מכבי באר שבע מנצחת בחוץ בתוספת הזמן ושומרת על הפסגה

מכבי באר שבע לא יכלה לבקש נצחון יותר מתוק מזה שקיבלה היום. גם יצאה למשחק חוץ קשה עם כפר שלם ,גם חזרה מפיגור וגם כבשה שער נצחון בתוספת הזמן ונשארה במקום הראשון.לעומת זאת את כפר שלם זה לא מעודד בכלל.נתיבות ויבנה מנצחות ואילו מכבי קריית גת מפסידה בבית לקטמון

סיקור:שלמה אליאס

צילום:בועז רביד

 

מכבי באר-שבע גברה היום במשחק חוץ על הפועל כפר-שלם בתוצאה 1:2 בתוספת זמן. האורחת היתה יותר טובה ברוב דקות המשחק אך היא נזקקה לתוספת זמן בכדי לנצח בסיום. לאחר דקות של גישושים מצד שתי הקבוצות.החלה באר-שבע לקחת יוזמה,וחחלה לתקוף את שער כפר-שלם. האורחת פתחה את המשחק עם שתי קורות.

בדקה-10 איציק פרץ נגח לשער,הכדור פגע בקורה השמאלית אך הגנת כפר-שלם הרחיקה. בדקה-14 שרון לוי שלח את איציק פרץ לרחבה והאחרון בעט  את הכדור ששוב פגע בקורה אך לא מצא את השער.

 

 שרון לוי מבאר שבע מנסה לפרוץ את ערימת השחקנים.(צילום:בועז רביד)

 

בדקה-30 ניסה  השחקן דודו זקשוילי  ממכבי באר שבע ,להפתיע את שוער כפר-שלם חננשוילי כשבעט מ-20 מ' חזק השוער הדף לקרן. עד למחצית לא השתנתה התוצאה. באר-שבע יצאה מידי פעם להתקפות. אך לא השכילה לכבוש שערים.  עם פתיחת המחצית השניה ניסו שתי הקבוצות לשנות את התוצאה. דווקא המקומיים הצליחו לעלות ליתרון במשחק ראשונים כשבדקה-55 רולי מוצפי שלח את יוסי בורוכוב לרחבה ומקרוב בעט פנימה 0:1 לכפר-שלם.

 

 פליקס חלפון(מימין)ומיקי עטייה מבאר שבע.(צילום:בועז רביד)

 

לא חלפה דקה ובאר-שבע השוותה.בעיטה חופשית של ינאי דרעי מ-35 מ' הפתיעה  את שוער כפר-שלם חננשוילי והכדור חדר פנימה 1:1 . באר-שבע המשיכה ללחוץ על שער המקומיים,אך הגנת כפר-שלם עמדה בפרץ.

בדקה 66 ערן זגר מצא את עצמו לבד מול חננשוילי שהצליח בדחיקת רגל להסיט את הכדור לרחבה והגנת כפר-שלם הרחיקה.  בדקה-85 הזדמנות נוספת לאורחים להביא למהפך במשחק

 

 

מיקי עטיה הגביה לרחבה וקובי ועקנין נגח חננשוילי הדף ושוב ההגנה הרחיקה. בדקה-89 הזדמנות למקומיים. יוסי בורוכוב מסר לעדי שקרוקה שבעט מקרוב חלש,הגנת באר-שבע הרחיקה.

בדקה-90 הורחק איליה זילברמן לאחר הערה מיותרת לשופט. דקה-90+3 הוכרע המשחק כשקובי ועקנין הגביה קרן ואלירן זראי נגח פנימה 1:2 לאורחים.שחקני כפר-שלם טענו שהיתה עברה על השוער חננשוילי.אך השופט אישר את השער. לתוצאה יותר טובה מזאת לא יכלו שחקני באר-שבע לצפות.

 

אבי בוחבוט,מאמן מכבי באר שבע יכול להיות מרוצה (צילום:בועז רביד)



תגובות

+ הוסף תגובה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?