כאבול ניצחה את נהריה וזכתה בגביע המחוז

שחקני כאבול עם התואר (מיכה פישנזון) שחקני כאבול עם התואר (מיכה פישנזון)
לאחר ששתי קבוצות הבטיחו את השתתפותן בסיבוב הבא של גביע המדינה, נפגשו בית"ר נהריה ועירני כאבול למפגש יוקרתי בו הקבוצה שתנצח תזכה בגביע המחוז ובמפגש בסיבוב הבא עם קבוצה מליגה ג'

שתי הקבוצות פתחו את המשחק בגישושים וכלל לא סיכנו אחת את השנייה, קומץ אוהדי כאבול שהגיעו למשחק ניסו לדרבן את שחקני קבוצתם בקריאות "רק תביאו את הגביע".

בדקה ה-35 הזדמנות ראשונה במשחק, שיתוף פעולה בין שחקני הרכש החדשים של נהריה, דין כהן וטארק ארמלי, הסתיים בשער בכורה של החלוץ במדי בית"ר נהריה, 0:1 לנהריה שגם יורדת למחצית עם יתרון מוצדק.

נהריה חוגגת את השער (מיכה פישנזון)
עם פתיחת המחצית השניה ניסו בכאבול להשיג שער מהיר, ובדקה ה-60 רגע שנוי במחלוקת כאשר לטענת עירוני כאבול הקבוצה קופחה על ידי השופט, מוחמד אבו ריא, לאחר הכשלה ברחבה על שחקן הקבוצה אך המשחק המשיך כרגיל.

בדקה ה-75 כאבול חוזרת למשחק, עומר סבע הוכשל על ידי השוער גבריאל כהן ברחבה והשופט הורה על הנקודה הלבנה. עומר סבע לקח על עצמו את הבעיטה והכניע את השוער, 1:1.

שנראה היה שהמשחק נכנס להארכה, הוסיף השופט תוספת זמן של ארבע דקות, ובדקה ה-93 קיבלה נהריה הזמנות מצוינת כאשר הקבוצה זכתה לפנדל לאחר הכשלה על עמראן בריק. איליה זאיקה יכל להמנוע הארכה אך הבעיטה שלו פגשה את הקורה, פספוס גדול לנהריה שיכלה לסיים את המשחק.

שמונה דקות בתוך הארכה, כאבול הפכה את התוצאה. שניר יפרח הכשיל את מוחמד אבו ריא כעשרים מטרים משער קבוצתו, ומנאע איימן ביצע את הבעיטה החופשית וכבש שער נהדר, 1:2 לכאבול ומהפך במשחק.

סבע חוגג את כיבוש הפנדל (מיכה פישנזון)
עם פתיחת החצי השני של הארכה כאבול כבשה את שערה השלישי במשחק, עומר סבע פרץ באגף שמאל, חלף על פני שחקני הגנת נהריה ומול השוער לא התבלבל וכבש את שערו השני במשחק. 1:3 לכאבול ומשחק מצויין של סבע.

שלוש דקות לסיום המשחק, וכאבול כבשה את שערה הרביעי מרגליו של ענאן אברהים שלאחר השער רץ ישר לחגוג עם האוהדים. 1:4 לכאבול.

שחקני כאבול חוגגים את השער הרביעי (מיכה פישנזון)
בדקה ה-120 נהריה נותרה בעשרה שחקנים. עמראן בריק החל להתווכח עם שחקני כאבול, בין השחקנים החלו דחיפות ובריק מצא את עצמו בחדר ההלבשה לאחר כרטיס אדום שהוציא לו השופט.

בסיום כאבול מנצחת 1:4 וזוכה בגביע המחוז. בסיבוב הבא תפגוש כאבול יריבה מליגה ג' בזמן שנהריה תנסה את מזלה מול יריבה מליגה א'.

הגביע של כאבול (מיכה פישנזון)
מאמן כאבול, חגי ממן, התייחס לזכיה של קבוצתו: "אני שמח מאד מאד על הניצחון, הגביע מבחינתנו הוא בונוס אדיר, הליגה היא הלחם והחמאה שלנו ואני מרוצה מאיך שהקבוצה נראת על כר הדשא. אני מאמין שהקבוצה תמשיך להציג את אותה יכולת גם במשחקי הליגה".

מרוצה מהקבוצה שלו. חגי ממן (מיכה פישנזון)



 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
בכמה רמות מעל
(נהרייני: 20:40 22-10-2015)
כאבול שלטה במשחק ורק החמצות רבות וקיפוח של השופט התוצאה היתה 4:1 לאחר 90 דקות בנוסף כאבול בכושר גופני בכמה רמות מנהריה מגיע להם

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?