שחקני צעירי אלהואשלה ירדו מהמגרש בעקבות קריאות גזעניות

השחקן שהורחק. עמיר אלהואשלה (עבדאללה אזברגה) השחקן שהורחק. עמיר אלהואשלה (עבדאללה אזברגה)
חשיפה: אירוע חריג בליגות הנמוכות. הקבוצה מליגה ג' החליטה לפוצץ את המשחק מול א.ס אשקלון בדקה ה-88, כאשר היריבה מוליכה 1:3 לאחר ששוערה, עמיר אלהואשלה, ספג קריאות גזעניות מקומץ אוהדים

אירוע לא קל אירע היום (ו') בליגות הנמוכות. במסגרת משחק בליגה ג' בין מ.כ אשקלון לבין מ.ס צעירי אלהואשלה, החליטו שחקני אלהואשלה בצעד חסר תקדים לרדת מכר הדשא.

בדקה ה-88 עמיר אלהואשלה, שוערה של הקבוצה שהוא גם מאמנה והיו"ר, ספג כרטיס אדום והורחק מהמשחק. בעודו עושה את דרכו מחוץ לכר הדשא, ספג מספר קללות מקומץ אוהדים שנכח במגרש.

האחרון הורה לשחקניו לרדת מכר הדשא ולפוצץ את המשחק בעקבות הקריאות שספג. שופט המשחק, רותם ניסן, לא שרק לסיומו החוקי של המפגש בין השתיים. ניסן כתב בדו"ח: "השחקנים ירדו מיוזמתם מהמגרש בדקה ה-88 וסרבו להמשיך במשחק כי נשמעו לטענתם קריאות גזעניות לעברם".

השופט הוסיף כי מתוך 100 איש שנכחו במגרש, שמע רק אחד קורא לעברו של שוער אלהואשלה קריאה גזענית.


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
השופט ניסן רותם לא היה במשחק ?
(אדם שפוי: 11:19 24-10-2015)
הוא לא שמע קריאות גזעניות אשקלון מצבעי ביבי הימין הקיצוני הפסד טכני לאשקלון הגיע הזמן הימין יקבל הפסד טכני
2
הוא מן הימין הקיצוני
3
שקרנים
(EITAN: 19:44 24-10-2015)
אני הייתי במשחק בקושי היו 50 אוהדים עם צוות השיטור.השיפוט היה טוב מאוד הקוון היה קצת לא מפוקס.הם הובילו 0-1 במחצית על מועדון כדור רגל א.ס אשקלון[זה שמה הנכון של הקבוצה תתקנו אתר אתר דאבל פס]מחצית שניה אשקלון השוותה וניצחה..
4
שקרנים תפסידו בכבוד.
(אשקלוני: 22:25 24-10-2015)
הייתי במשחק אתמול.הם הובילו במחצית 1-0 במחצית השניה אשקלון היו יותר טובים וניצחו בצדק.בקבוצה הבדואית הורחק שחקן כי עצר בידו כדור מקו השער. והשוער הורחק בגלל שתקף במכות שחקן אשקלוני שניסה לעבור אותו עם הכדור בדרך לשער.הם רק חיפשו סיבה להפסד..
5
גזענות
(אמיר הואשלה: 03:05 26-10-2015)
מה קשר מי ישמע מה יתן לי הנצחון העונה הפסדתי לאשדודים פעם 9/1 ופעם 8/0 ולא ירדנו מהמגרש תפסיק לבלבל את המוח האוהדים שלכם קיללו אותנו ממש בושה לכדורגל לך תחנך את האוהדים שלכם אני המון שנים בכדורגל לא נתקלתי בדבר כזה ממש גועל

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?