בכוח: 1:2 דרמטי למכבי שעריים על שמשון ת"א

שחקני שעריים (שקד מורג) שחקני שעריים (שקד מורג)
קורל אזולאי העלה את שמשון המיתולוגית ליתרון מפתיע בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, חיים מלכה איזן בדקה ה-79, ואבי מלכה קבע מהפך בדקה ה-95. שעריים התקשתה אך לבסוף העפילה לשלב הבא ומנעה מבוכה

בתום משחק דרמטי בסיבוב ו' של גביע המדינה הצליחה היום (ו') הקבוצה של עידן בראון לנצח את שמשון ת"א ולהעפיל בקושי לסיבוב הבא במשחק שהתקיים בבית דגן לעיני כ-250 צופים.

שעריים שממוקמות במקום ה-5 בליגה א' דרום ציפתה למשחק קול מול הקבוצה של רפי קזלקופי מליגה ג', אבל שמשון שספגה העונה הכי מעט בליגה ג' (3 שערים בלבד) הסתגרה וצופפה במחצית הראשונה מה שהקשה על שעריים ליצור מצבים מסוכנים.

דווקא אחרי דקות טובות של האורחים, התקפה מתפרצת בניגוד למהלך המשחק של שמשון הובילה ליתרון מפתיע עם סיום המחצית הראשונה כאשר אזולאי הרשית מקרוב מתוך הרחבה, 0:1 מדהים לשמשון.

עם פתיחת המחציית השניה, עידן בראון, שמונה לפני קצת יותר משבועיים כמאמן שעריים, ערך מספר שינויים בינהם כניסתו של שי אבוטובול הוותיק שרשם משחק שני בקבוצה. שעריים החלה ללחוץ גלים גלים את שערו של משה והבה המנוסה ובדקה ה-78 הסכר נפרץ וחיים מלכה מצא את הרשת מכדור חופשי מדויק של אבוטבול, 1:1.

שמשון, שהתקשתה לעמוד בקצב וביכולת הגופנית בדקות הסיום, הצליחה להמשיך לגונן היטב על שערה אך 5 דקות בתוך תוספת הזמן המהפך הושלם עבור שעריים כאשר הפעם היה זה שוב אבי מלכה שכבש את שער הבכורה שלו במדי שעריים מה שנתן את האות לחגיגה עבור המועדון של אלדד פרי והשאיר את שמשון תל אביב, שכזכור הוקמה מחדש בספטמבר 2014, עם המחמאות בלבד.

"זה היה משחק גביע טיפוסי, שמח שעברנו, מסוג המשחקים שהדרך היא לא פקטור" סיכם עידן בראון.

רפי קזלקופי, שזכה למחמאות על ניהול המשחק שלו מה שלא עזר לו לבסוף לרשום את ההפתעה, נשמע מאוכזב בסיום: "עמדנו מולם שווה בשווה ולא הגיע לנו להפסיד, אבל בסופו של דבר הפערים בכושר הגופני הכריעו אותנו. מאכזב מאוד אך פנינו לליגה".

סלים טועמה שנעדר בשבועיים האחרונים העונה צפוי לחזור לאימונים באופן סדיר בשבוע הבא ויעמוד לרשותו של עידן בראון כבר במחזור הליגה הבא מול שיכון המזרח.


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
כתבה נדירה
(טולי: 21:06 13-11-2015)
כל הכבוד על הסיקור. יישר כוח ושנמשיך לקבל עדכונים חמים מהסיבובים הבאים
2
ראיתי את הדרך שלך
(טורק: 09:37 15-11-2015)
הבאנו מאמן חסר נסיון לא שולט בקבוצה משחק אותה כאילו הוא מורניו והקבוצה לא מחברת 2 פאסים . בקיצר הביאו בובה בשביל שהבן של ... ישחק וככה זה ניראה ליגה לאומית ניראית רק בחלומות . אל תגידו לי ליגה א אני לא בליגה א

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?