פיליפ וולוקובסקי הודיע למגדל העמק: "אני עוזב"

הסמל של המועדון. וולוקובסקי (עדי מלול) הסמל של המועדון. וולוקובסקי (עדי מלול)
בלעדי: אחד מהבלמים הטובים ביותר בליגה א' מזה שנתיים נאלץ לעזוב לדרום הארץ בהחלטה משותפת יחד עם אשתו. המאמן, רפי בוסקילה, נותר בהלם. וולוקובסקי צפוי להצטרף לאחת מהקבוצות במחוז הדרומי

מגדל העמק בהלם. הבלם וקפטן הקבוצה, פיליפ וולוקובסקי, אחד השחקנים המזוהים עם המועדון מעמק יזרעאל, הודיע למאמנו, רפי בוסקילה, כי הוא עוזב את הקבוצה.

בימים האחרונים הגיע הבלם להחלטה משותפת יחד עם אשתו כי הם עוזבים את אזור הצפון ועוברים להתגורר בדרום הארץ. בשל כך, ייאלץ הבלם לעזוב את המועדון בו הוא גדל.

ראוי לציין כי הצוות המקצועי קיבל את הבשורה כרעם ביום בהיר, ועדיין מתקשים לעכל את העזיבה של הבלם. כעת, צפוי וולוקובסקי להצטרף לאחת מקבוצות ליגה א' במחוז הדרומי. יו"ר הקבוצה, הנרי איפרגן, שלו וולוקובסקי נחשב כבן טיפוחיו, שם לעצמו מטרה - להחתים את הבלם בקבוצה האטרקטיבית ביותר עבורו, כאשר כבר בשעות הקרובות צפוי איפרגן לקבל טלפונים מקבוצות המחוז הדרומי.

בשנתיים האחרונות וולוקובסקי הוא אחד מהבלמים המובילים בליגה א'. עד מהרה קיבל הבלם את סרט הקפטן והפך להיות אחד הסמלים הגדולים של המועדון.

פיליפ וולקובסקי אמר: "זה עדיין טרי. קשה לי לעכל את הקבוצה שכל כך יקרה לליבי, אך אני מוכן לאתגר הבא שלי. מאחל הצלחה ואוהב את כולם. זאת הזדמנות נהדרת להודות לרפי בוסקילה והנרי איפרגם שהם עבורי יותר ממשפחה. אני בטוח שהם ימשיכו לעשות את העבודה הנהדרת שהם עושים במגדל העמק. אחזיק אצבעות לקבוצה".

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
תגיע אלינו
(יפואי: 23:27 09-11-2015)
קבוצה מעולה אוהדים חמים תהנה פה
2
פיליפ מה נעשה בלעדיך
(בית שאני: 08:29 10-11-2015)
איזה דרבי זה יהיה בלי לקלל אותך ואת זהבה?

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?