הרצליה במקום השלישי, נצרת עילית מתאוששת

הרצליה במקום השלישי, נצרת עילית מתאוששת הרצליה במקום השלישי, נצרת עילית מתאוששת
1:2 ענק לחניכים של שאבו על בית"ר ת"א/רמלה שהעניק לחבורה בצהוב את המקום בצמרת. הקבוצה של טלקר השיגה ניצחון שני רצוף. 0:0 מאכזב בין מכבי יבנה למכבי קרית גת

המחזור השביעי בליגה הלאומית נמשך היום (שני) ב-19:00 עם שלושה משחקים כשבמוקד מכבי הרצליה עלתה למקום השלישי בטבלה בזכות ניצחון 1:2 על בית"ר תא/רמלה בחוץ. הפועל נצרת עילית השיגה ניצחון שני ברציפות אחרי 1:2 בחוץ על הפועל רמת גן ומכבי יבנה ומכבי קרית גת נפרדו בתיקו 0:0 מאכזב מאוד.

בית"ר ת"א/רמלה - מכבי הרצליה 2:1
המפגש הכי מסקרן של היום נערך באצטדיון ברמלה בין שתי קבוצות שנמצאות במומנטום טוב. הרצליה של חיים שאבו הגיעה אחרי ניצחון ענק במחזור האחרון על הפועל רמת גן וידעה שניצחון על בית"ר ת"א/רמלה, שבעצמה ניצחה בשני מחזורי הליגה האחרונים, יקפיץ אותה עד המקום השלישי בטבלה. זה התחיל טוב עבור ההרצליינים כשבדקה ה-29 קווין טאנו העלה אותם ליתרון, אך גיל בלומשטיין השווה השווה כעבור שבע דקות עבור המארחים. בדקה ה-67 ג'ורדן פאוצ'ר קבע 1:2 להרצליה ולמעשה חתם את תוצאת המשחק.

הרצליה, כאמור, עולה למקום השלישי ומקדימה את הפועל ראשל"צ ואחי נצרת ורחוקה רק 3 נקודות מהמוליכה מ.ס אשדוד. לעומתה, בית"ר ת"א/רמלה, שכבר הצליחה להתאושש מפתיחת העונה הנוראית שלה, מפסידה שוב ומסובכת קרוב לקו האדום.

הפועל רמת גן - הפועל נצרת עילית 2:1
באצטדיון בבת ים נערך קרב אקסים. דני גולן ורן רול, שהיו בעבר בנצרת עילית, פגשו את הקבוצה של עופר טלקר שהצליחה להשיג את ניצחונה הראשון במחזור הקודם על רמת השרון. מנגד, רמת גן הפסידה להרצליה ורצתה להוכיח שהיא שייכת לחבורת הצמרת, אבל דווקא נצרת עילית הצליחה להפתיע כשיבגני ברקמן העלה אותה ליתרון ראשון כבר בדקה ה-11 וקרלוס רוס הכפיל בדקה ה-22. ניקולאס פלצ'וק צימק עבור האורדונים בדקה ה-30 וערן מלכין הורחק אצל האורחים בדקה ה-59, אך זה לא הספיק. נצרת עילית אוספת ניצחון שני ברציפות ונחלצת מהקו האדום.

מכבי יבנה - מכבי קרית גת 0:0
ביבנה, מכבי המקומית חיפשה ניצחון שיעניק לה קצת אוויר בתחתית הליגה. יבנה הפסידה במחזור האחרון לבני לוד וקיוותה להתאושש דווקא מול קרית גת, שהפסידה גם היא במחזור האחרון להפועל פתח תקוה. המשחק התנהל ברובו במרכז השדה, לא התעלה לרמה גבוהה וגם הסתיים בתיקו מאכזב מאוד - 0:0. יבנה קופצת למקום השישי, אך עדיין קרובה למאבקי התחתית. קרית גת אוספת את הנקודה השביעית שלה סך הכל העונה וגם היא בסכנה גדולה. בשבוע הבא מחכה לה דרבי דרומי לוהט מול הפועל אשקלון.

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
יאללה הרצליה
(יאללה הרצליה: 17:44 19-10-2015)
מלחמה
2
בלי לנאחס את הרצליה
(צהוב: 20:30 19-10-2015)
טפו טפו טפו
3
קרית גתי מודאג
(אלעד: 14:07 20-10-2015)
אמיר כהן מאמן של חצי שקל אתה צריך להיות פקח לא מאמן בלי חלוץ טוב ומאור זוהר לא נישאר בליגה אתה ודודו לכו הביתה
4
מתורגמן-עד מתי
(שוקי: 19:33 21-10-2015)
היה פעם ,מאמן שחקן, עכשיו יש מתורגמן מאמן. כמתורגמן הוא דווקא היה טוב. כמאמן.יוריד את בית"ר לביא ליגה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?