אור גירו: "בטוח שיש לי מקום בליגה הלאומית"

אור גירו (רפי נחמיאס) אור גירו (רפי נחמיאס)
גירו, שכבש את שער הבכורה במדים הסגולים, מתרגל לחיים בליגה א' ולא מתבייש להצהיר כוונות: "אנחנו צריכים ויכולים ללכת עד הסוף ולעלות ליגה". על הציפיות: "באתי להוביל". וגם על המועדון בו גדל: "התאכזבתי מראשל"צ"

רבים הרימו גבה כשאור גירו, ששיחק בשנים האחרונות בליגה הלאומית, החליט להצטרף להכח עמידר רמת גן מליגה א'. לאחר שכבש את שער הבכורה שלו במדי הסגולים במשחק מול מחנה יהודה, אגב, שער שהעניק ניצחון חשוב לר"ג, התפנה החלוץ לראיון מיוחד והתייחס להתאקלמות בקבוצה, המטרות וגם על האכזבה מהפועל ראשון לציון, המועדון בו גדל.

החלוץ שהיה הבורג האחרון שהצטרף לפרויקט השאפתני של צחי טיאר, מאושר בקבוצה החדשה, ומתרשם מאוד מהסטנדרטים המקצועיים כשלפני כל משחק ואחריו מתקיימות אסיפות וידאו ותדרוכים טקטיים. "אני מרגיש שזה אותה רמה כמו בליגה הלאומית. היו מאמנים בלאומית שהיה פחות מקצועיים מצחי טיאר, אנחנו חיים את הקבוצה 24 שעות, עובדים קשה ואני מבסוט שבחרתי בהכח", פתח החלוץ את דבריו.

הניצחון מול מחנה יהודה (0:1) לפני שבוע, בו כבש גירו את שער הבכורה שלו, היה בסה"כ המשחק השני בו פתח בהרכב, כשהוא עוד עדיין בשלבי כניסה לכושר. "תיארתי לעצמי שייקח לי זמן להיכנס לכושר. אני בטוח שהגול הראשון ייפתח את הדרך לגולים הבאים", תיאר את התחושות לקראת ההמשך.

החלק ההתקפי של הכח ר"ג כבש עד כה רק שבעה שערים. כעת כשנכנס לכושר, גם גירו יודע מה מצופה ממנו: "יש לנו חלק התקפי מצוין כשכל הקבוצה עובדת יחד. יחד עם זאת, אני יודע מה הציפיות ממני. בליגה הזו אני יכול וחייב להוביל את הכח. אנחנו עובדים קשה ואני בטוח שנשתפר".

"אני יכול וחייב להוביל את הכוח" (רפי נחמיאס)
למרות שהכח היא היורדת מהלאומית ואמורה להיות המועמדת האוטומטית לעלייה, בליגה בה משחקת קבוצת המיליונים של מכבי שעריים, התחושה היא שהעולה כבר נקבעה לפני תחילת העונה. למרות הפערים התקציביים, החלוץ בטוח בקבוצה שלו ולא מתבייש להציג מטרות: "אני חושב שזה אפשרי לעלות ליגה העונה. אומנם התקציבים שלהם יותר גדולים, אבל בשביל זה אנחנו עובדים קשה מאוד באימונים ומנסים לשפר הרבה דברים מהמשחק הקבוצתי. אנחנו עובדים טקטית מצוין. סה"כ יש לנו סגל שחקנים אומנם לא עם שמות גדולים אבל בהחלט צריכים ויכולים ללכת עד הסוף ולעלות ליגה".

הירידה מהלאומית

מעקב אחרי הקיץ של גירו, יראה שהחלוץ כבר כמעט חתם בהפועל פתח תקווה, מוליכת הליגה הלאומית. לאחר מכן כבר התאמן במשך חודש בפרויקט של אייל ברקוביץ', שם כבר הוצע לו חוזה, אך ההצעה נפלה עקב פערים כספיים. החלוץ יודע שהירידה לליגה א' היא לצורך עלייה ובטוח שהמקום שלו הוא ברמות הגבוהות ביותר.

"בהפועל פתח תקווה כמעט סגרתי אבל בסופו של דבר זה נפל ברגע האחרון. ראשון לציון כבר הייתי דיי סגור ואופיר חיים מאוד רצה אותי אבל לא הסתדרתי איתם מבחינה כספית. הסכומים שהציעו לי זה לא מה שהורגלתי", התייחס להצעות שקיבל. יחד עם זאת, החלוץ לו פינה חמה לראשון לציון, נותר טעם רע מהמועדון בו גדל: "אני מאוכזב מראשון לציון, אני בטוח שהיה לי מקום שם ויכולתי להצליח. הסכומים שהציעו לי היו מעליבים ולא יכולתי להרשות לעצמי בגיל 26 לשחק שם".

בהמשך התייחס לבחירה בהכח: "יכולתי להמשיך לעוד עונה בלאומית, אבל רציתי ללכת להוביל קבוצה. לא מיהרתי לרדת לליגה א' אבל כשראיתי את ההצעות מליגה לאומית אז חשבתי ללכת להוביל את הכח כמה שיותר גבוהה. אני בטוח שיש לי מקום בליגה לאומית. בינואר השנה כבר חשבתי שאני מתקדם לליגת העל. אבל כדורגל זה מקצוע דינאמי. הכח זו קבוצה עם סטנדרטים של ליגה לאומית ואני מאושר מהבחירה שלי", סיכם את דבריו.


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
הקמצנות של ברקוביץ
(נוי: 11:10 09-11-2015)
עולה לנו ביוקר. גירו אחלה חלוץ היו חייבים להשאיר אותו!

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?