אלעד שיק: "מקווה שכבר סיימנו עם התקופה הרעה שלנו העונה"

אלעד שיק. מתכונן למשחק מול עמישב אלעד שיק. מתכונן למשחק מול עמישב
לאחר שני ניצחונות ברציפות, קפטן בית"ר כפ"ס מתכונן למשחק מול עמישב: "אין משחקים קלים בליגה הזו". וגם מתייחס לשילוב שחקני בית: "בשנים האחרונות הם לא היו מספיק חזקים מנטאלית. כשיהיו יותר בהרכב, יהיה יותר קהל"

בית"ר כפר סבא התרגלה לעונות יציבות בצמרת ליגה א' דרום, אולם העונה מתמודדים הצהובים מהשרון עם פתיחת עונה שלא זכורה לה. בתום שישה מחזורים, המועדון מתפאר בסטטיסטיקה מפוקפקת של שלושה מאמנים, חמישה שוערים ולמעלה מ-30 שחקנים שהספיקו ליטול חלק במשחקי הקבוצה. אולם עם המינוי של פרדי צרפתי למאמן הקבוצה והניצחון הגדול על מכבי יפו (4-1), נראה שסוף סוף ביתר כפר סבא בדרך למקום לו ציפו בתחילת העונה. לקראת המשחק ביום שישי נגד עמישב, תפסנו את קפטן הקבוצה, אלעד שיק לראיון.

"אין ויכוח שזה לא משהו שהשינויים הרבים זה לא משהו שאנחנו רגילים אליו בשנים האחרונות. זה קרה ואין מה להתייחס יותר מידי לעבר. אנחנו עם הפנים קדימה", התייחס בקצרה לטלטלה שעברה על הקבוצה בתחילת העונה.

בהמשך השחקן הוותיק התפנה להתייחס לתקופה הטובה שעוברת על הקבוצה כשאמר: "כמו שאחרי שלא הייתי לחוץ כשפתחנו לא טוב את העונה, אני לא רץ להתלהב משני ניצחונות. צריך להתקדם ממשחק למשחק ולא לרוץ למסקנות לאחר כל משחק. רק בסוף העונה נדע אם הייתה עונה טובה או לא".

בשני המחזורים הקרובים פוגשת החבורה של פרדי צרפתי את עמישב פתח תקווה ומורשה רמת השרון הצנועות. הציפייה מהצהובים בשני המשחקים הקרובים היא ברורה, שש נקודות. "בשש השנים האחרונות מצפים מאיתנו לנצח כל משחק אז זה לא שונה מהעבר. אנחנו באים לכל משחק בשביל לנצח וברור לנו שאין משחקים קלים. בליגה הזאת כל קבוצה יכולה לנצח כל קבוצה", התייחס שיק במלוא הכבוד לקבוצה.

בהמשך התפנה השחקן הוותיק להתייחס לשאיפות של הקבוצה: "ברור שהמטרה היא להגיע הכי רחוק שאפשר וזה לעלות ליגה אבל זה עדיין רחוק מאוד. ליגה א' דרום זו ליגה של עליות וירידות במהלך העונה ואני מקווה שאנחנו כבר סיימנו עם התקופה הפחות טובה שלנו".

אולם מה שמעיב על ההצלחה של הקבוצה בשנים האחרונות הוא נושא הזהות, המשחקים נערכים בלויטה לעיני עשרות צופים כשאחת הסיבות היא היעדר שחקני בית. גם שיק מודע לתופעה ומתייחס אליה במלוא הרצינות: "יש חשיבות גדולה מאוד לשילוב שחקנים צעירים שגדלו במועדון. לא קל לעשות מעבר מגיל נוער לקבוצה בוגרת וזה דורש אופי חזק מאוד. בתור אדם שכן מנסה לעזור לצעירים להשתלב בקבוצה הבוגרת, אני יכול להגיד שזה תלוי גם במאמנים וגם בשחקנים הצעירים. המאמנים נדרשים להביא תוצאות ושילוב של שחקנים צעירים חסרי ניסיון זה דבר שיכול לפגוע ביכולת של הקבוצה. מצד שני הצעירים שעלו בשנים האחרונות לא היו מספיק חזקים בפן המנטאלי".

אך יחד עם זאת, שיק מודע להשלכות של היעדר שחקני בית: "כשיהיו יותר שחקנים שגדלו במועדון, אני בטוח שיהיה יותר קהל. בנוסף, המעבר בשנים האחרונות לאצטדיון לויטה שעזר מאוד לקבוצה מבחינת הכדורגל , הקשה על הקהל שגר בשכונה להגיע למשחקים", סיכם את דבריו.


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
שיק
(יוסף: 09:39 05-11-2015)
אתה שחקן גדול, נשמה גדולה ודמות לחיקוי!
2
ביתר
(יפו: 10:23 05-11-2015)
ראיתי במשחק נגדנו שחקנים צעירים מוכשרים אצלכם , תנו להם לשחק יהיה להם נסיון וגם הקהל יחזור ליציעים

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?