפני גמר מחוז ת"א מול בית"ר יפו, התפוצצו השמשונים על אור יהודה המסכנה עם תשיעייה ללא מענה. אורן יחזקאל ותומר חבר כבשו צמד כל אחד

"תן לי רק לעבור את המשחק הזה בשלום ובלי פציעות", אמר לי לפני המשחק רפי קזלקופי, מאמן שמשון ת"א. האמת, צודק. לאור יהודה יצא מוניטין של קבוצה קשוחה שמרבה לעשות עבירות והמאמן בהחלט חשש לשחקניו. גם במחצית, כשהתוצאה הייתה 0:5 לשמשון, הוא עדיין לא היה רגוע מהבחינה הזו. שמשון הגיעה למשחק במומנטום חיובי לאחר ניצחון במחזור הראשון על בית"ר עזרא ורצו להמשיך בכך גם לקראת גמר הגביע ביום שלישי. מנגד, אור יהודה הגיעה למשחק לאחר הפסד חוץ מרגיז מבחינתה מול בית"ר יפו ובקבוצה אמרו שלא ממש הגיע להם להפסיד שם.

 

המשחק נפתח בבליץ מצד האורחים כשכבר לאחר ארבע דקות כבשו פעמיים. בדקה השלישית כדור רוחב הגיע לעדי שקרוקה שבעט פינה, 0:1 לשמשון. דקה חלפה ועוד כדור לרחבה מצא את תומר חבר שבעט לקורה ופנימה, 0:2 מהיר לשמשון.

 
הראשון ברשת (אלון יהודיוף)והשני בדרך לשם (אלון יהודיוף)

אור יהודה ניסתה להגיב אבל כדור חופשי של המאמן/שחקן הוותיק, עדי דקל, לא מצא את המסגרת של משה והבה, שוער שמשון.בדקה ה-15 המארחים כמעט וחזרו אבל רון בוארון נעצר ע"י והבה.

 

שלוש דקות חלפו ותומר חבר השלים צמד עם בעיטה מתוך הרחבה וזה כבר 0:3 לשמשון. בדקה ה-22 גם הקפטן, אורן יחזקאל, הצטרף לחגיגה והכחולים כבר ביתרון מבטיח של 0:4.

 
חבר כובש את השלישי (אלון יהודיוף)ויחזקאל את הרביעי (אלון יהודיוף)

כמה דקות אח"כ חבר הוחלף עקב מתיחה ובקבוצה מקווים כי יהיה כשיר לגמר. שתי דקות להפסקה המחליף שלו, תום שירי, הגיע לאחד מול פיליפ זמליאקוב ובאמנות הקשית מעל השוער המקומי ולרשת, 0:5 גדול לשמשון בהפסקה.

 

המחצית השנייה כבר הייתה לפרוטוקול בלבד. בדקה ה-62 שירי השלים צמד לאחר שהגיע לכדור שנהדף אליו ושלח אותו היישר לפינה הרחוקה ופנימה, 0:6. שמשון המשיכה לעשות כל מה שהיא רוצה על המגרש וליאור אברהם, עוד מחליף, הצטרף גם הוא לחגיגה בדקה ה-73, 0:7.

 
שמשון המשיכה לחגוג. השישי ברשת (אלון יהודיוף)

אורן יחזקאל עשה 0:8 בדקה ה-80 וחי ספיר (83) קיבל מסירת רוחב וגלגל מול שער ריק כדי לסגור עניין, 0:9 מוחץ לשמשון בסיום, שנראית מוכנה לא רק לגביע, אלא גם להמשך המאבקים בליגה.

הקינוח. ספיר מגלגל את התשיעי של שמשון (אלון יהודיוף)



 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
מכבי אור יהודה שמה את עיר אור יהודה ללעג , אני ורא לראשת העיר ליאט שוחט לפרק את הקבוצה הזאת , והוא המאמן /שחקן עדי דקל עוד מעביר ביקורת על מ.כ. אור יהודה אז כדאי שתביט במראה לפני שאתה פוצה פה , זקנתך מביישת את נעורייך די !! לך הבייתה
2
שירי מפתיע
(אבי הכריש: 11:50 18-10-2015)
משחק מעולה לא מבייש ליגות גבוהות שירי שיחקת אותה תמשיך ככה תותח שערים יפים שיחקת אותה
3
שירי אח שלי
(אלי: 16:05 18-10-2015)
שמשון בקצב הזה עולים ליגה ספיר מברוק על הגול שירי נתת 3שערים למה כתוב רק 2 אחלה שחקן תמשיך ככה ותראה לשמשון מי הבוס

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?