מלכת התיקו: 1:1 מאכזב לעירוני טבריה מול מג'דל כרום

נפרדו בתיקו. שחקני שתי הקבוצות (עודד חסין) נפרדו בתיקו. שחקני שתי הקבוצות (עודד חסין)
היורדת מהליגה הלאומית ממשיכה ביכולת החלשה מפתיחת העונה וסיימה בתיקו מול מג'דל כרום בחוץ. המארחת עלתה ליתרון ראשון אך שוב היה זה עידן שפשה שהציל את הטבריינים מהפסד

בתחילת העונה היו שהימרו על עירוני טבריה, היורדת הטרייה מהליגה הלאומית, ככזו שתרוץ חזק בצמרת. בינתיים הקבוצה של מוריס אוזן אומנם עדיין לא הפסידה העונה אבל גם רחוקה מלהרשים כשמחזיקה בתואר המפוקפק, מלכת התיקו של הליגה. עם מטען הציפיות הזה הגיעה הקבוצה לכאוכב למשחק חוץ קשה מול מג'דל כרום, כשהיא שואפת לרשום ניצחון שני ברציפות. מנגד פגשו הטבריינים את מג׳דל כרום, קבוצה צעירה ושאפתנית שהגיעה למשחק בתקופה לא טובה כשלא ניצחה בשלושת המחזורים האחרונים.

המחצית הראשונה הייתה בסימן משחק הקרבה של שחקני מג׳דל כרום שעשו שהקשו על האורחת להגיע לפתח משחק שוטף. בדומה למחזור הקודם, בו ניצחה טבריה את מכבי דלית אל כרמל (2:1), גם במשחק הזה לקח לקבוצה להיכנס לקצב המשחק.

התמונה אומרת הכל (עודד חסין)
כבר בדקה העשירית הגיעה מג'דל כרום למצב הראשון שלה. יוסף חלאילה העביר רוחב לעבר אחמד סבע בקצה הרחבה שהתקדם ושלח בעיטה מסוכנת שאילצה את חיים זיסקינד למתוח את איבריו. שבע דקות מאוחר יותר וגם טבריה הגיעה להזדמנות משלה. הנשק המסוכן ביותר של טבריה, שלום עקיבא, הרים קרן שהגיעה עד לאור אלקבץ שדחק את הכדור פנימה. אולם שופט המשחק פסל את השער עקב עבירה שביצע עידן שפשה על שוער מקסים פרסטר במאבק על כדור גובה. המחצית הראשונה הסתכמה בזאת והייתה מאוד מאכזבת לשתי הקבוצות.

בר איבגי נלחם על הכדור (עודד חסין)
במחצית השנייה כבר הייתה מחצית בה הקבוצות כבר יצאו במטרה לנצח את המשחק. טבריה פתחה בלחץ על כל המגרש, אולם דווקא מג'דל כרום הייתה זאת שעלתה ליתרון. החצי השני נפתח עם מעט שיפור סיכול של טבריה אבל מג׳דל כרום עלתה ליתרון מטעות קשה בהגנת טבריה. שש דקות מפתיחת המחצית, חאסן מנעה העביר כדור רוחב שתפס את הגנת טבריה לא מוכנה והגיע עד לעובידה רפאעי שמול זיסקינד בעט כדור חד לפינה הימנית, 0:1 למג'דל כרום.

השער העיר את הטבריינים שהחלו לתקוף בחמת זעם את שערה של מג'דל כרום. בדקה ה-58, כדור חופשי נהדר של שלום עקיבא מצא את כפיר בן דוד שנגח בסמוך למשקוף.

אולם בדקה ה-65 הלחץ הטברייני תורגם לשער שוויון. החלוץ המצוין של טבריה, עידן שפשה, ניצל מיקום לא טוב ומזווית קשה בעט כדור חד אל בין החיבורים, 1:1.

שפשה חוגג שוויון (עודד חסין)
טבריה המשיכה במומנטום אך לא הצליחה להפוך את התוצאה מול ההגנה הקשוחה של מג'דל כרום.

