ככה מסיימים עונה

עירוני טבריה מסיימת עונה קשה ומלאת תהפוכות עם טעם מתוק בפה בדמות ניצחון לפרוטוקול בלבד 6:0 בחוץ על היורדת עירוני טירת הכרמל במשחק ללא קהל.שלומי ברז'יק כיכב עם שלושער,גיא צרפתי,אבי עמר ואריאל בוזורגי הצטרפו גם הם לחגיגה שהעניקה לקבוצה את המקום ה-7.המשחק נקבע לשישי אך בשל מחסור בשחקנים של טירת הכרמל הוחלט להזיז את ההתמודדות חסרת החשיבות לשבת.ראשי המועדון יחלו במהלך השבוע הקרוב את סבב הפגישות עם גורמים בעירייה בכדי להגיע להבנות על גודל התקציב ותחילת ההכנות לעונה הבאה.מאמן קבוצת הנוער,עופר גמליאל הוזכר כמועמד רציני לתפקיד המאמן

בשעה טובה,ועם הבטחה לשנה נוספת בליגה השלישית בישראל,עירוני טבריה סיימה את עונת 09/10.
נכון,אפשר להגדיר את השנה האחרונה שעברה על המועדון ככישלון חרוץ,ששאיפות להתברגות בצמרת התחלפו במאבקי הישרדות לא פשוטים,אבל השורה התחתונה מלמדת שהקבוצה מהכנרת שמרה את עצמה בליגה,אפילו סיימה במקום השביעי בטבלה וכעת יכולה להסתכל קדימה לעבר העונה הבאה עם תקוות ואנרגיות מחודשות.
אין דרך טובה יותר לסיים עונה קשה עם ניצחון מוחץ כפי שעשתה בשבת האחרונה כשכבשה שישייה לרשתה של טירת הכרמל.אך לא לשכוח שמדובר במשחק חסר חשיבות,מול קבוצה שמזמן ירדה ליגה והתייצבה למשחק בקושי עם סגל של 13 שחקנים בלבד(כששניים מהם הגיעו ישירות מאילת הדרומית שעות ספורות לפני שריקת הפתיחה).
המשחק בין השתיים היה אמור בכלל להתקיים ביום שישי,יחד עם שאר משחקי המחזור שנפתחו בשעה אחידה,אך לטירת הכרמל לא היו מספיק שחקנים כדי לקיים את המשחק במעודו המתוכנן,ובעצה אחת(יחד עם העובדה שאין כל השלכות לתוצאה בו על התמונה הסופית בטבלה) הוחלט לדחות את המשחק ביום והוא התקיים בסופו של דבר בשבת.
זה היה די צפוי וממש לא מפתיע ששחקני טירה עשו טובה בכלל שעלו על הדשא,אווירת סוף העונה קיימת אצל שחקניה כבר מזמן ולא פלא שזו התוצאה בסיום.אם לא החמצות רבות של אבי עמר הטברייני,שניסה פעם אחר פעם לשפר את מצבת שעריו בהזדמנות האחרונה מבחינתו לתפוס את תואר מלך השערים(מה שהוא לא הצליח לעשות) הרי שהמנה שספגה המארחת יכולה הייתה להיות אף מכופלת.
האיש שניצל עד תום את הרפיון במשחקה של המארחת הוא הקשר,שלומי ברז'יק שחגג עם שלושער(77,70,10) לרשתו של שוער טירה,נחל לוונטל הצעיר.

 

שלמה ברז'ק (מס' 7) סיים את העונה  בטבריה עם שער גדול (צילום:אבירן אוחנה)


גיא צרפתי(47),אבי עמר(74) ואריאל בוזורגי(82) בשערו הראשון העונה השלימו את מכסת השערים מול ה"קבוצה" שמנגד.

מאמן טבריה,קלוד דהאן נתן למספר צעירים את ההזדמנות בהרכב הפותח,ביניהם שוער קבוצת הנוער,מתן עברו שאולי בשנה הבאה יזכה ליותר דקות משחק.גם ליאור דהן קיבל את חולצת ההרכב ושיחק מחצית אחת,וגם המושאל מכרמיאל-צפת,אריאל בוזורגי השלים 90 דקות והתכבד בשער האחרון במשחק.

דהאן עצמו מסיים קדנציה מאכזבת בטבריה וסיכוייו להמשיך עונה נוספת נראים קלושים למדי.במהלך העונה לא מעט פעמים הוטחה במאמן העפולאי ביקורת ואף חלק מהשחקנים טענו כנגד שיטות האימון ה"ישנות" לדבריהם.

