אסולין סירב להתראיין. שהם: "לא מתעסק בכל השמועות"

אסולין. משחק קריטי עבורו (דור היקה) אסולין. משחק קריטי עבורו (דור היקה)
שתי הקבוצות שפתחו את העונה בצורה רעה יפגשו במוצ"ש למשחק המסקרן של המחזור. מצד אחד, הרצליה של נעם שהם התאוששה בשבוע שעבר ותרצה לשמור על מומנטום. מנגד, לתומר אסולין זו תהיה פגישה ראשונה מול האקסית

בידיעה שהן חייבות ניצחון כדי לשמור על המשכיות, תיפגשנה הפועל הרצליה וקרית אתא למשחק קריטי עבורן, כאשר הפסד עלול להוביל לטלטלה בכל אחת מן הקבוצות.

העונה, הושקעו במועדונים כספים רבים ושחקני רכש איכותיים הוחתמו בכל אחת מן הקבוצות כאשר המטרה היא בדמות עלייה לליגה הלאומית.

הרצליה מדורגת במקום ה-11 בטבלה כאשר לזכותה 5 נקודות בלבד, כאשר במאזנה ניצחון אחד ושתי תוצאות תיקו. מנגד, הקבוצה מהקריות מדורגת במקום ה- 6 עם 6 נקודות, חשוב לציין כי אחד משני הניצחונות של קרית אתא הושג בזכות ניצחון טכני במחזור הראשון מול הפועל איכסל.

שתי הקבוצות ינסו להשיג את הניצחון החשוב על מנת לשמור על מומנטום טוב, שקט מערכתי ובכדי למנוע סיחרור מיותר.

מאמן הפועל הרצליה, נעם שהם, התייחס למשחק: "אנחנו מתכוננים למשחק נגד קבוצה מצויינת שפתחו לא טוב את העונה, ההכנות רגילות. יש לחץ בכל משחק אבל אני מתרגם אותו רק לדבר חיובים, מי שרוצה להתעסק בכדורגל צריך להתמודד היטב עם לחץ".

בנוסף, הגיב לשמועות על הפיטורים, ועל ההחלטה של תומר אסולין לא להתראיין: "אני לא מתעסק בכל השמועות זה לא מפריע לי בכלל. אני מתרכז אך ורק במטרה שהיא לנצח ולעלות את הרצליה ליגה. כל מאמן שיבחר לעשות את מה שהוא חושב, צריך להתייחס לתקשורת גם בטוב וגם ברע".

מאמן קרית אתא ואקס הפועל הרצליה, תומר אסולין, סירב להתראיין לקראת המשחק, אך אמר בקצרה: "אני מעדיף שלא להתראיין, כל מה שאגיד ישמע מצוץ, זו קבוצה שאימנתי בעבר ואיני מעוניין להתייחס".

קפטן הקבוצה, יוחאי כהן, התייחס למשחק במקום מאמנו: "יוצאים לדרך חדשה, אני מאמין בקבוצה, פתחנו דף חדש. יש לנו את השחקנים והמאמן הכי טובים בליגה וננסה לעשות תוצאה טובה. אנחנו מגיעים משוחררים, מאחל לעצמנו המון הצלחה".

כמו כן, התייחס כהן שמצב שבו קבוצתו תפסיד: "הפסד שלנו יעשה לנו לא טוב למרות שאין לחץ. מנגד, אם הרצליה יפסידו זה יכניס אותם להיסטריה".


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
הכל היסטריה ולחץ בגלל זה הקבוצות נראות ככה. אם בהרצליה יהיו רגועים הם יעלו.
3
מאמן הכי טוב?חח אתה גם שחקן שכונה
(ליוחאי כהן: 10:27 22-10-2015)
5
דרבי המאכזבות
(יאיר : 10:41 22-10-2015)
6
בהצלחה הרצליה מלחמה
(קובי: 14:16 22-10-2015)
7
האמת
(יקי גיל וחיים כהן: 22:21 22-10-2015)
אסולין לא רוצה לדבר כי הרצליה עדיין חייבים לו כסף .שכונה ניר שטרית ואלי שווארמה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?