ארמלי? טארק ארמלי

ארמלי. משחק מצוין ושלושער (מיכה פישנזון) ארמלי. משחק מצוין ושלושער (מיכה פישנזון)
בשנות ה-80 גילה שלמה שרף שחקן כדורגל מוכשר משפרעם, זאהי ארמלי היה שמו. שרף הביא את השחקן למכבי חיפה ומשם הפך לאחד החלוצים הטובים שידעו בישראל. בשישי האחרון אירחה בית"ר נהריה את כפר מנדא וניצחה 2:4 הודות לבן של זהאי ארמלי, טארק ארמלי, שכבש שלושער

ההתקפה הראשונה במשחק היתה שייכת לנהריה, בדקה ה-10 ידין כהן פרץ באגף ימין והרים כדור לעבר ארמלי, שבעט מהאוויר מתוך תיבת החמש החוצה.

חטיב עמאר נשמר על ידי שחקני כפר מנדא (מיכה פישנזון)
בדקה ה-20 טאהא זכי עם הוציא כדור ארוך מהחוץ ושוער נהריה, גבריאל כהן, יצא לא טוב לכדור ואחמד זיאדן היה במקום ונגח את הכדור לרשת. 0:1 לכפר מנדא. בדקה ה-29 נהריה כבשה את השיויון כאשר טארק ארמלי בעט מתוך הרחבה וכפה 1:1. שער ראשון במשחק לארמלי.

מנדא חוגגת שער ראשון (מיכה פישנזון)
בדקה ה-35 נהריה הפכה את התוצאה. עמרן בריק מסר כדור נהדר לעבר טארק ארמלי, ששוב בעט מתוך הרחבה וכבש את שערו השני במשחק. 1:2 לנהריה.

בתוך תוספת הזמן נהריה כמעט כבשה את שערה השלישי, בעיטת שוער של גבריאל כהן הגיעה לדין כהן שניצב באחד על אחד מול שוער מנדא, אך כהן ניסה להקפיץ מעל השוער והכדור הלך החוצה. 1:2 לנהריה במחצית.

שחקני נהריה חוגגים שער (מיכה פישנזון)
בדקה ה-49 הגיע השער היפה במשחק. אבי טפטה שחתם רק השבוע בנהריה, מסר כדור מאמצע המגרש לעבר טארק ארמלי שחלף על פני השוער ומסר אחרונית לעבר דין כהן ששיגר טיל לעבר הרשת. 1:3 לבית"ר נהריה, משחק מצויין לארמלי.

שחקני נהריה חוגגים עם דין כהן (מיכה פישנזון)
לאחר השער שחקני מנדא חידשו את המשחק ועמרן בריק חטף את הכדור ממרכז השדה, חלף על פני שלושה שחקנים ובעט לקורת השער. מנגד, מנדא יצאה להתקפה שמצאה את הגנת נהריה לא מאורגנת, וטהא זיאדן ניצל את ההזדמנות וצימק את התוצאה. 2:3 לנהריה.

בדקה ה-73 נהריה כבשה את שערה הרביעי במשחק, כאשר זה היה שוב החלוץ, טארק ארמלי, שבמשחק נהדר כבש שלושער והבטיח לנהריה את הניצחון. 2:4 לנהריה.

נהריה חוגגת את הרביעי (מיכה פישנזון)
עד לסיום המשחק נשמרה התוצאה ונהריה חזרה למסלול הניצחונות, בשבוע הבא מחכה לנהריה משחק חוץ מול הפועל שפרעם שם ארמלי המצויין יפגוש את אביו שמאמן את שפרעם.

גיבור המשחק, טארק ארמלי, התייחס בסיום לתצוגה הנפלאה שלו: "אני שמח מאד על כיבוש השערים אבל הכי חשוב שהקבוצה ניצחה, אני נהנה מאוד בנהריה".

בנוסף, התייחס ארמלי לכך שאביו משמש לו מודל לחיקוי: "בקריירה שלי היה תקפות טובות וקצת פחות, אם אני יהיה חצי ממה שאבא שלי היה בתור שחקן אני אשמח מאד, תמיד אבא שלי היה מודל החיקוי שלי".


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
כנסו
(שחקן בקבוצה: 12:41 02-11-2015)
מתאמן איתו בחור מקסים וחבר אמיתי והעיקר צנוע

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?