דני גולן: "דווקא עכשיו זה הזמן למנות אותי לשנתיים נוספות"

דני גולן. הודף את הביקורות דני גולן. הודף את הביקורות
שמונה משחקים ללא ניצחון, האשמות שנאחז בכיסאו וביקורת מצד האוהדים? דני גולן ממש לא חושש. בראיון מיוחד הוא עונה למבקרים: "אי אפשר למחוק את מה שעשיתי". על הקריאה שיתפטר: "לא ראיתי שמוריניו שנכשל הלך הביתה"

לא קלים הם חייו של מאמן, בטח לא של דני גולן. מי שהגיע לאורדונים בשנה שעברה כשהיו במקום האחרון עם שלוש נקודות מ-30 אפשריות והוביל אותם עד לפליאוף העליון, הפך מאהוב האוהדים, לזה שהם קוראים לו להתפטר העונה לאחר שהקבוצה נמצאת מתחת לקו האדום. שיא הביקורת הגיעה ביום שישי לאחר ההפסד מול הפועל ראשון לציון, כשיושב ראש הקבוצה הביע את אכזבתו הקשה בראיון ורמז על כך שדני גולן יסיים את עבודתו ברמת גן. אולם, כמה ימים לאחר מכן התמונה השתנתה כשבעלי הקבוצה, יהודה דולינר, החליט לתת גיבוי מלא למאמן. בראיון מיוחד לתוכנית הרדיו, "חמש באוויר", מגיב גולן לביקורות.

"נקלענו לסיטואציה שדבר גורר דבר ולא נשתמש בתירוצים. החלטנו שנמצא את הדרך בכדי לשנות את המציאות. אנחנו לא במצב טוב, אבל לא השתניתי בסגנון העבודה ולא ביכולת המקצועית שלי. לפעמים קורה שלא הולך. הבאתי תרומה למועדון שאי אפשר לבטל אותה במחיר של חודש אחד. לא שכחתי לאמן. זה קורה שיש חוסר מזל ועומס של פציעות. לא ראיתי שמוריניו שנכשל הלך הביתה".

לגביי הביקורת שהוטחה במאמן על ידי יושב ראש הקבוצה, עינב חזנוולד, גולן לא מתרגש: "יש ברמת גן אנשים מקצועיים והם נכנסו למצב של קצת לחץ. בישיבה שהייתה לנו ועינב לא ייחס את הדברים האלה אליי ואני מאחל לכל מאמן לעבוד בהפועל רמת גן".

המאמן הגדיל כשהדף את הטענות על כשלון הקבוצה ואף חושף שהציע לראשי המועדון הצעה יוצאת דופן: "לא חושב שמאמן אחר יעשה משהו אחר שאני לא עשיתי ובטוח שאני לא צריך ללכת, דווקא עכשיו זה הזמן הנכון לתת לי את המושכות ולמנות אותי לשנתיים נוספות כדי שנבנה דרך".


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
2
מביא הצלחות
(פרגוסון: 23:01 17-11-2015)
ולבסוף נעלה ליגה עוד השנה
3
מוריניו ???
(יהודה עירוני: 07:57 18-11-2015)
דני, אתה עדיין לא מוריניו. תתחיל מהסבר פשוט על החילוף של לידור במשחק האחרון, אח"כ נדבר על החתמה לשנתיים.

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?