נשארה בפסגה: כפר כנא ניצחה את מעלות במשחק חלש

אלישע וחרבאוי. ניצחון מתוק נגד האקסית (אבי פפיס) אלישע וחרבאוי. ניצחון מתוק נגד האקסית (אבי פפיס)
במעלות קיוו להמשיך את המומנטום החיוב לאחר התיקו בטבריה והניצחון בגביע. השבוע חזרה הקבוצה לשחק בבית לאחר השזרוע ואירחה את המרעננת הרשמית של הליגה, הפועל כפר כנא. שער של אחמד סבע בדקה ה-65 סידר עוד שלוש נקודות חשובות לכפר כנא

הפועל כפר כנא ממשיכה להדהים את ליגה א' צפון. הקבוצה שבנה פאיד חסון מתגלה כאחת הקבוצות עם הסגלים הטובים ביותר. חיבור השחקנים, רוח הלחימה והעבודה השקטה שמה את כפר כנא כקבוצת צמרת לגטימית לחלוטין.

מנגד, במעלות נפרדו מטל בניה ובקבוצה קיוו להמשיך את המומנטום החיובי בגביע המדינה ובנקודה שהצליחה לחלץ מול עירוני טבריה. על הקווים עמד אילן טל שמשמש כמאמן/שחקן.

בדקה ה- 25 חמאיסי ראדי הוכשל ברחבה על ידי שוער מעלות, בן ויצמן, שחקני כפר כנא היו בטוחים שזכו בבעיטת עונשין, אולם שופט המשחק חשב אחרת והוציא צהוב לחמאיסי על התחזות.

עד לסיום המחצית הראשונה שתי הקבוצות לא הגיעו להזדמנויות נוספות, והקבוצות ירדו למחצית בתיקו מאופס וחלש.

שחקני הקבוצות בפתיחת המשחק (אבי פפיס)
בדקה ה- 56 דודי אלישע חלף על פני שני שחקני מעלות אלכסונית מהשער, בעט את הכדור אך בן ויצמן באינסטינקט טוב הדף לקרן. בדקה ה-60 מעלות באיום ראשון לעבר השער של שוקי ביראני כאשר קאסם נגאר בעט מחוץ לרחבה, אבל הכדור פספס במעט את המסגרת.

בדקה ה- 65 כפר כנא עלתה ליתרון. אחמד סבע קיבל כדור ממרכז השדה, ומול ויצמן הקפיץ באלגנטיות את הכדור שעשה את דרכו לרשת. 0:1 לכפר כנא.

בדקה ה- 77 נרשמה הזדמנות טובה למעלות כאשר כדור קרן שהוגבה מימין הגיע לבר כהן, האחרון נגח מתוך הרחבה אך הכדור הורחק מקו השער על ידי הגנת כפר כנא. עד לסיום המשחק כפר כנא הצליחה לשמור על התוצאה, 0:1 בסיום.

מעלות צריכה השבוע השבוע לעשות חשבון נפש ולבדוק איך מוציאים את הקבוצה מהבוץ. מנגד, כפר כנא תמשיך לנשום אוויר פסגות ולהיות המרעננת הרשמית של ליגה א' צפון .

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
התיקו בטבריה בגלל שאנחנו מטומטמים!!!
(אוהד עירוני טבריה: 15:10 22-11-2015)
מעלות כל קבוצה תנצח אתכם רק לא טבריה.

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?