חולון מציגה: עיר במשבר

שחקני שחקני "יניב" חולון (אלי שמואלי)
המחזור האחרון בליגות הנמוכות סיפק תוצאות מאכזבות לעיר חולון כשכל ארבעת הקבוצות בעיר: צפרירים, א.ס, עוצמה ויניב רשמו הפסדים

חולון זו עיר שידועה באהבתה לספורט בכל הענפים. לא פחות מארבע נציגות של העיר השתתפו במשחקי הליגות הנמוכות בליגות השונות. אולם את המחזור הזה כל הקבוצות פה אחד יעדיפו לשכוח כשכל הארבע: עוצמה, א.ס, יניב וצפרירים הפסידו במשחקיהן.

עוצמה חולון - הפועל נווה גולן 9:3
הקבוצה של הרצל בוסתנאי שירדה העונה מליגה ב' פתחה את העונה בצורה הטובה ביותר שייחלה לעצמה. עם ארבעה ניצחונות רצופים, עוצמה חולון הגיע למחזור מהמקום הראשון בטבלת ליגה ג' מחוז תל אביב. אולם במשחק שנערך ביום שישי פגשה הקבוצה את נווה גולן של לירן דיין שעוד לא הפסידה העונה.

המשחק שנערך בביתה של עוצמה נערך במעמד צד אחד - זה של נווה גולן. במשחק רב שערים הביסה נווה גולן 8:3 את עוצמה. מי שהוביל את טבלת כובשי השערים בנווה גולן הם שי אמיר ומשה דיין שכבשו צמדים. את החגיגה השלימו אורן דיין, שלום שחף, דור שחורי ואביבי לוי שכבשו כל אחד שער אחד. היחיד שהופיע בעוצמה הוא תומר ברדוגו שכבש שלושער שהמתיקו במעט את הגלולה מהתבוסה הביתית.

א.ס חולון - מ.כ אור יהודה 4:1
בהצגה מוקדמת באצטדיון בחולון, ארחה א.ס חולון את מ.כ אור יהודה לפני במסגרת ליגה ב' דרום א'. האורחים עם יומרות העלייה פתחו את העונה עם שלושה ניצחונות, שתי תוצאות תיקו והפסד אחד בלבד שהציב אותה ערב המפגש במקום רביעי. מנגד חולון הגיעה מהמקום האחרון בטבלה עם שתי נקודות בלבד.

המשחק נפתח בלחץ של אור יהודה שעלתה ליתרון משער של שחף נעימי בדקה ה-27 שזו גם הייתה תוצאת המחצית. אור יהודה פתחה טוב גם את המחצית השנייה ובדקה ה-58 משה אסולין הכפיל את היתרון של האורחים. למרות היתרון של אור יהודה, חולון לא ויתרה ובדקה ה-67 עמי נחאייסי המקומי צימק את התוצאה.

אולם אור יהודה לא איפשרה לחולון לחזור למשחק כשחמש עשרה דקות לסיום, שחף נעימי השלים צמד. דקה מאוחר יותר שחקנה של אור יהודה, שורי נוסונוביץ חתם את התוצאה עם שער נוסף. 4:1 גדול לאור יהודה בחולון.

צפרירים חולון - בית"ר רמת גן 2:0
במשחק נוסף בליגה ב' דרום א', ארחה צפרירים חולון את בית"ר רמת גן. הקבוצה של לירן חלובה פתחה את העונה בצורה פחות טובה עם שבע נקודות בלבד בחמישה מחזורים. במחזור האחרון ניצחה צפרירים את אור יהודה וקיוותה להמשיך את המומנטום ולצאת לדרך חדשה, אולם לבית"ר רמת גן היו תוכניות אחרות. האורחים ניצחו בחולון בתוצאה של 2:0 משערים של יוסי מזרחי ורמי רוזיליו במחצית הראשונה. ניצחון בכורה לרמת גנים, אכזבה לצפרירים.

שגב שלום - "יניב" חולון 0:2
במשחק נוסף בליגה ב' דרום ב', יצאה יניב חולון, הנציגה הבכירה של העיר ערב המחזור, למשחק חוץ קשה במגרש ברהט מול שגב שלום. פתיחת המשחק הייתה שקולה מאוד כששתי הקבוצות ירדו למחצית בתיקו מאופס. אולם במחצית השנייה, המארחת השתלטה על השדה ותרגמה זאת ליתרון של 1:0 מרגליו של מואמן רגיאת.

שחקני שגב שלום (אלי שמואלי)
מרגע זה המשחק התחמם כשהחולונים ניסו להשיג שער שוויון ומנגד שגב שלום ניסתה לשמור על התוצאה. בדקה ה-85, נפסק פנדל לטובת שגב שלום כשדור בן לולו, שחקנה של יניב חולון, ניסה לעצור מתפרצת והכשיל את מואמן רגיאת. ההכשלה זיכתה אותו בכרטיס אדום, שלמזלה של חולון הוחמץ על ידי עאטף אבו בלאל.

המשחק המשיך להתחמם כשבדקה ה-87 שחקן שגב שלום, מוחמד אבו בלאל, פגע ללא כדור בבני שרקט מיניב חולון וראה כרטיס אדום ישיר מהשופט.חולון המשיכה בניסיונותיה להשוות, אך זו הייתה דווקא שגב שלום שבתוספת הזמן עקצה במתפרצת עם שער של רפעת עאסם, שחתם את תוצאת המשחק. 2:0 לשגב שלום ואכזבה ליניב חולון.

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
אח יא שלמה שלמה יא חלש
(סקופר: 17:45 09-11-2015)
2
גורדנה נכשלת תתפטר
(חולוניה: 18:14 09-11-2015)
לא הצלחת בשום מקום וגם עם תקציב ענק בלזרוס לא הצלחת ועוד יכולים לרדת ליגה. נמאסת לך הביתה אם יש לך קצת כבוד עצמי יא מאמן שכונה.
3
אור יהודה עולה השנה
(מ.כ.אור-יהודה / דף אוהדים : 17:16 10-11-2015)
קבוצה מציינת
5
שלומי תפקח עניים
(רומי: 21:40 13-11-2015)
שלומי שלומה תזהר רוצים לשים לך רגל בקרוב תלך הביתה
6
יניב חולון
(צביקה : 21:42 13-11-2015)
שחקנים תשחקו טוב שלא תלכו הביתה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?