כבר עכשיו הועלה שם שמועמד לרשת את דהאן על הקווים בעונה הבאה,וזהו עופר גמליאל,מאמן קבוצת הנוער של טבריה.
גמליאל מאוד מוערך בקרב ראשי הקבוצה ולמרות שהעונה האחרונה בקבוצת הנוער, אליה הגיע במהלך השנה לא הייתה מוצלחת מבחינת צבירת הנקודות (נשארה בליגה רק הודות להפסקת פעילות של הפועל איכסל) הוא זוכה להערכה רבה על התנהלותו המקצועית וניסיונו הרב וגם העובדה כי הוא מכיר כבר את המערכת ואת העוסקים במלאכה, כל אלו מוסיפים לו נקודות זכות בקרב מקבלי ההחלטות. נכון לעכשיו גמליאל הוא האיש שהוזכר בחדרי חדרים כמועמד ראשוני ליטול את שרביט המאמן,כשגם אפשרות שיכהן כמנהל מקצועי נלקחת כאפשרות ריאלית.

בימים הקרובים אמורים ראשי המועדון להתחיל בהכנות לעונה הבאה,כשהנושא הבוער הוא כמובן נושא ההקצבות שתקבל מהעירייה.
בעונה החולפת הקבוצה זכתה להקצבה מהעירייה בסכום שנע סביב ה-800,000 ש"ח ולא ברור כרגע האם הסכום יישאר על קנו או שמא יוגדל. הכל תלוי במטרות שיוצבו בפני המועדון והשאלה הגדולה היא האם יוחלט לתת פוש רציני,להעמיד תקציב גבוה ולכוון לליגה הלאומית.גם שאלת המשך דרכו של היו"ר,זוהר יצחק נתונה תחת סימן שאלה גדול ונראה שהוא יקבל החלטה על המשך דרכו רק לאחר שיוגדרו המטרות והיעדים בפני הקבוצה. ידוע שיצחק מכוון למעלה ורוצה לראות את המועדון בצמרת הגבוהה בטווח הקרוב ובמידה ויראה שלא נעשים הדברים הנחוצים לכך הוא יפנה את מקומו.



תגובות

+ הוסף תגובה
1
סיכום עונה
(הטרמפיסט: 19:54 09-05-2010)
התחילו בכול תרועה וסיימו קימעת בליגה ב לראש המועדו יש חודשים לעשות חשבון נפש כי ההיתנהלות שלהם במשך העונה היתה בושה אחת גדולה הם פשוט לו מבינים את הפוטנציל שיש מבחינת האוהדים שצמאים לכדורגל טוב לגביי השחקנים רק שחקן אחד היה יציב לאורך כול העונה ואולי
2
סיכום עונה המשך
(הטרמפיסט: 20:00 09-05-2010)
ביזכותו נישארתם ליגה וזה גיא צרפתי רמה אחת מעל הליגה וספק גדול אים הוא ישאר עוד עונה לגביי שאר השחקנים אים לו תיתחזקו כמו שצריך אתם ראויים לרדת ליגה על שחקני הבית עדיין אי אפשר לסמוך לגביי המאמן אסור שקלוד ישאר עדיף שיפרוש ויחפש תעסוקה אחרת מאיר ארמה
3
סיכום עונה המשך
(הטרמפיסט: 20:05 09-05-2010)
בהחלת בא בחשבון תיראו מה הוא עשה עם טמרה אם לו יש הרבה מאמנים ראויים ולו צריך להיסתכל כמה הוא דורש אלה מה הרמה שלו ואיזה שחקנים הוא מסוגל לימשוך אחריו שיהיה חופש נעים ונקווה לעונה הבאה הרבה יותר טובה ומוצלחת
4
סיכום
(אוהד שרוף: 00:49 10-05-2010)
נשארנו בזכות גיא צרפתי יתד ההגנה,אבי התותח, ומהאר הנשמה!!!
5
הנהלה של מריונטות
(האוהד האמיתי: 09:03 10-05-2010)
לדעתי אם היינו נשארים עם הסגל שעלינו ליגה היינו הרבה יותר טובים.חוץ מהיו"ר אף אחד בהנהלה לא צריך להישאר. כולם שמה רוח וצילצולים ,ליצנים ,ולא יודעים לכבד ולהעריך אנשים .
6
מזל שהם נישארו פה וגם אותם לא שיחררו.היום טבריה היתה בליגה ב
7
קלוד דהן
(טברייני: 16:45 10-05-2010)
בושה וחרפה מאמן עתיק וישן
8
למה כל עונה ,עולה קבוצה מליגה ב ו...
(אוהד טבריה: 22:06 10-05-2010)
מקרקסת את כל הליגה כאילו לא קרה כלום, וטבריה לא "זזה" תקועה בתחתית למה?
9
8 כנס
(טבריני: 18:26 11-05-2010)
מילת הקסם היא כסף עכשיו תתחיל לחשוב

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?