אין מילים: 0:1 מדהים לנס ציונה על שעריים

שחקני נס ציונה חוגגים ניצחון (שקד מורג) שחקני נס ציונה חוגגים ניצחון (שקד מורג)
נס ציונה התארחה באיצטדיונה הביתי והצליחה להמשיך ולהפתיע גם את שעריים הגדולה שממשיכה לאבד גובה בטבלה. הקבוצה הרחובותית לאחר שני הפסדים רצופים שבהם גם לא כבשה שער

מכבי שעריים הגיעה למשחק לאחר הטראומה בכפר קאסם, ועם מאמנה החדש עידן בראון על הקווים. נס ציונה הגיעה למשחק לאחר שלושה משחקים ללא הפסד שבהם גם לא ספגה שער, וקיוותה להמשיך את המומנטום החיובי גם מול שעריים.

כ-850 צופים שהגיעו למשחק ויצרו אווירת כדורגל מצוינת. כ-150 אוהדים הגיעו מנס ציונה, וכ-700 אוהדים של מכבי שעריים נתנו תצוגת עידוד מדהימה שלא רואים אפילו בליגת העל. המשחק התנהל בשעה נוחה ובמזג האוויר מצוין לכדורגל.

המחצית הראשונה הייתה חלשה מאוד, שחקני שתי הקבוצות לא הציגו כדורגל גדול ועל המגרש היו שתי קבוצות שוויוניות למרות שמדובר בהבדלי תקציב משמעותיים.

מחצית ראשונה אגרסיבית בנס ציונה (שקד מורג)
ההזדמנות היחידה במחצית הייתה בדקה ה-42 כשאבי מלכה בעט כדור חופשי מצויין מעשרים מטרים, אך שוער נס ציונה, עמית שמש, הדף למשקוף.

המחצית השנייה נפתחה בלחץ של שעריים שניסתה להתקיף את שערה של נס ציונה. האורחת לעומתה התגוננה רוב הזמן עם כל שחקניה בחלק המגרש שלה, והתבססה על כדורים ארוכים לכיוון סהר לוי ויוסי פליקר.

מחצית ראשונה נטולת אירועים (שקד מורג)
בדקה ה-58 הזדמנות לשעריים כאשר אבי מלכה קיבל כדור בתוך הרחבה, ניסה להשתחרר משלושה שחקנים אך הכדור נהדף לדניאל טסאו שממצב טוב סחט הדיפה טובה משמש.

כעבור עשר דקות נס ציונה יצא למתפרצת, כאשר סהר לוי שלח כדור ארוך שעבר את הגנת שעריים והגיע ליוסי פליקר. האחרון חדר לרחבה, עבר את השוער אך בעט מזוית קשה והחטיא את המסגרת.

פליקר מפספס מול שער ריק (שקד מורג)
בדקה ה-79 ההזדמנות מעולה למכבי שעריים. דניאל טסאו קיבל כדור באגף השמאלי, ומסר כדור רוחב חזק שנהדף לעומרי עטיה שממצב טוב בעט חזק, אבל שוב עמית שמש זינק נהדר והציל את נס ציונה.

עמית שמש מונע שער מעטיה (שקד מורג)
בדקה ה-82 עומרי עטיה הרים כדור לרחבה, המסירה הגיעה לגיא עובדיה שהקפיץ היישר לראשו של דניאל טסאו, שממצב נוח נגח גבוה מעל השער.

בדקה ה-89 נס ציונה הפתיעה את שעריים ועלתה ליתרון. בעיטת קרן של סהר לוי הגיעה לראשו של עומר חזום שנגח לכיוון השער, רן ברקוביץ' משעריים ניסה להרחיק בנגיחה אך הוא דחק את הכדור לתוך שערו. 0:1 מפתיע לנס ציונה, השער נרשם על שמו של עומר חזום.

שחקני שעריים לא מאמינים שהכדור ברשת (שקד מורג)
עמוק בתוך תוספת הזמן הזדמנות אחרונה במשחק לשעריים לאחר שנפסק לזכותה כדור חופשי על קו ה-16 אלכסונית מצד ימין, אל הבעיטה ניגש גל אלקנתי אך הכדור חלף ליד עמוד השער. בסיום 0:1 לנס ציונה.

מכבי שעריים ספגה הפסד שני ברציפות ובמועדון רשמו משחק נוסף ללא כיבוש, נראה שבשעריים ממשיכים לסבול מחוסר מחץ ויצירתיות בחלק ההתקפי.

בנוסף, המועדון הרחובותי הצטרך להמשיך להסתדר ללא מיכאל קירטבה, סלים טועמה ושי אבוטבול שנחשבים שחקני מפתח בסגל של המועדון מרחובות.

בצד השני, נס ציונה עם הגנת ברזל ספגה במשחק בודד מאז תחילת העונה, כאשר מאזן שערי החובה שלה עומד על שני שערים בלבד. כמו כן, לנס ציונה יש חוד קטלני שכולל את סהר לוי, יוסי פליקר וניסים אסייג. בנס ציונה יכולים להתגאות בניצחון היוקרתי על מכבי שעריים. הבדלי התקציבים בן שני המועדונים ברורים לחלוטין, אך בכר הדשא זה בא לידי לביטוי. נס ציונה ממשיכה להפתיע ולהדהים את המחוז הדרומי בליגה א'.

מאמן נס ציונה, אוהד בוזגלו, אמר בסיום: "אני לא מחלק את המשחק להגנה והתקפה, יש קבוצה אחת על המגרש שעומדת כמו שצריך. יש לנו קבוצה טקטית ומאומנת, אנחנו קבוצה שקשה להבקיע מולה וזאת העוצמה של הקבוצה. אם נעמוד טוב בהגנה אז בחלק הקדמי נוכל לייצר נקודות גם במשחקים שלא מגיע לנו. אני רוצה אחרי משחק לצאת עם נקודות ולא עם מחמאות. המטרה שלנו לסיים בין הראשונות ולהגיע לפלייאוף העליון".

בוזגלו. מכוון לעבר הפסגה (שקד מורג)
כפיר קירט ממכבי שעריים התייחס למשחק: "הגיע מאמן חדש השבוע, הוא עוד לא הספיק להטמיע את השיטה שלו בקבוצה, אני מקווה שנראה שינוי כבר בשישי. למרות שני הפסדים במשחקים שלא כבשנו אני לא חושב שהקבוצה במשבר, היום בסך הכל שיחקנו טוב והגענו למצבים. אני משוכנע ובטוח ששעריים תעלה ללאומית בסוף השנה".

קירט. משוכנע ששעריים תעלה ללאומית (שקד מורג)



 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
נס ציונה נס ציונה ס ציונה
(נס ציוני: 21:29 03-11-2015)
2
שעריים בליגה א לנצח
(יניב: 00:45 04-11-2015)
אז הבאתם מאמן ילדים בגלל המלצה של קלינגר , ומה קלינגר קוסם? בעל אינטרס חד צדדי, שלחתם את ארז הביתה והעונש הכי גדול שלכם שהיום כפיצוי הוא מאמן בלאומית , אז לכו כולכם תשנו על האף ותמשיכו לבכות על מר גורלכם , תגידו תודה אם תגיעו לפליאוף יא אפסים .

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?