ממשיכים להפתיע: צמד לשמואלי נגד נס ציונה

מרקוס. ממשיך להפתיע (לירן דורף) מרקוס. ממשיך להפתיע (לירן דורף)
הפועל בקעת הירדן אירחה את סקציה נס ציונה למשחק שענה על כל הציפיות. ארז שמואלי המשיך עם היכולת הנהדרת שהפגין במשחקים האחרונים ורשם צמד שערים. נס ציונה איבדה השבוע את המקום הראשון ומאמן הקבוצה, אוהד בוזגלו, ירצה בוודאי לשכוח את המשחק האחרון

זה לא היה היום של נס ציונה. חניכיו של בוזגלו, שיצאו היום בשמונה בבוקר לכיוון המגרש, שיחקו באנמיות ונראה שבמהלך המשחק העייפות השפיעה עליהם, והעובדה שהמגרש היה בוצי בהחלט לא הוסיפה ליכולת.

למרות שזה היה מפגש בין שתיים מהקבוצות האטרקטיביות של הליגה, הקהל העדיף להישאר בבית ומעט מאד אוהדים הגיעו לצפות במשחק.

המשחק נפתח בצורה שקולה, אך כבר בדקה ה-4 ארז שמואלי ניצל ערבוביה ברחבת נס ציונה ושלח את הכדור לרשת. 0:1 מפתיע לבקעת הירדן ששוב נהנת מיכולת ההבקעה של שמואלי.

לאחר השער, השתלטה נס ציונה על מרכז השדה והחזיקה בכדור. למרות השליטה במגרש, חניכיו של בוזלגו לא הצליחו להגיע למצבי כיבוש, ונס ציונה ירדה למחצית בפיגור 0:1.

במחצית השנייה נס ציונה הייתה דומיננטית יותר במרכז השדה, כאשר בקעת הירדן התבססה על התקפות מתפרצות וניסתה להפתיע שוב את מוליכת הטבלה. ככל שעברו הדקות נס ציונה נלחצה יותר ויותר ולקראת סיום המשחק הפקירה את ההגנה.

בתוך תוספת הזמן, נס ציונה איבדה את הכדור, וארז שמואלי המצויין ניצל את ההגנה הרעועה של חניכיו של בוזגלו, וכבש שער נוסף. 0:2 לבקעה וצמד נהדר לארז שמואלי מול ההגנה החזקה בליגה.

בסיום, ניצחון חשוב מאד לבקעת הירדן ולמאמנה, רון מרקוס, שלא מפסיקים להפתיע. מנגד, אוהד בוזגלו יצטרף לבדוק מדוע הוא לא הצליח לנצח את המשחק, וזאת למרות השליטה הבלתי מעורערת של נס ציונה במכרז השדה.

בוזגלו. איבד את המקום הראשון (תומר רוט)


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
איזה שליטה במרכז שדה
(אוהד נס ציונה : 21:17 06-11-2015)
לבקעה יש את הקישור הכי טוב בליגה אתיופי ורוסי מוכשרים מאוד !! החזיקו לבקעה את כל המשחק על מה אתם מדברים ?!
2
הכתב לא נכח
(אליהו: 10:19 07-11-2015)
הכתב לא היה במגרש בכלל בקעת הירדן שלטו ללא עוררין במשחק והתוצאה מקפכת את הבקעה. מספיק ללקק לבוזגלו מדובר במאמן חלש אים סגל מצוין.
3
לא שליטה ולא נעלייים
(בני: 11:13 07-11-2015)
נס ציונה לא הגיעו למשחק, לא סיכנו את השער והיה להם מזל שזה לא נגמר עם חמישייה, בקעת הירדן החזיקו בכדור כ- 60% מהזמן.....כנראה שהדיווח הגיע מנס ציונה
4
התוצאה מקפחת את הביקעה ואם לא השוער של נס ציונה התוצאה היתה הרבה יותר גבוהה
5
בוזגלו והבונקר
(ניר: 21:23 07-11-2015)
בוזגלו גם למזל יש סוף ..מתחילת העונה הקבןצה שלך משחקת פח אשפה..בונקר ומתפרצות מאמם חלש
6
ניחאסתם את בוזגלו
(מירו: 11:37 08-11-2015)
ליגה א' קטנה עליו. אמנם הרבה קבוצות יפסידו נקודות במושב תומר, אבל מאמן שליגה א' קטנה עליו היה צריך לחזור משם עם לפחות נקודה ולא ולא עם הפסד 2:0 משערים בתחילת המשחק ובדקה האחרונה.
7
ל 1
(elisha: 09:40 11-11-2015)
קוראים להם חיים ויוני

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?