בעקבות הגשם: המשחק בין הרצליה לאיכסל הופסק

השופט קיבל החלטה נכונה. המגרש המוצף השופט קיבל החלטה נכונה. המגרש המוצף
כשהמשחק גמור והרצליה הוליכה בבטחה 0:3, השופט, בן שוחט, הפסיק את המשחק עקב תנאי המגרש. שוהם תקף: "חוסר ניסיון. יש מגרשים בליגה א' במצב יותר גרוע". בהמשך השבוע ייקבע מועד חדש להמשך המשחק

ההבדל בין ישראל הקטנה לבין אירופה בא לידי ביטוי פעם נוספת היום במשחק בין הפועל הרצליה - הפועל איכסל בליגה א' צפון. לפי שופט המשחק, בן שוחט, דווקא האצטדיון בהרצליה, שנחשב לאחד מהמתקנים האיכותיים בליגה, לא עמד בעומס הגשמים. בדקה ה-72 של המשחק, לפי גרסתו של שוחט, הגשמים לא אפשרו ניהול משחק תקין כשכר הדשא התמלא בשלוליות. כמו כן, מדאגה לבריאות השחקנים, פסק השופט על הפסקת המשחק במצב של 0:3 להפועל הרצליה על הפועל איכסל.

גורמים באיכסל צפויים לדרוש משחק חוזר מדקות הפתיחה, כשלטענתם כר הדשא היה במצב דומה מפתיחת המשחק. אולם הצד הזועם על ההחלטה, הוא של אנשי הרצליה, להם טענות קשות על השופט. לטענתם, ההחלטה של שוחט שגויה וזה היה חייב להמשיך אותו, גם מכיוון שלא נשקפת סכנה וגם כדי למנוע את הבירוקרטיה והסרבול שבמשחק חוזר שיחודש לעשרים דקות.

מאמן הרצליה, נועם שוהם, התראיין בסיום המשחק לתוכנית "שישי ושערים", ברדיו ערוץ הספורט: "זה אכזרי מאוד. להוביל 3:0 בדקה 72 זה אכזרי. השופט עשה טעות - הוא הפסיק את המשחק כשהיה אפשר להמשיך. בהמשך הוא רצה להמשיך אותו והיה כבר גשם. השופט נכנס לאיזה מערבולת וזו טעות. צריך לנהוג בהיגיון", הביע שוהם את אכזבתו מההחלטה.
שוהם המשיך לבקר את ההחלטה: "שיחקתי במגרשים הרבה יותר גרועים. יש משחקים בליגה א' שלא יורד גשם והם הרבה יותר גרועים. היה חייב להמשיך. זה עניין של חוסר ניסיון של השופט. היה חייב להמשיך. חייבים ללמוד מהמקרה הזה".

כמו כן, טען שוהם שעל שוחט הופעלו לחצים מצד הקבוצה האורחת שהייתה בפיגור: "היו לחצים מצד אנשי איכסל. הם ראו לנגד עיניהם משחק חוזר של 0:0, אבל זה לא הוגן". בהמשך שוהם שאב דוגמא מהליגה הספרדית, בה באחד מהמשחקים לפני כמה עונות, המשחק הופסק וחודש בבוקר שלאחריו מאותה נקודה: "ראיתי משחק של ריאל מדריד שהמשיכו אותו בבוקר. למה אצלנו אי אפשר לעשות ככה?".

למרות הטענות שהגיעו מצידם של הרצליה, לפי הממצאים שהגיעו ל"דאבל פס" עושה רושם כי השופט קיבל את ההחלטה הנכונה מאחר והתמונות שהגיעו למערכת מוכיחות כי כדורגל בלתי ניתן היה לשחק.



 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
בן שוחט השוחט שחט את המשחק כמו בבית שאן
(לב אדום מקטמון: 18:55 06-11-2015)
2
20 דקות לאחר מכן. כשהשופט עמר את המשחק הדשא היה בסדר גמור אבל 30 דקות של מבול ללא הפסקה הביאו את התמונות שהוצגו. בכל מקרה משחק חדש מ 0 0 ממש לא הוגן
4
מה זה כדורגל או כדור מים ???
(רק נשרררר: 20:18 06-11-2015)
בנשר זה לא היה קורה
5
הכל המגרש היה מים
6
אצל מכבי זה לא היה קורה
7
8
להם 4
(גם אם יהיה עוד משחק הרצליה תתן: 08:59 07-11-2015)
9
משחק חוזר זה יגמר 0-5
(מילכוד22: 11:59 07-11-2015)
שבת שלום משחק חוזר זה לא הגיוני לחדש את המשחק ל-20 דקות וזה נגמר ב-0-5
10
גשם גשם בוא
(מילכוד 22: 13:26 10-11-2015)
שלום לכולם מה קורא והיום בשעה 6 לאחר שהפועל הרצליה מובילה 2-0 יורד גשם זלעפות ומשחק מופסק שוב והאוהדים של איכסל צריכים לבוא פעם שלישית להרצליה לי אין בעיה אני יבוא פעם שלישית

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?