קרית שמונה תפנה לקשרי ראשון לציון תומר ששונקר ויעקב בריהון

ברקוביץ'. ימכור שניים מהכוכבים הגדולים שלו? ברקוביץ'. ימכור שניים מהכוכבים הגדולים שלו?
איזי שירצקי הגיע להברפלד בהפסד לרמת השרון והתרשם פעם נוספת מיעקב בריהון ותומר ששונקר. צפוי להגיש הצעה כספית עבורם. מחאת אוהדי ראשל"צ נגד ברקוביץ' הוחרפה

מי שהגיע בשישי האחרון להברפלד לא יכול היה להתעלם ממשחק התקפי, בו מצב רדף מצב, כששתי הקבוצות ההתקפיות בליגה נפגשו. אולם גם מסביב לכר הדשא בו ניצחה רמת השרון 1:3, היו הרבה אירועים שמשכו את תשומת הלב. מי שהיה אורח הכבוד של בעלי ראשון לציון, אייל ברקוביץ', הוא הבעלים של עירוני קרית שמונה, איזי שירצקי, שהגיע להתרשם מהכתומים. שירצקי שלאורך השנים צירף כשרונות צעירים מהליגה הלאומית שהפכו לשחקנים מובילים בליגת העל, דוגמת חן דלמוני ורועי קהת, התרשם מאוד משני שחקני הבית של ראשון לציון: תומר ששונקר ויעקב בריהון.

בריהון המשיך בכושרו הטוב כשכבש את שערו השביעי העונה בליגה הלאומית וביסס את מעמדו כמלך שערי הליגה. מי שעוד משך את תשומת הלב הוא הקשר, תומר ששונקר, שמוביל את הקישור הדפנסיבי של הכתומים מפתיחת העונה. שירצקי ימשיך לעקוב אחר השניים וצפוי להגיש הצעה כספית כשהמטרה שהשניים יעברו למדי הקבוצה הצפונית בעונה הבאה.

ולעניין אחר שהעסיק רבות את יושבי האצטדיון והוא אוהדי ראשון לציון. האוהדים ארגנו הפנינג בתחילת המשחק, כשברוח החורף חולקו כ-200 יחידות קרמבו לצופים שהגיעו להברפלד למרות מזג האוויר. אולם מה שגנב את ההצגה לא היה ההפנינג, אלא מחאת אוהדי ראשון לציון כנגד ברקוביץ' שהחריפה. במשך תשעים דקות מחאו האוהדים וקראו קריאות כנגד הקוסם, שלטענתם אינו מעוניין להשקיע בקבוצה ומתכנן למכור את שחקני הבית. יושבי יציע הכבוד מעידים שהמחאה נמשכה לאורך כל המשחק ונראה שהעימות בין האוהדים לבעלים רק מחריף. מקרה נוסף שהלהיט את הקהל הכתום הוא התנהגות שחקני רמת השרון, שלטענת האוהדים התגרו באוהדים והפנו אצבע משולשת כלפיהם. האירוע לא צוין בדו"ח השופט והוכחש על ידי שחקני הקבוצה האורחת.


 

תגובות

+ הוסף תגובה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?