אוויר פסגות: כפר קאסם עם עוד ניצחון משכנע בליגה

שחקני כפר קאסם חוגגים את השער הראשון (אלי שמואלי) שחקני כפר קאסם חוגגים את השער הראשון (אלי שמואלי)
מוליכת ליגה ב' דרום א' אירחה בסוף השבוע האחרון את אור יהודה שבתחילת העונה עוד דיברה במושגים של עלייה לליגה א'. בין הקבוצות התפתח משחק אגרסיבי שבו כפר קאסם יצאה עם ידה על העליונה

עוד שבוע עבר וכפר קאסם ממשיכה להוביל את טבלת ליגה ב' דרום א', כאשר איתן טיקר המצויין היה אחד מהגורמים המרכזיים בניצחון. מנגד, באור יהודה ירצו לשכוח את המשחק לאחר שהמאמן, יעקב טוב, הורחק מתחומי המגרש.

בדקה ה-9 הזדמנות ראשונה לכפר קאסם. עלא עראר שלח כדור לרחבת אור יהודה, מחמוד סרסור השתלט על הכדור, הוכשל מאחור והשופט  הצביע על הנקודה הלבנה. אל הבעיטה ניגש עלא עראר שבעט את הכדור החוצה, פספוס גדול של כפר קאסם.

בדקה ה-17 מחמוד סרסור מסר כדור רוחב לבאסם אבובילל, והאחרון עבר את עומרי כהן, בעט לרשת העליונה וקבע 0:1 מוצדק לכפר קאסם.

הגנת אור יהודה לאחר שספגו את השער הראשון (אלי שמואלי)
בדקה ה-28 הזדמנות לאור יהודה. כוכב אחוואל מסר כדור עומק לאביעד זרביב שפרץ לרחבה, והרים לראשו של שורי נוסונוביץ שנגח מעל השער.

בדקה ה-47 שוב אביעד זרביב הכניס מסירה טובה לשורי נוסונוביץ שהשאיר את הכדור לכוכב אחואל, והאחרון בעט מקרוב אך שוער כפר קאסם זינק נהדר והדף לקרן.

בדקה ה-66 עלא ערר מסר לאיתן טיקר שבעט לשער אך שוער אור יהודה הדף לקרן.

הצלה גדולה שמנעה שער (אלי שמואלי)
בדקה ה-76 איתן טיקר פרץ לרחבה, עבר את המגן ומסר לאגסו שהוכשל ברחבה. איתן טיקר ניגש לבעיטה ושלח את הכדור פנימה, 0:2 מוצדק לכפר קאסם.

אגסו לאחר שהוכשל ברחבה (אלי שמואלי)
בדקה ה-80 הורחק מאמן אור יהודה, יעקב טל, לאחר שאמר דברים מיותרים לשופט.

בדקה ה-86 לידור זגורי הרים כדור לרחבת כפר קאסם, כוכב אחוואל נגח לשער אך שוער כפר קאסם עירני והדף לקרן. בסיום 0:2 לכפר קאסם שנשארת ראשונה בטבלה.

כפר קאסם שועאע. ימצאו את עצמם שנה הבאה בליגה א'? (אלי שמואלי)



 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
מעניין
(אוהד: 20:57 30-11-2015)
איך זה שיעקב טל מאמן , אין ליכלוכים , ושהוא לא באור יהודה יש טונות של ליכלוכים. מעניין מי מלכלך על מאמנים באור יהודה , שיעקב טל לא מאמן.

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?