בסיום עירוני טבריה עם עוד משחק בו מפגינה יכולת חלשה ועוד משחק בו היא מודה לחלוץ, עידן שפשה, על זה שבפעם השלישית מציל את הקבוצה מהפסד. אם מוריס אוזן שואף להיאבק בצמרת, הוא יהיה חייב לצרף שחקנים חדשים לפני שהליגה תתפוס פער על הטבריינים.

טבריה תהיה חייבת לחתוך שחקנים ולצרף שחקנים חדשים כדי שצמרת הליגה לא תברח לה.


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
כל הכבוד ליאמן
(מוחמד: 12:05 31-10-2015)
3
תיקו זה כמו הפסד! כנס!
(לעודד: 12:02 31-10-2015)
וגם הושקעו ים של כספים בקבוצה והוצהר חד משמעית שהמטרה זה עליה בלבד! אז לא להתיפיף וככה לא נראית קבוצה של מליונים!
4
קבוצה של שקל וחצי
(שמש מטבריה: 12:37 31-10-2015)
אפסים
5
אבי דהן
(אוהד: 14:16 31-10-2015)
שחרר כבר כסף,תביא שחקנים לא נותן כלום שאתה רוצה תקציב מאוזן ,לפחות אל תשקר שאין שחקנים בשוק שרוצים לבוא לטבריה,נמאס לנסוע למקומות נידחים,טבריה חייבת לעלות,שאר הקבוצות לא מעל הליגה,הקבוצה צריכה לשחק ולדרוס את הליגה בלי פחד,רוב השחקנים שיחקו בלאומית
6
רק שמש מטבריה עוד לא הבין
(שמש ממיגדל העמק : 14:28 31-10-2015)
טבריה קבוצה פח...לא לנצח את מגדל כרום החלשים זה לוזריות עד הסוף
7
להעיף את כפיר בן דויד או לספסל אותו
(טברייני מודאג: 14:37 31-10-2015)
אין מגן שמאלי וחייב חלוץ ואיזה מסכנים האוהדים שצרכים לסבול כל שבוע ממוריס שמפחד לעשות שנויים
8
בושה
(דייג מטבריה: 14:51 31-10-2015)
9
למה לא הבאתם את ניר אברגיל???????
(לאבי דהאן: 17:39 31-10-2015)
הוא כבר היה בטבריה והיה אחלה חלוץ 9 בדיוק מה שאנחנו צריכים אז אל תחרתטו אותנו שאין חלוצים שרוצים לבוא לטבריה הינה אברגיל היה כוכב בטבריה
10
שמש ממגדל כנס
(שמש הטברייני האורגינל: 17:44 31-10-2015)
רק בסוף העונה מדברים מגדל העמק סופר פח ואני מבין יותר ממך במצב הזה רק נשר עולים ולא אתם
11
לטבריה יצא שם של מגעילים
(יוסי מעפולה: 18:39 31-10-2015)
לכן שחקנים מבחוץ רוצים לעשות סיבוב עליכם ושחקני בית סובלים מהקומבינות.
12
ירח טברייני אורגינל
(מי בנבחרת המחזור?: 20:59 31-10-2015)
אז את מי יבחרו הפעם לנבחרת המחזור? שוב את זיסקינד שכל משחק סופג? שוב את שי מימון שכל שבוע הוא שיממון? אולי את מוריס למאמן המחזור? הרי טבריה טרם הפסידה העונה!
13
עודד חסין
(עירד: 10:25 01-11-2015)
אתה משוחד ולא אובייקטיבי מעניין מה הקשר שלך עם שלום עקיבא ולידיעתך הוא איננו המסוכן בשחקני טבריה עליך רק להסתכל בטבלת המבקיעים אז מספיק עם החנפנות המיותרת אתה עיתונאי בשורה התחתונה....שלום הוא קשר כמה שערים הוא בישל?

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?